chimp Skrevet 7. oktober 2003 #21 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, seeeeeeee så mange blide fjes d var her da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 7. oktober 2003 #22 Del Skrevet 7. oktober 2003 kyllingsuppe. hadde tid til det i dag, med et snørrete pjuskt barn, så er det fint å lage noe sunt, godt ogvarmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 7. oktober 2003 #23 Del Skrevet 7. oktober 2003 Enten pasta med kylling og grønnsaker eller kyllingsuppe. Vet sjelden hva jeg skal lage før jeg faktisk har laget det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. oktober 2003 #24 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kylling og ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. oktober 2003 #25 Del Skrevet 7. oktober 2003 Koteletter med poteter,grønsaker og brun saus med madde tyttebær syltetøy på. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #26 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mulligatawny (indisk kylling/hønsesuppe) er fantastisk godt på en sur høstdag. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #27 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vegetaromelett (sopp, paprika, løk og ost), salat, bacon og deilig solsikkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #28 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bacon i en vegetaromelett? La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #29 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bacon i en vegetaromelett? La Lune Omeletten var vegetar, baconen er stekt ved siden av (ikke i omeletten). Kanskje litt feil valg av ord...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #30 Del Skrevet 7. oktober 2003 He He, Donpedro jukser :D men det er lov det, jeg elsker bacon selv jeg og bruker det veldig ofte sammen med kylling. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 7. oktober 2003 #31 Del Skrevet 7. oktober 2003 Varme fiskekaker i bilen på vei hjem fra supermarkedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. oktober 2003 #32 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tacorester og Jalapenopoppers... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #33 Del Skrevet 7. oktober 2003 risengrynsgrøt... -viXen- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #34 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er allene hjemme fordi samboen jobber kveld, så middagen min ble bare en boks ananas blanda med en boks mais... Så fantasifull var jeg i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. oktober 2003 #35 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tacorester og Jalapenopoppers... Hva er jalapenopoppers? :oops: Vi hadde foressten hamburgere... Tassen liker det, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #36 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hun mente nok Jalapenopepper. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. oktober 2003 #37 Del Skrevet 7. oktober 2003 Å, ok da er jeg med! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #38 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva er jalapenopoppers? :oops: Vi hadde foressten hamburgere... Tassen liker det, så... Jalapenopoppers er jalapeno (slags grønn/rød chili-frukt/belg) som er bakt litt i ovnen med ost over. mmmm. Fåes bla. på Thank God Its friday. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. oktober 2003 #39 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg laget meg kyllingbaguette med salat, rødløk og Creme Fraiche til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. oktober 2003 #40 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jalapenopoppers er jalapeno (slags grønn/rød chili-frukt/belg) som er bakt litt i ovnen med ost over. mmmm. Fåes bla. på Thank God Its friday. Oi, det hørtes godt ut. Men hva er "Thank God it's friday"? En eller annen butikk som kun finnes i Oslo...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå