AnonymBruker Skrevet 6. januar #56321 Del Skrevet 6. januar Gårsdagens middag ble økologisk kalkunfilet med mos av mandelpoteter, rosenkål, grønnkål, ovnsstekte gulrøtter glasert med honning og granateplesirup, og fløtesaus. Riskrem med bringebærsaus til dessert. Litt diverse råvarer som skulle blitt middag i julen, men ikke ble det, så nå måtte vi få brukt det ferske kalkunbrystet før det gikk ut på dato. Anonymkode: ad006...80d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #56322 Del Skrevet 6. januar I dag blir det chili sin carne med rømme og hjemmelaget guacamole. Anonymkode: bb781...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #56323 Del Skrevet 6. januar Flygande Jacob i dag, men moderert. Lager den med halloumi og kikerter istedet for kylling, og bytter ut banan med brokkoli (må ha grønnsaker og er ikke fan av banan i varmmat). Cashew nøtter over, og fullkorns couscous. Anonymkode: 4181a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar #56324 Del Skrevet 6. januar Hjemmelaget pizza med resten av både tacokjøttdeig og kjøttsaus fra gårsdagens sloppy Joe. Skikkelig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. januar #56325 Del Skrevet 7. januar Stekt rosenkål og småpoteter med et par trekte wienerpølser ved siden av og en klatt smør på grønnsakene. Veldig godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #56326 Del Skrevet 7. januar Hjemmelaget fiskegrateng med kokte poteter, revet gulrøtter og smeltet smør. Anonymkode: bb781...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. januar #56327 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjemmelaget fiskegrateng med kokte poteter, revet gulrøtter og smeltet smør. Anonymkode: bb781...7e8 Fiskegrateng er så godt og det var alternativet her, men rosenkålen måtte brukes i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #56328 Del Skrevet 7. januar Makaronigrateng med mye brokkoli på jobb. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 8. januar #56329 Del Skrevet 8. januar Har igjen så mye av røra/deigen fra i går, så da blir det hjemmelagede falafler i dag også 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar #56330 Del Skrevet 8. januar Onepotpasta med pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #56331 Del Skrevet 8. januar I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng med makaroni og råkostsalat Anonymkode: f78b4...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 9. januar #56332 Del Skrevet 9. januar Spaghetti og kjøttdeig idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 9. januar #56333 Del Skrevet 9. januar Fiskesuppe fra fiskebutikken med ekstra reker i. Baguette og godt smør til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. januar #56334 Del Skrevet 9. januar Potet-og sellerirotsuppa jeg lagde søndag, solid resteporsjon igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 9. januar #56335 Del Skrevet 9. januar Hadde tenkt å lage pasta med ricotta og spinat (+ soltørkede tomater og valnøtter), men da jeg kom hjem oppdaget jeg til min fortvilelse og skuffelse at jeg rett og slett hadde glemt å kjøpe ricotta. Så da ble det noe så enkelt som en fennikel- og grapefruktsalat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 9. januar #56336 Del Skrevet 9. januar Hunter7 skrev (1 time siden): Hadde tenkt å lage pasta med ricotta og spinat (+ soltørkede tomater og valnøtter), men da jeg kom hjem oppdaget jeg til min fortvilelse og skuffelse at jeg rett og slett hadde glemt å kjøpe ricotta. Så da ble det noe så enkelt som en fennikel- og grapefruktsalat. Hørtes jo godt ut det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 10. januar #56337 Del Skrevet 10. januar 12 hours ago, Sweetheaven said: Hørtes jo godt ut det da Joda, det er unektelig godt - friskt og syrlig og relativt sunt. Men jeg har en tendens til å bli eitrende forbanna på meg selv når jeg glemmer slike åpenbare ting som f.eks. ricotta når jeg skal lage pasta med ricotta og spinat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #56338 Del Skrevet 10. januar HusetsHerre og barnet tar omelett, jeg skal ha fersk fiskesuppe fra meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #56339 Del Skrevet 10. januar Stekt laks og ris med mango, avokado og agurksalat, sautert spinat og ponzusaus. Anonymkode: f78b4...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #56340 Del Skrevet 10. januar Fiskegrateng og kokt brokkoli. Hadde ikke poteter, ble godt lell. Smeltet smør til. Anonymkode: b108b...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå