Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hjemmelaget lasagne med cottage cheese.Vi skal ha salat og brød til

Oj, det hørtes spennende ut.. hvor i bildet kommer cottage cheese inn? erstatter det noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

I dag blir det nok bare kikerter og tunfisk med krydder. :travelt:

Skrevet

Tomatsuppe med egg og makaroni.

Pannekaker og stekte poteter. Så kan de som vil spise hva de vil ha.

Skrevet

Enkel fiskegryte: Vanlig hvit saus, tilsmakt med timian og presset appelsin (i stedet for muskat og løk), torsk i biter trekkes i sausen. Kokte poteter og dampet brokkoli til.

Gjest Rødtoppen
Skrevet

I dag blir det panert fisk med potetmos og tomatbønner...

Skrevet

Chili con carne med "middagsboller" og honningsmør

Skrevet

Fiskepinner, poteter og revne gulerøtter.

Skrevet

I dag blir det carbonara eller lasagne. Må ta en titt på hva som finnes i kjøleskapet først.

Skrevet

I dag kommer sambo seint hjem, så kjøpte meg en boks med nudler :ler: er ikke helt i form i dag, så ble noe enkelt, hvis jeg orker da

Skrevet

I dag blir det ovnsbakte laksefileter med rømme (i folien) og grønn ertepuré. Og poteter. Det blir yummy!

Skrevet

idag ble det, hvite bønner med løk, selleri, hvitløk, tomat og urter(som en stuing) stekte pølser og bakte potetbåter...salat... og blodappelsin til dessert

Gjest gjest1
Skrevet

Fransk fiskegrateng fra min venn Findus, kokte poteter, salat med cherrytomater, sitron og en dæsj lettrømme :)

Skrevet

Salat med kyllingfilet. Speltbrød til.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg holder faktisk på å lage middag nå jeg (midt på natta hehe, nattmenneske, kanskje. eller impulsiv?) Bakt potet med mais og diverse. :)

Skrevet

I dag blir det torskefilet i form med løk, epler, matyogurt, krydder, gratinert med cheddar, og kokte poteter til.

Gjest gjest1
Skrevet

ostesteaklets ;), ris, saus av noe slag og brokkoli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...