Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2003 #41 Skrevet 8. oktober 2003 Og i dag tror jeg det blir hjemmelaga potetstappe og veggis-burgere. (planlegger middagen allerede, jeg!)
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #42 Skrevet 8. oktober 2003 Oi, det hørtes godt ut. Men hva er "Thank God it's friday"? En eller annen butikk som kun finnes i Oslo...? Reastaurant/bar med amerikansk mat, ligger på Karl Johan og ved siden av Saga kino. Nyyydelige drinker og god uformell mat. http://home.eunet.no/~malene/DMS/restauran...er/fridays.html
Salt Skrevet 8. oktober 2003 #44 Skrevet 8. oktober 2003 Kylling og pommes frites, kjempesunt men av og til må vi jo ha et alternativ til risen.
ringblomst Skrevet 8. oktober 2003 #45 Skrevet 8. oktober 2003 I dag skal jeg ha kylling og avocado-salat. I salaten har jeg avocado i båter, rødløk, feta, potetterninger, cashewnøtter og ikke minst strimlet varm kylling. Pleier å ha oljen fra fetaosten som dressing - kjempegodt og veldig enkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #46 Skrevet 8. oktober 2003 I dag skal jeg ha kylling og avocado-salat. I salaten har jeg avocado i båter' date=' rødløk, feta, potetterninger, cashewnøtter og ikke minst strimlet varm kylling. Pleier å ha oljen fra fetaosten som dressing - kjempegodt og veldig enkelt.[/quote'] Det hørtes godt ut :D Samboeren har spist middag på jobb i dag, og er nå på spinning, så jeg har bare laget meg fersk grønnsakssuppe. Kokte nok til et helt fotballag da, men.. :oops: Godt er det da uansett.
Rufus Skrevet 8. oktober 2003 #47 Skrevet 8. oktober 2003 Blir jammen sulten av denne tråden!!! Så mye godt dere lager, da....kyllingsalater, pizza og grønnsaksuppe...jeg kunne klart å spise middag hos dere alle, jeg Men i dag står det Hakkebøf og hjemmelaget potetstappe på menyen hos oss...men en pose grønnsaksblanding til....godt det også synes jeg....
Kaktus Skrevet 8. oktober 2003 #48 Skrevet 8. oktober 2003 Spiser på jobb i dag - bestiller mat... Hamburger...
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 #49 Skrevet 8. oktober 2003 Røkt hyse, kokte poteter, gullerøtter og eggesmør.
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #50 Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det tortellini med kjøttboller og marinarasaus. La Lune
Lula Skrevet 8. oktober 2003 #52 Skrevet 8. oktober 2003 I dag: Elgbiff med soppsaus (med selvplukket sopp), stekte mandelpoteter, smørdampet broccoli og rognebærgelé :-) + rødvin 2
@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #54 Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det karrigryte med ris og bananer til.
Gjest Jamila Skrevet 8. oktober 2003 #55 Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det karrigryte med ris og bananer til. Oppskrift? Bananer i middagen, eller til dessert? Hørtes frekt ut. Selv hadde vi hjemmelagde hamburgere med salat til.
@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #56 Skrevet 8. oktober 2003 Oppskrift? Bananer i middagen, eller til dessert? Hørtes frekt ut. Bananer til middagen. Altså ved siden av. Ikke så veldig frekt akkurat... Men kjempegodt. Oppskrift: 400 g kjøttdeig (i dag brukte jeg den "nye" lammekjøttdeigen, vellykket det også) 2 store løk 2 ss olje 2 ss karri 1 boks hakkede tomater 2 fedd hvitløk 2 ts salt 1/3 ts kardemomme 2 ts paprikapulver 1 laurbærblad 1/3 ts sort pepper 3-4 ss tomatpurè 1 dl yoghurt naturell 1 grønn paprika bananer Hakk løken og fres den sammen med kjøttdeig, eller stek det hver for seg og bland etterpå. Dryss karri over mot slutten av stekingen Ha alt over i en gryte, tilsett tomater, finhakket hvitløk, salt, krydder, tomatpurè og yoghurt. Småkok under lokk i ca. 1/2 time. Skjær paprika i strimler og tilsett ved slutten av koketiden. Server med ris og bananskiver.
Gjest Liten Skrevet 8. oktober 2003 #57 Skrevet 8. oktober 2003 I dag ble det en slags chilli con carne med kylling: løk, sopp, chilli, oransje, grønn og gul paprika, brune bønner, kinesisk hvitløk, hermetisk tomater og kylling. Krydret med spisskummen, paprikapulver og grovkvernet pepper. Både godt og sunt!
Gjest GreenSky Skrevet 9. oktober 2003 #58 Skrevet 9. oktober 2003 Planlegger middagen tidlig på dagen, jeg. Og i dag tror jeg det blir grønnsaks-lapskaus.
Gjest Chriselia Skrevet 9. oktober 2003 #59 Skrevet 9. oktober 2003 I dag er det bare jeg og lille-søss som er hjemme,så da blir det vel hjemmelaget pizza mens vi ser på film :D
minniepus Skrevet 9. oktober 2003 #60 Skrevet 9. oktober 2003 Fa**! Glemte å ta kyllingen ut av fryseren! Så da vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå