Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi spiser alltid på middag med familien på kinesisk restaurant på lille julaften, så i dag blir det et eller annet kinesisk på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det sprøpanert torsk og ovnsstekte potetbåter med skall+salat. (må ha noe veldig lite julete mat i dag, så blir det enda bedre i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinnekjøtt med mandelpoteter og kålrabistappe... og hjemmelaget karamellpudding med krem til dessert :) :)

:hjerte: God Jul alle sammen!! :hjerte:

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbe, julepølse, medisterkaker, sossiser, surkål, rødkål, poteter, og hjemmelaget brun saus.

Hjemmelaget karamellpudding med krem til dessert :)

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det oksestek, bakte poteter m. tilbehør, salat og saus. Til dessert skogsbær med is.

Hadde ribbe og pølse og kjøttkaker m alt til i går, da vi feira det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal servere både pinnekjøtt m/ mandelpoteter og kålrabistappe, og kalkun med mandelpoteter, saus, waldorfsalat, rosenkål, babygulrøtter og selskapserter. Jeg skal i hvertfall ha pinnekjøtt, men håper jeg orker litt av hvert :) Riskrem til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg spise nøttestek med gratinerte poteter, brun saus og grønnsaker. Vaniljeis med multesaus til dessert. Nammenammenam! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ribbe med pølse og medisterkaker der jeg skal i dag. Riskrem til dessert, men den står jeg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LoisLane

Ribbe med kokte poteter, medisterkaker, medisterpølser, sosisser, sjy, svisker, lefse, godt smør, tyttebær, rødbeter og sylteagurk. Riskrem med ferdigkjøpt bringebærsaus til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...