Gjest Myumi Skrevet 14. januar 2004 #661 Del Skrevet 14. januar 2004 Pølser med salat og hjemmelaget potetmos, enkelt og godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. januar 2004 #662 Del Skrevet 14. januar 2004 Hjemmelaget pizza til meg. Sambo skal ha bakt potet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. januar 2004 #663 Del Skrevet 14. januar 2004 Aha.. Tænk ju. Bare tenkte litt sånn, visste ikke helt om fyll til vanlig "hvit" pizzadeig var like godt til "grov" Men nå vet jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. januar 2004 #664 Del Skrevet 14. januar 2004 Grøt. :-? Ikke like noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. januar 2004 #665 Del Skrevet 14. januar 2004 Grøt. :-? Ikke like noe særlig. Grøt! Fisk elsker grøt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. januar 2004 #666 Del Skrevet 14. januar 2004 Middagen i dag ble pealla. Greit nok.. Men ville mye heller hatt grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2004 #667 Del Skrevet 14. januar 2004 Grøt! Fisk elsker grøt :D Med alt dette grøtpratet tror jeg sannelig det må bli grøt til kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. januar 2004 #668 Del Skrevet 14. januar 2004 Med alt dette grøtpratet tror jeg sannelig det må bli grøt til kveldsmat. Ooooooo :o Kan jeg få? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2004 #669 Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde du spurt for en halvtime siden så..... Men jeg kan forsikre deg om at det var godt i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. januar 2004 #670 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehe. Sambo var i alle fall fornøyd. Men havregrøt, det er myyye bedre det. At jeg ikke kom på det litt før. I alle fall skal jeg lage rislapper av restene, og det er godt med syltetøy på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2004 #671 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehe. Sambo var i alle fall fornøyd. Men havregrøt, det er myyye bedre det. At jeg ikke kom på det litt før. I alle fall skal jeg lage rislapper av restene, og det er godt med syltetøy på. Huff, nei, havregrøten kan du ha for deg selv.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. januar 2004 #672 Del Skrevet 15. januar 2004 I dag har vi ikke laget middag, men jeg skal smøre oss noen baguetter med kylling, salat og creme fraiche. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. januar 2004 #673 Del Skrevet 15. januar 2004 Grillet kylling, pommes frites og potetsalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. januar 2004 #674 Del Skrevet 15. januar 2004 I dag ble det potato skins med ost, sprøstekt bacon og rømmedressing. Og nå gumler jeg på nystekte scones til "dessert", som jeg fikk så plutselig lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 15. januar 2004 #675 Del Skrevet 15. januar 2004 I dag har vi hatt stekte karbonader med poteter, grønnsaker og smeltet smør. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. januar 2004 #676 Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe. Sambo var i alle fall fornøyd. Men havregrøt, det er myyye bedre det. At jeg ikke kom på det litt før. I alle fall skal jeg lage rislapper av restene, og det er godt med syltetøy på. Vet du hva som er enda bedre en havregrøt, Middie? Havresuppe! Å, det er nydelig.. Spiste det til kveldsmat i går faktisk. I dag var jeg alene, så tok noe enkelt. Pitabrød fylt med skinke og masse salat, agurk, rødløk, tomat, mais, paprika og litt ost. også sennep, litt ketcup og blitte litt chilisaus. Ble ganske godt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. januar 2004 #677 Del Skrevet 15. januar 2004 Havresuppe ja, det er nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. januar 2004 #678 Del Skrevet 15. januar 2004 I dag hadde vi Bali kyllinggryte. Det var like lite fristende som alltid, men jeg ofret meg for avkommet som elsker det. Spesielt med ekstra ananas. :o I morra er det taco-dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. januar 2004 #679 Del Skrevet 16. januar 2004 Vi er bedt på raclette idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 16. januar 2004 #680 Del Skrevet 16. januar 2004 Bondeomelett med pancetta og poteter, vafler til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå