Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Laks med poteter og grønnsaker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget tacopizza med hjemmelaget guacamole og rømme. Perfekt dagen derpå middag! :)

Skrevet

Kyllingtoast med balsamicodressing og salat med eple, banan og appelsin.

Skrevet

Herlige middagstips i denne tråden :)

Her ble det lite kreativt og lagde meg havregrøt av vann og havregryn. Med masse smør på toppen og litt sukker og kanel.

Skrevet

Lørdag: Kokt skrei med rogn, kokte poteter og gulrøtter, smeltet smør og sitron (middag hos svigers).

I går: Rester av stekt torskeloin panert med rosiner, hasselnøtter og rosmarin etter denne oppskriften. Potetskiver stekt i ovn med parmesan. Gulrot og sjampinjong stekt i panne. Smeltet appelsinsmør.

I dag: Jeg er tydeligvis på torskekjøret, for det blir torsk igjen, pga. jeg får besøk som vil sette pris på en slik middag. Lettsaltet torsk, potet- og sellerirotstappe, dampede gulrotskiver, smeltet smør. Rips med vaniljesaus til dessert.

Skrevet

I dag blir det raspeballer med salt kjøtt, vossakorv, kålrabistappe og smeltet smør med bacon :spise:

Skrevet

Jeg er tydeligvis på torskekjøret

:hoho:

---

Her blir det kjøttfri mandag, med fennikel- og sitronrisotto. Og grønnsaker ved siden av. Er ikke sikker på om de passer så godt, men jeg har brokkoli og blomkål som må spises opp i dag. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem... forslag?

Skrevet

Diverse grønnsaker (løk, hvitløk, paprika, gulrot, brokkoli, ingefær, squach), linser, cashewnøtter, curry og kokosmelk blandet sammen i panne, og litt quinoa på siden. Alt står og godgjør seg nå, og jeg er sulten.

Skrevet

Fiskekaker, kokte poteter, dampede gulrøtter og asparges, med fløtesaus og tyttebærsyltetøy.

Boller fra i går til dessert.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

I dag ble det soyakjøttboller i kremet tomatsaus med salat og cottage cheese til :spise:

Skrevet

Tacosalat med refried beans og guacomole. En kardemommesnurr til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...