Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou ii

Sambo har grepet til sin "Authentic Chinese cooking"-bok og står på kjøkkenet og lager sursøt kylling med ymse grønnsaker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsmiddagen blir kalkunbryst med salvie, hvitløk og bladpersille, smørdampede gulrøtter, sukkererter og blomkål, kokte nypoteter og hjemmelaget saus av blantannet kyllingkraft og crème fraîche (de øvrige ingrediensene må jeg smake meg fram til :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grillet biff med peppersaus, bakt potet, maiskolber, brokkoli, hjemmelaget champignonstuing og friterte løkringer. Hjemmelaget jordbærsorbet til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes nammis ut, Arkana! Blir stadig vekk imponert av dine kokekunster. :D

I dag blir det bestilt pizza fra Caro Amore. Kjempegod mat, til en billig penge. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går grillet vi marinerte nakkekoteletter og marinerte kyllingfileter med salat og div tilbehør. I dag blir det grilling igjen, av det jeg finner i fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen i dag blir farfalle med sommerkål, bacon, hvitløk, timian, parmesan og ristede pinjekjerner.

Jeg skal begynne på den med en gang - er kjempesulten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foliebakt, fersk hysefilet med sitron. Tilbehør blir brun basmatiris blandet med løk, hvitløk, purre og squash surret i olivenolje, og med hakket, frisk bladpersille og basilikum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...