Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Estrela

I dag skal vi ha piknik i det grønne! :hoppe:

Der skal vi spise kalde, grilla kyllinglår, (pasta)salat og lunkne minibaguetter med smør- og frukt til dessert. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

I dag blir det frukt og grønnsaker (epler, bananer, vannmelon, gulrøtter etc.) på stranda - litervis med vann i løpet av dagen - også lager jeg en wok med kyllingfilet i kveld, om jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wok med svinekjøtt, squash, paprika, tomater, løk, hvitløk, champignon, ferdig stir-fry saus og nudler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I går var vi på middag hos svigers, som serverte rekecocktail, ovnsbakt laks og en vanvittig god epledessert.

I dag lager jeg selv mat, og da blir det finnbiff med masse einerbær og timian, komplett med hjemmelaget potetmos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks pakket i folie med grønnsaker og sitron, salat, kokte poteter og tzatsiki :-)

Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det hørtes veldig godt ut :) Jeg fikk fersk torskefilet av onkelen til sambo, den må vi finne på noe spennende med i morgen (og akkurat nå har jeg fått nok av fet mat for en stund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ovnstekt laks med honning- og sennepsmariande, kokte poteter, salat, tzatsiki og sweetchilisaus til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Vi skal spise pestobakt torskefilet med oliven og pinjekjerner. Til det skal vi ha hjemmelaget chunky tomatsaus og sprøstekte baconbiter. :)

Og det var helt ufattelig godt... :) Bra at jeg gadd å eksperimentere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...