Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillet ytrefilet i skiver servert med ruccola, parmesan, stekte mandelpoteter og pinjekjerner. Grovkvernet pepper og litt balsamico på toppen.

Skrevet

I dag ble det stekt fiskepudding med hjemmelaget potetstappe og kokt brokkoli.

Skrevet
Oj den va fin middag Nilma :gjeiper: kooooselig :)
Takk! Jeg er opptatt av at jeg skal spise ordentlig middag når jeg er alene hjemme, så det hender jeg tar i litt for sikkerhets skyld. :fnise:
Skrevet

Peppes :flau:

Jeg rydder roterommet, så det ble lite tid (og plass) for matlaging akkurat nå. Ville ha indisk, men de var stengt. Argh.

Skrevet

Ris med scampi :) Idag skal sambo lage fløtegratinerte poteter og hakkebiff :rødme:

Skrevet

Pasta- og brokkoligrateng med stekt bacon til.

Skrevet

Stekt laks i hjemmelagede grove pitabrød m/ Salat, Agurk og mager kesam.

Gjest Ludovie
Skrevet

Først aspargessuppe fra fryseren. Deretter spaghetti med bolognesesaus - også den fra fryseren, pluss salat av grønn ekeblad, fennikel, selleri og reddiker med en dressing av sitronsaft, olivenolje og basilikum. Sitronterte til dessert. :)

Skrevet (endret)

I går ble det fullkornsspagetti med bolognesesaus. I dag: Chilikrydret ørretfilet sammen med en couscoussalat med lett stekt rødløk, hvitløk, aspargestopper og squash, samt cherrytomater og basilikum. Dressing av sitronsaft og olivenolje. Indisk take-away. Latskapen overmannet meg. :fnise:

Ørreten tar vi i morgen.

Endret av -Englefjes-
Skrevet

I dag var vi ute og spiste. Så da tok jeg cæsarsalat med grillet kylling.

Skrevet

Minitapas med serranoskinke, italiensk salami, avocadosalat, marinert mozzarella, saltbakte poteter med aïoli, asparges, cherrytomater, oliven og focaccia.

Skrevet

Det er visst den store tapasdagen i dag! :ler: Vi skal ha fennikelsalami, spansk skinke (ikke serrano, husker ikke navnet), landpâté, kalamataoliven, miniplommetomater, tapenade og godt brød. Dessuten har vi Brie de Meaux og gruyère, men jeg har ennå ikke bestemt om det blir servert sammen med resten eller dessert med litt pæresyltetøy til.

Gjest Gjest
Skrevet

igår:

wok med kylling og oystersaus

stek først kyllingbiter i olje, ta så i litt til olje og tilsett alle grønsakene du ville ha,

brokkoli,minimais eller vanlig mais, blomkål, løk, squach, paprika i alle farger, shampingjong, asparges, osv

kok ris imens.

tilsett peanøtter/cashewnøtter og oystersaus til slutt.

idag: lasagne med salat og dressing og varme baguetter med smør på.

Skrevet

hjemmelaget hamburgere med pesto og salsa og mozarella og ruccola. :sikle:

Ble gode!

Skrevet

I forrigårs: Ovnsbakt laks og kikert- og spinatsalat med avocado og kokt egg.

I går: Spaghetti med asparges (, chorizo på mannens del), saus av tomater og grillet paprika (ferdig fra glass), parmesan og frisk basilikum.

I dag: Hjemmelaget fredagspizza som vanlig. I dag blir det restepizza med rester av løk, tunfisk og mais.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...