Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjordland. :sjenert: Laks med urte-yoghurt, byggris og blomkål.

Hvordan er den egentlig, er den god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den egentlig, er den god?

Jeg synes den er ganske god faktisk! Er alltid den jeg tyr til om vi skulle velge ferdig-mat. Laksen har vært litt salt noen ganger (ikke for mye), og grønnsakene i byggrisen er litt vasne, mens blomkålen og urteyoghurten er nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den er ganske god faktisk! Er alltid den jeg tyr til om vi skulle velge ferdig-mat. Laksen har vært litt salt noen ganger (ikke for mye), og grønnsakene i byggrisen er litt vasne, mens blomkålen og urteyoghurten er nam.

Godt å vite! :)

I dag blir det fiskekarbonader, egesmør, kokt potet og revet gulrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburger av lammekjøtt med nystekte hamburgerbrød, salat, tomat, rå løk, hjemmelaga dressing, agurk og Jarlsberg ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lasagne. Den røde sausen er basert på søte små tomater og den hvite er basert på nydelig ost og fløte :) fullkornsplatene er ikke hjemmelagde tho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det en kotelett med masse løk og potet ved siden av. Grønnsaker også. Sjelden jeg spiser rødt kjøtt, men i dag fristet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling og sprø, ovnsbakte poteter. Lagde KNALLGRØNN saus av lett creme fraiche og spinat som jeg kjørte i miniblender'n, varmet opp og smakte til med hvitløk, sitron, salt&pepper. Kjapp og god, smakte ikke "grønt" egentlig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget temaki sushi

Av fisk har vi salma-laks, reker og crabsticks, og av grønnsaker har vi agurk, avocado, gulrot og paprika. Mulig jeg prøver meg på tamagoyaki også (søt omelett med soyasaus).

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...