Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Dages middag: Kyllingfilet i biter, godt krydret, bacon i biter, minimais, purre og løk, og "trådpasta" med saus av parmesanost og fløte. Har bare litt saus for å sette smak på pastaen. Hadde jeg bare hatt vårløk, hadde det vært fullkomment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det lettvint middag. Laks, sei og torsk i panne med masse grønnsaker, forskjellig krydder, soyasaus og litt sweet chilisaus. Kjapt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svinestrimler stekt i sweet chilli saus og kokte poteter ved siden av, samt litt salat :)

Det spiste jeg i går! Bare med wok og nudler til da :)

I dag blir det nachos: kjøttdeig med tacokrydder, lagt på en eng av nachochips. Jalapenos, paprika og alt annet ønskelig legges på oppå, før en drysser over litt revet ost. Smekkes i ovenen i ca 10 minutter (til osten er smeltet). Det er kosemat det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indisk igjen. 2.gang denne uka. Tandoori igjen - men med lam, og ikke kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovnsbakt sei med pesto, dampet sukkereter og gulrøtter, og naturris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburgere med alt mulig av tilbehør som vi likte :) Bacon, ost, mais, tomat og løk! Mye billigere enn å kjøpe det på f.eks burgerking:)

Mens, igår var det finmiddag. Med biff, fløtegratingerte poteter, salat og rødvinssaus :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacosalat: blandet salat, bønnestuing, salsa og guacomole.

Litt feil, tacosalaten var middagen i går. Middagen i dag ble wokede grønnsaker med ovnsbakt pengasiusfilet marinert i rød pesto og sitron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag:

Stangselleri, eplebiter, kjøttdeig blandet sammen med tortillawrap.

Yummi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laaang dag på lesesalen i dag, så regner med jeg kjøper en frossen Mia-pai og litt salat på veien hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fetetirsdag i dag, siste dagen før faste. I en del engelsktalende land kalles dagen også pancake day. Synes det var veldig hyggelig de årene jeg bodde i Storbrittania, så i dag blir det pannekaker. ...til tross for at jeg hverken er kristen, kjempetradisjonell eller av britisk avstamning. Bare veldig glad i pannekaker. :lol:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig hyggelig de årene jeg bodde i Storbrittania, så i dag blir det pannekaker. ...til tross for at jeg hverken er kristen, kjempetradisjonell eller av britisk avstamning. Bare veldig glad i pannekaker. :lol:

Beste grunnen for å følge en tradisjon er jo at den er lystbetont og hyggelig :) Tror jammen det blir pannekaker her i dag også. Da blir mannen fornøyd i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...