Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det biff' date=vi skal ut og spise på jensensbiffhus

Mmm, de har gode biffer. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld blir det Wild Mushroom Soup, deretter wok med reker. Og hjemmelaget sorbet av frosne baer til avslutning. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ombestemte oss. Etter en lang handletur var vi så slitne og sultne at vi ikke orket å lage middag, så nå har samboeren min sprunget ut for å hente to hamburgere med pommes frites. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I dag måtte jeg spise alene, så det ble grillede grønnsaker med fetaost.

Squash, rød paprika, aubergine og grønne oliven legges i ildfast form med salt, oregano og olivenolje. Stekes ved 200 grader (aner ikke steketid, kanskje 20 min). Mot slutten av steketiden legges noen tykke skiver fetaost på toppen, og det hele får en omgang under grillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squash, rød paprika, aubergine og grønne oliven legges i ildfast form med salt, oregano og olivenolje. Stekes ved 200 grader (aner ikke steketid, kanskje 20 min). Mot slutten av steketiden legges noen tykke skiver fetaost på toppen, og det hele får en omgang under grillen.

Nam, det hørtes godt ut og skal prøves.

Jeg hadde kjøpepizza og rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, det må jeg ha som tilbehør neste gang vi skal grille. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det fest her.. så da blir det servert skalldyrbord med reker, blåskjell og krabber. laksepate, scampi-pastasalat og kylling-pastasalat.. tilbehøret blir loff og ferskt grovbrød. til dessert jordbær, is, mandelkake, eplekake, brownies, ostekake og kringle.. så vi får se hva jeg kommer til å spise i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I dag klarer jeg ikke å bestemme meg hva det blir; enten kyllingpizza eller kyllingsalat...Og hvitvin til.

Skal handle snart, så jeg burde snart bestemme meg.

I morgen har jeg lyst på pizza fra stedet rett over gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det den kyllingpizzaen vi egentlig skulle laget i går. Servert med salat og hjemmelaget rømmedressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også jeg skal ha hjemmelaget pizza med kylling og kjøttdeig. Siden det bare er jeg som skal ha blir den med masse tomater og ananas på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha en minifeiring av bryllusdagen som var på tirsdag, og jeg serverer indrefilèt, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus - og en deilig rødvin!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde marinert svinefilet med portvinssaus (de ferdige pakkene til "Henriette" er helt nydelige... - bakt potet og salat ... skikkelig kosemat

(og litt vin til :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...