AUF Skrevet 9. oktober 2003 #61 Del Skrevet 9. oktober 2003 I går hadde vi kjøttkaker i brun saus, poteter og ertestuing... Hjemmelaget selvsagt :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. oktober 2003 #62 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg håper det blir skinkepizza fra Sjøloftet i Brevik :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2003 #63 Del Skrevet 9. oktober 2003 Indisk fiskegryte. Ny oppskrift, så jeg er litt spent, men høres veldig god ut - kokosmelk og masse krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #64 Del Skrevet 9. oktober 2003 fersk spaghetti med hjemmelaget tomat- og baconsaus, med ferskt franskbrød til. sjokolademousse til dessert:) er hjemme på perm fra sykehuset, og skal overraske mannen min med middag til han kommer hjem fra kveldsjobben, han vet ikke jeg er hjemme engang, tror jeg er på sykehuset tjihi:) klem Iset 34+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 9. oktober 2003 #65 Del Skrevet 9. oktober 2003 åårh var jo ikke innlogget engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfen Skrevet 9. oktober 2003 #66 Del Skrevet 9. oktober 2003 Her spises det mye godt. :enig_animasjon: I dag spiste vi faktisk grandiosa.. Greit en og annen slapp dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 #67 Del Skrevet 9. oktober 2003 Loff med Roastbiff,remulade og rå løk! :-? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. oktober 2003 #68 Del Skrevet 9. oktober 2003 I dag har det bare gått i pølse og lompe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 9. oktober 2003 #69 Del Skrevet 9. oktober 2003 Indisk fiskegryte. Ny oppskrift, så jeg er litt spent, men høres veldig god ut - kokosmelk og masse krydder. Om den var god så vil jeg gjerne ha oppskrift!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 9. oktober 2003 #70 Del Skrevet 9. oktober 2003 Rug-knekkebrød og to bokser med brisling i tomat... og pærer og kaffe til dessert. Enkelt og greit - spesielt når ungene skal ut på noe før jeg kommer hjem fra jobben - jeg gidder ikke lage middag til meg selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 9. oktober 2003 #71 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lammekoteletter grillet i ovn med yrter - mandelpotetbåter stekt i peanøttolje, salat, tzatziki, raita og noe nytt; pitabørdtrekanter fylt med en blanding av spinat, feta, olje og hvitløk - alt smakte kjempegodt, men jeg er helt utslitt etter all matlagingen! (og rydddingen etterpå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. oktober 2003 #72 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vi hadde fiskepinner, pommes frites og salat. Etterpå bakte vi dough-nuts...og dekket mesteparten av dem m sjokoladeglasur!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 9. oktober 2003 #73 Del Skrevet 9. oktober 2003 mellom skrev: Lammekoteletter grillet i ovn med yrter - mandelpotetbåter stekt i peanøttolje, salat, tzatziki, raita og noe nytt; pitabørdtrekanter fylt med en blanding av spinat, feta, olje og hvitløk - alt smakte kjempegodt, men jeg er helt utslitt etter all matlagingen! (og rydddingen etterpå...) Jøss bevares - jeg er imponert - på en vanlig torsdag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 9. oktober 2003 #74 Del Skrevet 9. oktober 2003 hehe... ja. Men jeg prøver å ikke dele hverdagen inn i nettopp det - hverdager og fest - kan godt spise pølse med brød på søndag og heller ha litt fest i kveld for eksempel - vin drikker jeg også når det passer meg - også på dagen hvis det er det jeg har lyst til (ikke hvis jeg jobber da) - men i dag tok jeg meg nok vann over hodet - fikk så lyst på lam - så så enkelt ut inne i hodet mitt, men... tenker jeg velger en litt mindre stresset jobbdag neste gang jeg tar av gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 9. oktober 2003 #75 Del Skrevet 9. oktober 2003 I dag spiste vi faktisk grandiosa.. Greit en og annen slapp dag. Det hadde vi i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. oktober 2003 #76 Del Skrevet 10. oktober 2003 Joda, den ble god den! Den falt også i smak hos samboeren min og en venn av ham som var på besøk, så dermed anser jeg den som kvalitetssikret og legger ut oppskriften. Indisk fiskegryte. 500 g. fiskefilet i biter (jeg brukte sei, men det er kanskje enda bedre med en litt fastere fisk) 1 løk 1 fedd hvitløk 1 rød chili 1-2 ss finhakket fersk ingefær 12 kardemommebelger 6 hele nellik 1 kanelstang 2 ss gurkemeie 2 ts salt Saft av en halv sitron Hakk løk, hvitløk, ingefær og chili og surr dette i litt smør/olje sammen med kardemomme og nellik som er støtt i en morter. Surres til løken er blank. Tilsett kanelstangen og kokosmelken og la det koke til det tykner litt. Vend fisken i en blanding av gurkemeie og salt. Stek den raskt på begge sider til den har fått litt farge. (Dette er ikke nødvendig, jeg gjorde det fordi jeg liker litt stekeskorpe på fisken) Ha fisken i gryten, og la det hele trekke noen minutter til fisken er kokt. Press litt sitron over før servering. Serveres med kokt ris. Jeg kokte risen med noen kardemommebelger, og litt safran og gurkemeie - veldig godt! Håper det smaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 10. oktober 2003 #77 Del Skrevet 10. oktober 2003 Risottoterte om jeg får det til :D (Hvis ikke får jeg bestille en pizza når gjestene kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. oktober 2003 #78 Del Skrevet 10. oktober 2003 I dag: Øl og chips, regner jeg med! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #79 Del Skrevet 10. oktober 2003 Laaaang kveld på kjøkkenet idag. Indisk mat er tidkrevende men gud så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #80 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fy faaan dere er heldige..... Jeg er blakk og skal spise tomatsuppe(posesuppe). Dessert blir tørr Biskit havrekjeks og pulverkaffe(billigste sort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå