Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Hjemmelaget lasagne med cottage cheese.Vi skal ha salat og brød til

Oj, det hørtes spennende ut.. hvor i bildet kommer cottage cheese inn? erstatter det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tomatsuppe med egg og makaroni.

Pannekaker og stekte poteter. Så kan de som vil spise hva de vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel fiskegryte: Vanlig hvit saus, tilsmakt med timian og presset appelsin (i stedet for muskat og løk), torsk i biter trekkes i sausen. Kokte poteter og dampet brokkoli til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det carbonara eller lasagne. Må ta en titt på hva som finnes i kjøleskapet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer sambo seint hjem, så kjøpte meg en boks med nudler :ler: er ikke helt i form i dag, så ble noe enkelt, hvis jeg orker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det ovnsbakte laksefileter med rømme (i folien) og grønn ertepuré. Og poteter. Det blir yummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag ble det, hvite bønner med løk, selleri, hvitløk, tomat og urter(som en stuing) stekte pølser og bakte potetbåter...salat... og blodappelsin til dessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Fransk fiskegrateng fra min venn Findus, kokte poteter, salat med cherrytomater, sitron og en dæsj lettrømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg holder faktisk på å lage middag nå jeg (midt på natta hehe, nattmenneske, kanskje. eller impulsiv?) Bakt potet med mais og diverse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det torskefilet i form med løk, epler, matyogurt, krydder, gratinert med cheddar, og kokte poteter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...