AnonymBruker Skrevet 1. januar #56301 Del Skrevet 1. januar Jeg liker alltid å lage improvisert middag første nyttårsdag - det er liksom ingen forventninger og full frihet etter en lang jul bundet opp i tradisjoner, og man har i tillegg kjøleskapet fullt av deilige rester å bruke opp. Litt begrensninger i dag siden vi har vært borte hele julen og jeg har blitt syk nå i nyttårshelgen. men dagens meny ble: Bacondadler Risoni/orzo i kremet saus av kyllingkraft, puré av et halvt ovnsbakt hokkaidogresskar, revet gruyère og parmesan, fløteskvett, muskat, chiliflak og sitron. Pluss en god slant champagne å drikke til begge deler - igjen fra i går da jeg hadde for mye feber til å ha lyst på. Veldig godt faktisk! Skikkelig comfort food med risoni i kremet gresskarsaus. Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 2. januar #56302 Del Skrevet 2. januar I dag blir det pinnekjøttrester fra nyttårsmiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. januar #56303 Del Skrevet 2. januar I dag skal jeg ha torsk med poteter, og tilberede det helt selv. Wish me luck! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. januar #56304 Del Skrevet 2. januar En pizzarest, men hjemmelaget og veldig god, fra frysen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #56305 Del Skrevet 2. januar Hjemmelaget enchiladas med salsa, rømme og guacamole. Anonymkode: bb781...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #56306 Del Skrevet 3. januar Indisk tikka masala og salat på jobb. (Elsker å jobbe kveld.) Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #56307 Del Skrevet 3. januar FrankDrebin 2 1/2 skrev (19 timer siden): I dag skal jeg ha torsk med poteter, og tilberede det helt selv. Wish me luck! Hvordan gikk det? Her blir det kyllingshawarma men med ris istedenfor pakket inn i tynt brød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 3. januar #56308 Del Skrevet 3. januar 7 hours ago, MarianneE said: Hvordan gikk det? Her blir det kyllingshawarma men med ris istedenfor pakket inn i tynt brød. Det gikk fint, er ingen heksekunst, heldigvis. Håper shawarmaen smaker. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #56309 Del Skrevet 3. januar I dag prøver jeg ut Rema 1000's pepperoni pizza med paprika. Anonymkode: bb781...7e8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #56310 Del Skrevet 3. januar FrankDrebin 2 1/2 skrev (3 timer siden): Det gikk fint, er ingen heksekunst, heldigvis. Håper shawarmaen smaker. ^^ Godt krydret kylling gjør alltid godt etter desembermat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 3. januar #56311 Del Skrevet 3. januar 29 minutter siden, MarianneE said: Godt krydret kylling gjør alltid godt etter desembermat. Ja, det er godt med "normale" middager igjen etter julematen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. januar #56312 Del Skrevet 3. januar Det ble den siste porsjonen med hot curry fra fryseboksen. Får ta en tur på butikken og handle litt grønnsaker og sopp så jeg kan lage opp litt mer. Jeg blir aldri lei av verken curry eller stekt ris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #56313 Del Skrevet 3. januar Fersk, fylt pasta med rød pesto, cheddar og cashew nøtter. Samt vegisterkake og cherry tomater. Anonymkode: 4181a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. januar #56314 Del Skrevet 4. januar Varme opp igjen suppa fra tirsdag. Laget på mye potet og gresskar, med litt søtpotet og gulrot i tillegg. Og tenkte toppe med stekte chorizobiter. Og prøve meg på pannestekt yoghurtbrød til😊 https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/raskt-brod-med-rosettkal-og-egg/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. januar #56315 Del Skrevet 4. januar Brunhilde skrev (20 timer siden): ... Jeg blir aldri lei av verken curry eller stekt ris. Derfor ble det stekt ris i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #56316 Del Skrevet 4. januar Fløtegratinert torsk med potetbåter Anonymkode: f78b4...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar #56317 Del Skrevet 5. januar Sloppy Joe etter oppskrift fra Gladkokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. januar #56318 Del Skrevet 5. januar (endret) Jeg tror jeg vil ha noen vårruller i dag. Tenker jeg snitter litt rødkål til å ha ved siden av, bare for å få i meg litt grønt (eller i dette tilfellet rødt) ved siden av. Endret 5. januar av Brunhilde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. januar #56319 Del Skrevet 5. januar Jeg er preget av en tung begravelse i iskulde.. men heldig og får drikke vin under pledd mens snill Mann lager gul kyllingcurry med litt gulrot, søtpotet og vårløk❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #56320 Del Skrevet 6. januar Ble litt sånn "hva har vi", brokkoli, paprika, løk, rosenkål og kikerter krydret og stekt. Med saus av kokosmelk, fond, peanøttsmør og litt anna. Ble digg. Anonymkode: 4181a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå