Jerry Lee Skrevet 27. juni 2021 #52521 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du vært utestengt? Anonymkode: defbd...a15 Ja. Lenge. Men blås i det. Hit med maten din... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juni 2021 #52522 Del Skrevet 27. juni 2021 I dag ble det bollefrikasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juni 2021 #52523 Del Skrevet 27. juni 2021 Athena79 skrev (9 timer siden): I dag ble det bollefrikasse. Hvordan mekker du den, da? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juni 2021 #52524 Del Skrevet 27. juni 2021 Jerry Lee skrev (8 minutter siden): Hvordan mekker du den, da? ☺ Koker poteter for seg. Kutter opp gulerøtter, selleri og kålrot, lager saus av smør, mel, vann, grønnsaksbuljong, salt og pepper. koker sausen opp tilsetter grønnsakene og medisterdeig og lar alt putre til det er ferdig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juni 2021 #52525 Del Skrevet 27. juni 2021 Athena79 skrev (9 timer siden): Koker poteter for seg. Kutter opp gulerøtter, selleri og kålrot, lager saus av smør, mel, vann, grønnsaksbuljong, salt og pepper. koker sausen opp tilsetter grønnsakene og medisterdeig og lar alt putre til det er ferdig 🙂 Tusen Takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 27. juni 2021 #52526 Del Skrevet 27. juni 2021 I dag har det vært så j*vlig varmt at det bare ble kylling- og pastasalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. juni 2021 #52527 Del Skrevet 27. juni 2021 I dag ble det take-away pizza, det var godt, det, men hjemmelaget er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 27. juni 2021 #52528 Del Skrevet 27. juni 2021 Torskeloin med paprika, gulrot, rødløk og kryddersmør med litt hvitvin i folie på grillen. Ble veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 27. juni 2021 #52529 Del Skrevet 27. juni 2021 I dag ble det salat med kokt egg, spekeskinke, bacon og ostebiter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juni 2021 #52530 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) Vegetarburgere Jeg er kjøttspiser, men spiser mye grønnsaker. Det hender at jeg får gjester som er vegetarianere, og da liker jeg jo å lage mat som de liker. i dag har jeg testet denne oppskriften for meg selv. Stekte dem bare i panne, ikke testet på grill. De ble faktisk helt greie, og jeg kan nok servere slikt ved en anledning. Jeg fikk 6 burgere, men det tilpasser man selv. I tillegg så griset jeg en del på kjøkkenet, men det er jo litt av sjarmen. Anbefaler å legge et ark med bakepapir på benken under fjøla + et over fjøla + engangshansker når man driver med rødbeter. oppskriften fant jeg her: https://www.nrk.no/mat/vegetarburgere-med-sopp-og-valnotter-1.12411579 Endret 27. juni 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2021 #52531 Del Skrevet 28. juni 2021 (endret) HyttesøndagsfrokostMiddag.... Hjemme på en mandag. Mekka på vedkomfyren. Med smurte skiver og rå løk under eggene. ((Håper mod lar meg poste mitt eget bilde av min egen mat......)) Endret 28. juni 2021 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 28. juni 2021 #52532 Del Skrevet 28. juni 2021 @Jerry Lee: Snakk om Breakfast for champions! 😄 Selv jeg som ikke er noe frokost-menneske, kjente jeg at det rumlet litt i magen. ---- Gårdagens søndagsmiddag: Resten av det lørdagsbakte focaccia-brødet fikk seg en liten oppvarmingstur i ovnen før det endte sin skjebne som "taco-sandwich". Tacokjøtt (rester fra tidligere i uka), blader fra hjertesalat, tomater, agurkskiver, samt en dæsj majones blandet med tabasco - helt grei søndagsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2021 #52533 Del Skrevet 28. juni 2021 Enkelt i dag, spaghetti og kjøttdeig, dolmino saus den med hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2021 #52534 Del Skrevet 28. juni 2021 Hunter7 skrev (9 timer siden): @Jerry Lee: Snakk om Breakfast for champions! 😄 Selv jeg som ikke er noe frokost-menneske, kjente jeg at det rumlet litt i magen. ---- Gårdagens søndagsmiddag: Resten av det lørdagsbakte focaccia-brødet fikk seg en liten oppvarmingstur i ovnen før det endte sin skjebne som "taco-sandwich". Tacokjøtt (rester fra tidligere i uka), blader fra hjertesalat, tomater, agurkskiver, samt en dæsj majones blandet med tabasco - helt grei søndagsmat. Hehe. Takk, venn. Er så heldig å ha vedkomfyr hjemme...Så det ble litt hyttete. 😄 - ...og din mat er sikkert nydelig. Send meg en stor porsjon i posten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2021 #52535 Del Skrevet 28. juni 2021 Athena79 skrev (9 timer siden): Enkelt i dag, spaghetti og kjøttdeig, dolmino saus den med hvitløk. Lurer på omtrent det samme...men med IntensChilisausen... og sprøstekte baconterninger innblandet. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. juni 2021 #52536 Del Skrevet 28. juni 2021 Jerry Lee skrev (4 timer siden): HyttesøndagsfrokostMiddag.... Hjemme på en mandag. Mekka på vedkomfyren. Med smurte skiver og rå løk under eggene. ((Håper mod lar meg poste mitt eget bilde av min egen mat......)) Jeg ser nesten bare talerken jeg, tror jeg har noe i det mønsteret selv liggende. Veldig svak for SF og FF, men kommer ikke på hva dette mønsteret heter. Er det fra storkjøkken? Men hadde lett spist det på taleknen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 28. juni 2021 #52537 Del Skrevet 28. juni 2021 Biff Stroganoff etterpå Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. juni 2021 #52538 Del Skrevet 28. juni 2021 Planen var å ha brisket i dag også, men ble litt lei av det nå. Så resten la jeg i fryså, og tok opp en frossen pizza som jeg steker i stede for. Rustica pepperoni, tok på ekstra ost og noen bitte små tomater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. juni 2021 #52539 Del Skrevet 28. juni 2021 Omelett med bacon, purre og ost. Det var i grunnen ganske så godt og nå vil jeg ha en liten is til dessert før jeg tar kvelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. juni 2021 #52540 Del Skrevet 29. juni 2021 elien skrev (På 28.6.2021 den 4.54): Jeg ser nesten bare talerken jeg, tror jeg har noe i det mønsteret selv liggende. Veldig svak for SF og FF, men kommer ikke på hva dette mønsteret heter. Er det fra storkjøkken? Men hadde lett spist det på taleknen også Hehe. Siste rest av bestemors 70talls hverdagsservise. Er FF, men aner ikke hva mønsteret heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå