Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2003 #41 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og i dag tror jeg det blir hjemmelaga potetstappe og veggis-burgere. (planlegger middagen allerede, jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #42 Del Skrevet 8. oktober 2003 Oi, det hørtes godt ut. Men hva er "Thank God it's friday"? En eller annen butikk som kun finnes i Oslo...? Reastaurant/bar med amerikansk mat, ligger på Karl Johan og ved siden av Saga kino. Nyyydelige drinker og god uformell mat. http://home.eunet.no/~malene/DMS/restauran...er/fridays.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2003 #43 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag skal vi på Peppe`s vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 8. oktober 2003 #44 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kylling og pommes frites, kjempesunt men av og til må vi jo ha et alternativ til risen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. oktober 2003 #45 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag skal jeg ha kylling og avocado-salat. I salaten har jeg avocado i båter, rødløk, feta, potetterninger, cashewnøtter og ikke minst strimlet varm kylling. Pleier å ha oljen fra fetaosten som dressing - kjempegodt og veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #46 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag skal jeg ha kylling og avocado-salat. I salaten har jeg avocado i båter' date=' rødløk, feta, potetterninger, cashewnøtter og ikke minst strimlet varm kylling. Pleier å ha oljen fra fetaosten som dressing - kjempegodt og veldig enkelt.[/quote'] Det hørtes godt ut :D Samboeren har spist middag på jobb i dag, og er nå på spinning, så jeg har bare laget meg fersk grønnsakssuppe. Kokte nok til et helt fotballag da, men.. :oops: Godt er det da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 8. oktober 2003 #47 Del Skrevet 8. oktober 2003 Blir jammen sulten av denne tråden!!! Så mye godt dere lager, da....kyllingsalater, pizza og grønnsaksuppe...jeg kunne klart å spise middag hos dere alle, jeg Men i dag står det Hakkebøf og hjemmelaget potetstappe på menyen hos oss...men en pose grønnsaksblanding til....godt det også synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 8. oktober 2003 #48 Del Skrevet 8. oktober 2003 Spiser på jobb i dag - bestiller mat... Hamburger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 #49 Del Skrevet 8. oktober 2003 Røkt hyse, kokte poteter, gullerøtter og eggesmør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #50 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det tortellini med kjøttboller og marinarasaus. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #51 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kalkunpanetter og ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. oktober 2003 #52 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag: Elgbiff med soppsaus (med selvplukket sopp), stekte mandelpoteter, smørdampet broccoli og rognebærgelé :-) + rødvin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #53 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi hadde pannekaker og ertesuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #54 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det karrigryte med ris og bananer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 8. oktober 2003 #55 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det karrigryte med ris og bananer til. Oppskrift? Bananer i middagen, eller til dessert? Hørtes frekt ut. Selv hadde vi hjemmelagde hamburgere med salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #56 Del Skrevet 8. oktober 2003 Oppskrift? Bananer i middagen, eller til dessert? Hørtes frekt ut. Bananer til middagen. Altså ved siden av. Ikke så veldig frekt akkurat... Men kjempegodt. Oppskrift: 400 g kjøttdeig (i dag brukte jeg den "nye" lammekjøttdeigen, vellykket det også) 2 store løk 2 ss olje 2 ss karri 1 boks hakkede tomater 2 fedd hvitløk 2 ts salt 1/3 ts kardemomme 2 ts paprikapulver 1 laurbærblad 1/3 ts sort pepper 3-4 ss tomatpurè 1 dl yoghurt naturell 1 grønn paprika bananer Hakk løken og fres den sammen med kjøttdeig, eller stek det hver for seg og bland etterpå. Dryss karri over mot slutten av stekingen Ha alt over i en gryte, tilsett tomater, finhakket hvitløk, salt, krydder, tomatpurè og yoghurt. Småkok under lokk i ca. 1/2 time. Skjær paprika i strimler og tilsett ved slutten av koketiden. Server med ris og bananskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. oktober 2003 #57 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det en slags chilli con carne med kylling: løk, sopp, chilli, oransje, grønn og gul paprika, brune bønner, kinesisk hvitløk, hermetisk tomater og kylling. Krydret med spisskummen, paprikapulver og grovkvernet pepper. Både godt og sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. oktober 2003 #58 Del Skrevet 9. oktober 2003 Planlegger middagen tidlig på dagen, jeg. Og i dag tror jeg det blir grønnsaks-lapskaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 9. oktober 2003 #59 Del Skrevet 9. oktober 2003 I dag er det bare jeg og lille-søss som er hjemme,så da blir det vel hjemmelaget pizza mens vi ser på film :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 9. oktober 2003 #60 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fa**! Glemte å ta kyllingen ut av fryseren! Så da vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå