Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig kunne jeg tenkt meg Pingting sin middag, men det ble kylling med kikerter og diverse grønnsaker. Siden jeg er umettelig i dag, så ble det et kjipt mikropizzastykke til dessert. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttkaker jeg har lagd av elgkjøtt :) Med den klassiske brunsausen, kokt potet og råkost.

Skrevet

I dag blir det kyllingkjøttboller, med en slags squash/potetform ved siden av :spise:

Skrevet

Stekte ostepølser (den aller mest usunne varianten selvsagt :nigo: ), potetstappe og potetsalat. :sikle:

Skrevet

Forrigårs: Sushi (hjemmelaget) med salmalaks og hhv. avocado og agurk

I går: Panerte seifileter, potet- og selleristappe, smørdampede gulrøtter og sennep- og dillsaus med reker (men ærlig talt ville det vært bedre uten paneringen mannen insisterte på, og med f.eks. torsk eller steinbit i stedet, bl.a. fordi sausen "druknet" litt i smaken av fisken).

I dag: Gul thaicurry med diverse grønnsaksrester (løk, gulrot og tomat) og jasminris.

Skrevet

Teriyakimarinert strimlet svinekjøtt, wokede grønnsaker med hvitløk og chili, og ris.

Skrevet

Søndag: Hjemmelaget pizza med salat til

I går: rester av hjemmelaget pizza med salat til.

Skrevet

I går: Ostesufflè og spekemat

I dag: Indonesisk kyllingsuppe med bl.a filètbiter av kyllingen, grønnsaker og noen store fullkornsmakaroni

Skrevet

I dag har jeg lyst på laks med kikerter og brokkoli til.

Skrevet

I dag blir det salat med mango og halloumi, og nystekt brød ved siden av :)

Skrevet

Oi her var det mye spennende!

Middagen her blir hjemmelagde fiskekaker, poteter, råkost og remulade :)

Skrevet

Hjemmelaget lasagne

Skrevet

Lapskaus med kalkunpølse

Gjest idakaroline
Skrevet

Idag blir det frossenpizza! Har ikke tid til å lage ordentlig middag idag, har en haug med bøker som venter på å bli lest i og flere dokumenter som venter på oppgavesvar :(

Skrevet

Fish and Crisp fra Findus, kokte poteter, gulrøtter, brokkoli og creme fraiche.

Skrevet

Gorby's i mikroen. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...