Green Lady Skrevet 5. mars 2011 #24901 Del Skrevet 5. mars 2011 Dages middag: Kyllingfilet i biter, godt krydret, bacon i biter, minimais, purre og løk, og "trådpasta" med saus av parmesanost og fløte. Har bare litt saus for å sette smak på pastaen. Hadde jeg bare hatt vårløk, hadde det vært fullkomment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2011 #24902 Del Skrevet 5. mars 2011 I dag ble det lettvint middag. Laks, sei og torsk i panne med masse grønnsaker, forskjellig krydder, soyasaus og litt sweet chilisaus. Kjapt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mars 2011 #24903 Del Skrevet 6. mars 2011 Tacosalat: blandet salat, bønnestuing, salsa og guacomole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 6. mars 2011 #24904 Del Skrevet 6. mars 2011 Svinestrimler stekt i sweet chilli saus og kokte poteter ved siden av, samt litt salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #24905 Del Skrevet 6. mars 2011 Svinestrimler stekt i sweet chilli saus og kokte poteter ved siden av, samt litt salat Det spiste jeg i går! Bare med wok og nudler til da I dag blir det nachos: kjøttdeig med tacokrydder, lagt på en eng av nachochips. Jalapenos, paprika og alt annet ønskelig legges på oppå, før en drysser over litt revet ost. Smekkes i ovenen i ca 10 minutter (til osten er smeltet). Det er kosemat det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2011 #24906 Del Skrevet 6. mars 2011 Indisk igjen. 2.gang denne uka. Tandoori igjen - men med lam, og ikke kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #24907 Del Skrevet 6. mars 2011 Ovnsbakt sei med pesto, dampet sukkereter og gulrøtter, og naturris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 6. mars 2011 #24908 Del Skrevet 6. mars 2011 Kalkunfilet, ris, saus, grønnsaksmousse og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. mars 2011 #24909 Del Skrevet 6. mars 2011 Hamburgere med alt mulig av tilbehør som vi likte Bacon, ost, mais, tomat og løk! Mye billigere enn å kjøpe det på f.eks burgerking:) Mens, igår var det finmiddag. Med biff, fløtegratingerte poteter, salat og rødvinssaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mars 2011 #24910 Del Skrevet 6. mars 2011 Tacosalat: blandet salat, bønnestuing, salsa og guacomole. Litt feil, tacosalaten var middagen i går. Middagen i dag ble wokede grønnsaker med ovnsbakt pengasiusfilet marinert i rød pesto og sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 #24911 Del Skrevet 7. mars 2011 I går: cæsarsalat fra Dolly. I dag: makaroni og finke (lungemos) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 7. mars 2011 #24912 Del Skrevet 7. mars 2011 Betasuppe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrietteH Skrevet 7. mars 2011 #24913 Del Skrevet 7. mars 2011 Dagens middag: Stangselleri, eplebiter, kjøttdeig blandet sammen med tortillawrap. Yummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2011 #24914 Del Skrevet 7. mars 2011 Hel grillet kylling med salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #24915 Del Skrevet 7. mars 2011 Laaang dag på lesesalen i dag, så regner med jeg kjøper en frossen Mia-pai og litt salat på veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. mars 2011 #24916 Del Skrevet 7. mars 2011 Idag blir det mac and cheese med poteter! Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2011 #24917 Del Skrevet 8. mars 2011 I dag tror jeg det blir soppsuppe med hvitløk, brød til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2011 #24918 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det er fetetirsdag i dag, siste dagen før faste. I en del engelsktalende land kalles dagen også pancake day. Synes det var veldig hyggelig de årene jeg bodde i Storbrittania, så i dag blir det pannekaker. ...til tross for at jeg hverken er kristen, kjempetradisjonell eller av britisk avstamning. Bare veldig glad i pannekaker. Endret 8. mars 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. mars 2011 #24919 Del Skrevet 8. mars 2011 Synes det var veldig hyggelig de årene jeg bodde i Storbrittania, så i dag blir det pannekaker. ...til tross for at jeg hverken er kristen, kjempetradisjonell eller av britisk avstamning. Bare veldig glad i pannekaker. Beste grunnen for å følge en tradisjon er jo at den er lystbetont og hyggelig Tror jammen det blir pannekaker her i dag også. Da blir mannen fornøyd i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. mars 2011 #24920 Del Skrevet 8. mars 2011 Pepperbiff, røsti poteter og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå