Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2421 Del Skrevet 18. juni 2004 I dag blir det biff' date=vi skal ut og spise på jensensbiffhus Mmm, de har gode biffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 18. juni 2004 #2422 Del Skrevet 18. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. juni 2004 #2423 Del Skrevet 18. juni 2004 I kveld blir det Wild Mushroom Soup, deretter wok med reker. Og hjemmelaget sorbet av frosne baer til avslutning. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2004 #2424 Del Skrevet 18. juni 2004 Ovnsgrillet torsk med alt deilig tilbehør. Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #2425 Del Skrevet 18. juni 2004 Taco med soft tortillas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. juni 2004 #2426 Del Skrevet 18. juni 2004 Spaghetti med revet ost og tomatsuas fra glass. (Vi tar det enkelt i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. juni 2004 #2427 Del Skrevet 18. juni 2004 I dag fikk vi Fajitas hos mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juni 2004 #2428 Del Skrevet 18. juni 2004 I kveld kommer middagen på døra :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2429 Del Skrevet 18. juni 2004 Ombestemte oss. Etter en lang handletur var vi så slitne og sultne at vi ikke orket å lage middag, så nå har samboeren min sprunget ut for å hente to hamburgere med pommes frites. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #2430 Del Skrevet 18. juni 2004 I dag måtte jeg spise alene, så det ble grillede grønnsaker med fetaost. Squash, rød paprika, aubergine og grønne oliven legges i ildfast form med salt, oregano og olivenolje. Stekes ved 200 grader (aner ikke steketid, kanskje 20 min). Mot slutten av steketiden legges noen tykke skiver fetaost på toppen, og det hele får en omgang under grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 18. juni 2004 #2431 Del Skrevet 18. juni 2004 I dag måtte jeg spise alene, så det ble grillede grønnsaker med fetaost. Squash, rød paprika, aubergine og grønne oliven legges i ildfast form med salt, oregano og olivenolje. Stekes ved 200 grader (aner ikke steketid, kanskje 20 min). Mot slutten av steketiden legges noen tykke skiver fetaost på toppen, og det hele får en omgang under grillen. Nam, det hørtes godt ut og skal prøves. Jeg hadde kjøpepizza og rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2432 Del Skrevet 18. juni 2004 I dag måtte jeg spise alene, så det ble grillede grønnsaker med fetaost. Squash, rød paprika, aubergine og grønne oliven legges i ildfast form med salt, oregano og olivenolje. Stekes ved 200 grader (aner ikke steketid, kanskje 20 min). Mot slutten av steketiden legges noen tykke skiver fetaost på toppen, og det hele får en omgang under grillen. Nam nam, det må jeg ha som tilbehør neste gang vi skal grille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #2433 Del Skrevet 18. juni 2004 Hjemmelagde vårruller og ris. Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. juni 2004 #2434 Del Skrevet 19. juni 2004 Idag er det fest her.. så da blir det servert skalldyrbord med reker, blåskjell og krabber. laksepate, scampi-pastasalat og kylling-pastasalat.. tilbehøret blir loff og ferskt grovbrød. til dessert jordbær, is, mandelkake, eplekake, brownies, ostekake og kringle.. så vi får se hva jeg kommer til å spise i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 19. juni 2004 #2435 Del Skrevet 19. juni 2004 I dag klarer jeg ikke å bestemme meg hva det blir; enten kyllingpizza eller kyllingsalat...Og hvitvin til. Skal handle snart, så jeg burde snart bestemme meg. I morgen har jeg lyst på pizza fra stedet rett over gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #2436 Del Skrevet 19. juni 2004 I dag blir det den kyllingpizzaen vi egentlig skulle laget i går. Servert med salat og hjemmelaget rømmedressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2004 #2437 Del Skrevet 19. juni 2004 Også jeg skal ha hjemmelaget pizza med kylling og kjøttdeig. Siden det bare er jeg som skal ha blir den med masse tomater og ananas på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. juni 2004 #2438 Del Skrevet 19. juni 2004 I dag skal vi ha en minifeiring av bryllusdagen som var på tirsdag, og jeg serverer indrefilèt, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus - og en deilig rødvin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 #2439 Del Skrevet 19. juni 2004 Gratulerer med tirsdagen, Misty Ble ingen middag på meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. juni 2004 #2440 Del Skrevet 19. juni 2004 Vi hadde marinert svinefilet med portvinssaus (de ferdige pakkene til "Henriette" er helt nydelige... - bakt potet og salat ... skikkelig kosemat (og litt vin til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå