Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøkerøkte sommerkoteletter (tilbud på Meny) med nypotet, nykål, potetsalat, tomatskiver og stekesjy/smeltet smør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers har invitert på ferske reker og tilbehør. Da sier jeg ikke nei takk!! 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rørt tyttebær med sukker, og skal ha det til brun lapskaus. Den er hermetikk, men spiselig, og det hjelper med pepper og tyttebær 🙂 syns ferdigmat og hermetikk smaker godt her på hytta jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har rørt tyttebær med sukker, og skal ha det til brun lapskaus. Den er hermetikk, men spiselig, og det hjelper med pepper og tyttebær 🙂 syns ferdigmat og hermetikk smaker godt her på hytta jeg. 

Høres nydelig ut.   Så du er fortsatt på hytta?  Ble lenger enn tenkt?     😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Høres nydelig ut.   Så du er fortsatt på hytta?  Ble lenger enn tenkt?     😀

Ja 🙂 jeg ba søsteren min sjekke leiligheten og planter, og kjæresten er på ferie med barna, så da ble jeg en uke til. Syns det er helt nydelig å være her! Null stress. Men i natt var det kaldt! Fyrte heldigvis i ovnen i går kveld. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja 🙂 jeg ba søsteren min sjekke leiligheten og planter, og kjæresten er på ferie med barna, så da ble jeg en uke til. Syns det er helt nydelig å være her! Null stress. Men i natt var det kaldt! Fyrte heldigvis i ovnen i går kveld. 

Enda en uke....   fabelaktig.   Og kos deg med god enkel hyttemat og vedfyring.

Husk egg, flesk og snurring...   😉

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt ut litt grillkylling fra fryseboksen og tenker å bruke den som fyll i et pitabrød sammen med litt krydder og tomater og sånn. Det kan bli godt, tror jeg. Har sikkert litt salsa og jaapenos også som jeg kan piffe litt ektra opp med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pai med bacon, ny løk og gruyère, og en grønn salat med vinaigrette. Og kald rosé, siden det er sommer, ferie og omsider litt sol. :briller2:

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Vi skal grille kalv, og et lite utvalg pølser (blant annet noen med chorizo),pluss noen fat med grønnsaker (gulrot/løk/paprika/hvitløk). Maiskolber blir det og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Brunhilde skrev:

I dag har jeg tatt ut litt grillkylling fra fryseboksen og tenker å bruke den som fyll i et pitabrød sammen med litt krydder og tomater og sånn. Det kan bli godt, tror jeg. Har sikkert litt salsa og jaapenos også som jeg kan piffe litt ektra opp med.

Godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går: dobbel hamburger med burgerost, salat, tomat, agurk og løk. Pommes frites.

I dag: wraps med kylling, pesto, grønn salat, soltørkede tomater, gul og rød paprika, agurk, soltørkede tomater, rødløk og fetaost.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chorizoburger med grovt burgerbrød, chipotle, løk, sylteagurk og tomat, litt bbq saus. Nam! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
27 minutter siden, Mollie skrev:

Chorizoburger med grovt burgerbrød, chipotle, løk, sylteagurk og tomat, litt bbq saus. Nam! 

Ferdig chorizoburger, eller har du laget selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Trynefaktor skrev:

Ferdig chorizoburger, eller har du laget selv?

Tja, jeg stekte dem selv, men laget ikke selve burgerne selv 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde jeg flate brød igjen ( grovt mel, smør, vann og salt) Stekte oppå ovnen i panne. Og de hadde jeg til sodd. Aldri smakt den hermetiske før, men den var helt ok 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir grilling litt senere.

Bare noe enkelt som selvkrydrede fleskeskiver, ostepølser, salat, potetsalat. Sukkererter og cherrytomater på si'a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...