Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en lakseburger i grovt pitabrød. "Krydret" med sriracahsaus og mange cherrytomater. Det var overraskende godt. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fullkornspasta med nykål, bacon, hvitløk, salvie, pinjekjerner og parmesan. Med en slant rødvin igjen fra helgen i glasset.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker, brun saus (pose), poteter, raspede gulrøtter og tyttebær. Må ha med tyttebær :spise:

Lagde for mange, så i morgen hives de oppå brødskiva med litt sprøstekt løk.

• Liker 4
Skrevet

Litt rester av indisk take-away fra i går, samt pannekaker med nyrørt blåbær plukket i dag 😃

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Lasagne med hvitløksbrød blir det straks her :jepp:

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Søgni, mod.

Skrevet

Kyllinglår, poteter og brokkoli 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt spekeskinke.

Skrevet

Kun en boks Trondhjems erter, kjøtt og flesk.  Korni flatbrød.

• Liker 2
Skrevet

Wok: Nudler, kyllingbiter og grønnsaker. Vårruller og sweet chilisaus. 

• Liker 3
Skrevet

I går: pasta carbonara (uten fløte, men med eggeplomme og masse psrmesan).

I dag: ovnsbakt torsk i tomatsaus med couscous ved siden av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Toåringen sin favoritt: torskegryte, med masse grønnsaker og masse rød curry paste, med creme fraiche og kokosmelk. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

• Liker 3
Skrevet

I dag blir det ravioli. Har fyll av bacon, noen med spekeskinke. Div sopp, litt løk og spinat pluss  parmesan. Har ostesaus og salat med sitron til. 

• Liker 2
Skrevet

Spagetti bolognese vegetar fra Fersk og Ferdig. Følger med parmesan og den så god ut, pluss jeg fant den til nedsatt pris.

Skrevet

Turen i dag tok lenger tid enn planlagt, så jeg gidder ikke lage middag. De andre i huset har rester av gårsdagens middag. Jeg tar den tvilsomme kombinasjonen av Buffalo mozarrella og LobKnobs 😛

Gjest Trynefaktor
Skrevet

En grateng fra matpåbordet-bloggen, med pasta,fløte,erter,hvitløk og brokkoli. Parmesan på toppen og grove rundstykker til. Kjempegod! 

AnonymBruker
Skrevet

Laks og grønnsaker med curry- og kokosmelksaus servert med ris og masse fersk koriander

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Prøvde meg på First Price Brun lapskaus. Jeg tror dette er første gang noe er så ille at jeg faktisk ikke klarer å spise det. Katter og hunder vil garantert rygge, og jeg tror ikke engang brunsnegler vil være borti dette stoffet.

Noen First Price produkter er helt ok. Dette er IKKE ok. Det smaker svidd gjørme.

Endret av T-Rex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...