Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble marinert sivnefilet i strimler med pommes noisettes...

Greit å ha vært på Harrytur... så det ligger litt i fryseren :sjarmor:

Skrevet
Middagen i dag er ikke helt bestemt enda' date= siden jeg skal spise alene i dag. Tror det blir ferdiggrillet kylling og salat.

Ombestemte meg, det ble hjemmelaget BLT-sandwich med pommes frites.

Skrevet
I dag ble det kinesisk take-away

Nam :-)

Tror middagen min blir kornblandingen jeg spiser nå, er alene og vet ikke om jeg gidder å lage meg noe ordentlig.

Skrevet

BLT-sandwicher! Det er godt når det er litt for varmt til å egentlig orke varm mat...

Skrevet

I dag blir det grandiosa på Mannen, mens jeg har skikkelig vondt i halsen og skal ha Trondhjems sodd på boks.

Skrevet

Det blir BLT-sandwich i dag også. Samboeren min ble sååå fristet når jeg sa jeg hadde spist det i går (han elsker BLT) og jeg har ingenting i mot å spise det to dager på rad. :sikle:

Skrevet

Igår var jeg på avslutningsfest:

Forrett: tomat og mozarellasalat med pinjekjerner

Hovedrett: fylt paprika med masse godt stæsj (vet ikke hva alt var..), grønnsaker og pommes château

Dessert: Bringebærsorbét og varme bjørnebær, blåbær, bringebær og multer med honning og kanel

Idag:

Skal bort å grille. Hva som skal grilles vet jeg ikke..

Gjest Estrela
Skrevet

I dag blir det sen middag; vårruller med kjøtt, og ris, klokken 8. :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skal rett på trening kl 1930, og er nok ikke hjemme før etter kl 21. Så da blir det nok enkelt, siden sambo er på jobb.

Skrevet

Tenkte på wok jeg,får spørre sambo om han har lyst på det.

Skrevet

Wok med biff :-)

Elsker wok :tunge1:

Skrevet

To skiver rugbrød med roastbiff i farta.. er sulten nå :-?

Skrevet

Fristet av Ethereals kyllingpizzatråd blir det....ja, nettopp: kyllingpizza i dag. Tykk og luftig bunn med god tomatsaus på. Skiver av marinert stekt kyllingfilet, løkringer og hakket chili oppå (sambo skal i tillegg ha oliven og champignon) og kanskje mais også og så masse deilig ost. *slafs*

Skrevet

Jeg er også inspirert av pizza-tråden og idag skal jeg og kjæresten lage pizza. han sin del kommer sikkert til å være dekket av ost og skinke, men min med kylling, mais, peanøtter og litt ost.

Skrevet

I dag blir det biff,vi skal ut og spise på jensensbiffhus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...