Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går: Svineribbe, kokte poteter, rosenkål, brokkoli, gulrøtter og hjemmelaget rødkål (med bl.a. eple, ingefær, kanel og balsamico). Riskrem og hjemmelaget bringebærsaus med hele bringebær og rips i til dessert.

I dag: Foliebakte kveiteskiver med sitron, kokte poteter, dampede grønnsaker (brokkoli, blomkål, aspargesbønner, gulrøtter) og sandefjordsmør. Resten av riskremen m/saus til dessert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leanne_*

I dag blir det

forret: Fylt paprika

hovedrett: helstekt indrefilet av okse, rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og salat

dessert: sitron mousse

gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det

forret: Fylt paprika

hovedrett: helstekt indrefilet av okse, rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og salat

dessert: sitron mousse

gleder meg!!!!

:overrasket::) Det hørtes utrolig godt ut!! Kan jeg komme på besøk?? :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: deilig koldtbord

I dag: Kalkun med stuffing, Mammas hjemmelagede saus, fløtegratinerte poteter, kål-/gulrotstuing, brokkoli og rosenkål. Til dessert: riskrem, karamellpudding, iskrem og julekaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det pinnekjøtt, ribbe og oksestek med alt tilbehør. (Mormor lager alt, sånn at alle i familien får det de liker best...!) Desserten var riskrem og aprikoskrem.

I dag er det kalkun med poteter, gulrøtter, rosenkål, waldorfsalat, tyttebær og verdens beste saus! Desserten er multekrem og sandkaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ovnsbakt villaks med fenikkel, fjellmandelpoteter, creme fraiche-saus og agurksalat :sikle:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsbakt villaks med fenikkel, fjellmandelpoteter, creme fraiche-saus og agurksalat :sikle:

Mmmm det hørtes nydelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...