Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kokt torsk hørtes nydelig ut! Har ikke hatt det på lenge!

"kokt torsk" hører ikke så godt ut akkurat - men det SMAKER deeeeiligg!!!!!!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror tretten-åringen skal stelle i stand m no viltkarbonader idag...m frosne viltgrønnsaker og viltsaus fra pose tilsatt litt geitost og rømme, samt kokte poteter!

Skrevet

I dag skal vi spise Tjorvens hjemmelagde pølsegryte! Nam nam! Med masse pølser, poteter, tomater, løk og hvitløk. Stekes i ovnen med ost på toppen!

Skrevet

I går ble det ovnstekte middagspølser med potetstappe og salat.. I dag blir det..eh.. ekke sikker.. Kyllingwraps, tror jeg.

Gjest the imp
Skrevet

I dag blir det skikkelig høstmiddag med rugbrød, varm leverpostei, bacon, løk og tomat og øl til :)

Skrevet

I kveld skal vi ha pasta med fløtesaus med bacon og paprika. Gleder meg!

The imp: Det hørtes skikkelig godt ut, og minner meg om at jeg skal ut og spise dansk frokost i Nyhavn i morgen...

Piglet

Skrevet

Idag er det fredag - ergo - Finsbråten wienerpølser! :P

Skrevet
I dag skal vi spise Tjorvens hjemmelagde pølsegryte! Nam nam! Med masse pølser' date=' poteter, tomater, løk og hvitløk. Stekes i ovnen med ost på toppen![/quote']

Det ser godt ut, Tjorven!! Hvordan gjør du det?? :)

Skrevet

I går var jeg og mamma på Kina-restaurant! Elsker kinesisk, mmmm :D

I dag ble det fylt pita (var visst det forrige gang jeg skrevog, men da med annet fyll :P ) fylt med laks, ruccola-salat, rødlak, stanselleri, agurk, purre, tomat, paprika, rømme og litt sennep! Nam nam nam :D

Skrevet

I dag blir det fylte kjøttpølser med ost og løk på hjemmelaget potetstappe-seng..Gratineres i ovnen!

Skrevet

Idag har jeg laget kyllingfilet i wok med grønnsaker og stekte nudler - hjemmelagde skoleboller og skillingsboller til dessert :)

Skrevet

Vi skal ha svinestek m potetbåter, selskapsgrønnsaker og saus.

Gjest Anonymous
Skrevet

pastasalat med kylling, rødløk, mais, tomat, dressing og fetaost og godt brød til.

Skrevet

Godt krydrede kyllingfileter...med paprika, squash, purreløk, brokkoli og babymais (i wokpanne)...og fersk champignon (stekt) og ris.....kjempegodt!!..og ideelt når man prøver å slanke seg.... :-? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...