Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen er på jobbreise, så gadd ikke lage så mye. Tok det jeg hadde: råkost , egg, brød, tunfisk , ost. Hummer og kanari og godt var det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjappmat idag! Grove pitabrød fylt med stekt torsk, "coleslaw" av brokkoli og gulrot, samt appelsinbåter.

Hverdagsdessert: Smuldrepai med havregryn, nøtter og blåbær, med vaniljekesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Idag blir det stekt ris,med krydret svinestrimler,brokkoli,rødløk og paprika. Serveres med sweet chilisaus på toppen,enkelt og veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ytrefilet av svin, strimlet og woket med masse grønnsaker og ingefær. Saus av rød currypasta og kokosmelk. Eggnudler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacosalat. Blitt masse salater i diverse former den siste uka. Det er fordi jeg har kjøleskapet fullt av grønnsaker som må brukes. :) Men godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nyskjerrig. Hva gjorde du?

Jeg bruker å steke laks med pepper og salt og timian. Fire minutter på hver side og så slår jeg et glass chreme fraiche over, slår av varmen til "halveren" og lar det sosse i fem minnuter, og har poteter, salat og gulrot til.

Idag glemte jeg pepper og salt og det ble veldig tamt. Jeg åt pga jeg var sulten, og ikke for noe annet. Det ble ikke det pangmåltidet jeg hadde sett frem til hele dagen på arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...