Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karamellisert løkpizza.

Pizzabunn + crème fraîche + parmesan + karamellisert løk + parmesan = fantastisk godt. :sikle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Det tror jeg på!

Jeg skal ha fullkornsspaghetti med tomatsaus, også litt dampet brokkoli ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løkpizzaen hørtes helt utrolig god ut :)

Her blir det laks og spinat pai tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

I dag blir det en slags kjøttblanding...

Kvernet storfekjøtt stekes. Gulrøtter og selleri kokes - fersk, finhakket koriander tilsettes mot slutten.

Har fiskesaus og soyasaus over kjøttblandingen, litt hvitløk og enda mer koriander.

Når gulrøttene og sellerien er ferdig så helles det over kjøttet (med vann og alt).

Serveres med ris ved siden av, NAM :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tar vi fram grillen! Mannen ordner med grillet laks, maiskolber og grillede rester av småpoteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt i dag: sandwich av godt brød med ruccola, bacon, brie og rognebærgelé (tranebær er egentlig bedre, men man tager som kjent hva man haver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskegrateng med torsk, laks, pasta, grønne erter, revet gulrot, parmesan og hvit saus. Den skal inntas hvert øyeblikk, og vil tro den blir god ut fra forhåndssmaking på sausen å dømme, da den er smakssatt med revet appelsin, dijonsennep og parmesan, i tillegg til muskattnøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det superenkelt, med Mr. Lee nudler. :sjenert: Men det blir nybakte bacon, cheddar og gressløk-scones til kvelds. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag skal vi lage oss indrefilet, ovnsbakte poteter og fløtesaus. Vi hadde 2,5-årsdag i går, god anledning til å feire oss selv litt på etterskudd og kose oss litt ekstra :)

Endret av Bellamy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, grattis! :hjerte:

Takktakk! Er vel han som skal gratuleres, som har holdt ut med min morgengrettenhet og ufattelig dårlig humør som følge av røyksjuke.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...