Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foliebakte kveiteskiver med løyrom- og gressløksaus (oppskrift fra Prinsesse på erten :) ). Øvrig tilbehør blir kokte poteter, grønn asparges og ertepuré med ramsløk og frisk mynte.

Endret av piaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det restepizza. Jeg skal lage tre små: en Margherita (med bøffelmozzarella), en med spinat og emmenthaler, og en med hvit asparges, serranoskinke og emmenthaler. Ved siden av skal vi ha tomat- og agurksalat. Og så blir det blåbærsorbet til dessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er emmenthaler? :klø:

Her blir det reker :)

Det er en sveitsisk hvitost. Jeg gadd ikke å skrive "emmenthalerost", men jeg kunne jo selvfølgelig skrevet bare "ost", da. :ler:

Reker er godt!

Endret av bada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det grilling.

Helt enkel grilling, en kyllingfilet, et par grillpølser og tre bratwurst dannet grunnlaget for grillspyd. Så grillet vi halve poteter til, rett på grillen. Og kalde cherrytomater til meg, som synes det er LANGT bedre enn å få dem oppvarma på spydet. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza med tomat og creme fraiche-basert saus, tacokrydret kyllingstrimler, bacon, rødløk og ost. Og selvfølgelig rømmedressing!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza med tomat og creme fraiche-basert saus, tacokrydret kyllingstrimler, bacon, rødløk og ost. Og selvfølgelig rømmedressing!

:sikle:

Nam! Jeg vil komme på besøk! :sikle::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagede hamburgere i brød med diverse tilbehør samt ovnsbakte potetbåter. Saftig banankake til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...