Tears.of.the.Sun Skrevet 7. april 2011 #25121 Del Skrevet 7. april 2011 Sei gratinert i mozzarella med cæsarsalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nenyn Skrevet 7. april 2011 #25122 Del Skrevet 7. april 2011 Sjokolade Ha ha, ferdig sent på jobb, og da tyr man til sjokkisen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 7. april 2011 #25123 Del Skrevet 7. april 2011 Svinefilet med ris, brokkoligrateng og søt chilli og løksaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2011 #25124 Del Skrevet 7. april 2011 Fullkornstagliatelle med kyllingkjøttdeig og ferdig bolognesesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. april 2011 #25125 Del Skrevet 7. april 2011 Fiskepudding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #25126 Del Skrevet 8. april 2011 Sambo skal lage soppsuppe fra skratch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. april 2011 #25127 Del Skrevet 8. april 2011 Snodig blanding i dag. Først deilig insalata caprese. Og så kyllinggrill i lompe Og desserten som vi tar etterpå blir en enkel melkesjokolademousse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 8. april 2011 #25128 Del Skrevet 8. april 2011 fredag=taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. april 2011 #25129 Del Skrevet 8. april 2011 I dag blir det fredagskos med sitron/chili/mago marinert kyllingfilèt grillet sammen med nystekt foccacia og en frisk salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #25130 Del Skrevet 8. april 2011 sitron/chili/mago marinert kyllingfilèt Hvis ikke du gir meg oppskrift på det, så blir jeg dritsur og følger etter deg med trolleinnlegg i hele forumet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. april 2011 #25131 Del Skrevet 8. april 2011 Hvis ikke du gir meg oppskrift på det, så blir jeg dritsur og følger etter deg med trolleinnlegg i hele forumet! Jeg har egentlig aldri tenkt over oppskriften, men det jeg gjør er å lage en marinade som jeg legger kyllingfilètene i et døgn eller noe sånt Og i den marinaden fins det: most mango, salt, pepper, fersk chili, sitron, salt og pepper, og masse olivenolje. Man har i mengder etter ønsket styrke på smaken og sånt Rett før grilling har man på litt ekstra olivenolje, og så grilles den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2011 #25132 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg har egentlig aldri tenkt over oppskriften, men det jeg gjør er å lage en marinade som jeg legger kyllingfilètene i et døgn eller noe sånt Og i den marinaden fins det: most mango, salt, pepper, fersk chili, sitron, salt og pepper, og masse olivenolje. Man har i mengder etter ønsket styrke på smaken og sånt Rett før grilling har man på litt ekstra olivenolje, og så grilles den. Takk takk takk! Det høres jo helt utrolig godt ut! ...men det var da veldig mye salt og pepper? Endret 9. april 2011 av Pingting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. april 2011 #25133 Del Skrevet 9. april 2011 Takk takk takk! Det høres jo helt utrolig godt ut! ...men det var da veldig mye salt og pepper? Haha ja.. du kan med fordel droppe en av rundene med salt og pepper tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeknotten Skrevet 9. april 2011 #25134 Del Skrevet 9. april 2011 I dag skal vi grille flintstek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2011 #25135 Del Skrevet 9. april 2011 Reker og loff! (grilling og reker, det ble plutselig veldig sommerlig her inne? ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 9. april 2011 #25136 Del Skrevet 9. april 2011 I dag er middagen banket kyllingfilèt med baconost og knust potetgull, med ris, salat og bretagne saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. april 2011 #25137 Del Skrevet 9. april 2011 Ovnsstekte kyllinglår, sopp, paprika og purre som er stekt raskt i panne, fløtesaus med estragon og basmatiris. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. april 2011 #25138 Del Skrevet 9. april 2011 Her ble det kjapt og enkelt i dag. Kylling med fajitaskrydder og masse grønnsaker. Rødvin ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. april 2011 #25139 Del Skrevet 10. april 2011 Det har blitt en del utespising denne uka (bl.a. sushi, skalldyrsalat, grønnsaksburger), men i dag spiste vi endelig hjemme. For en gangs skyld forrett i dag, nemlig ertesuppe (veldig enkelt og greit: grønne erter kokt opp sammen med surret løk og hvitløk samt kraft, småkok i 10 min, mose med stavmikser og tilsette salt, pepper, sitronsaft, crème fraîche, stekt sopp og frisk estragon). Hovedrett: ovnsbakt laks i sennep- og honningsaus, sitronbakte småpoteter, spintat surret i smør med hvitløk og rødløk, samt miniplommetomater i balsamico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 10. april 2011 #25140 Del Skrevet 10. april 2011 I kveld får vi middagsgjester, og vi disker opp med bl.a kyllingfilèt rullet i sesamfrø, fløtegratinerte poteter med urter og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå