Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag stekte jeg et par mandelpoteter kuttet i terninger sammen med en rød paprika til potene var møre. Så hadde jeg oppi en skvett matfløte og et stykke laks. Salt og pepper til slutt. Var i grunnen veldig godt, men kunne sikkert hatt litt mer grønnsaker til.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Speilegg, sunny side up, og bacon på ferskt brød med meierismør. Snurring og tomatbønner. Ekstra bacon på siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde dagen sengeliggende med influensa.

Bestilte cheeseburger i dag. Har spist like mye takeaway denne uka som jeg har gjort på flere måneder før det. Men men, sånn er det. Orker knapt mat, så da får man spise det man faktisk har lyst på. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, SPOCA said:

Fjerde dagen sengeliggende med influensa.

Bestilte cheeseburger i dag. Har spist like mye takeaway denne uka som jeg har gjort på flere måneder før det. Men men, sånn er det. Orker knapt mat, så da får man spise det man faktisk har lyst på. :) 

God bedring! Det er viktig å få i seg næring, så om det man har lyst på en takeaway, so be it!

I dag vil jeg ha kyllingvinger med løkringer. Lettvint fingermat en lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det vegetarlasagne med spinat og feta og salat ved siden av

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brunhilde skrev:

God bedring! Det er viktig å få i seg næring, så om det man har lyst på en takeaway, so be it!

I dag vil jeg ha kyllingvinger med løkringer. Lettvint fingermat en lørdagskveld.

Takk! Og sant det. :)

Det ble taco i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal "feire" at ferien er over og lager entrecôte med sjampinjongstuing, løk og brokkoli. Har ikke bestemt meg for om det blir ris, pasta eller poteter ved siden. Og et glass rødvin. Eller to. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går, lørdag, borte på bursdagsfeiring :

Viltgryte av elg (biter og skav) med litt oksekjøtt i.   Og mye annet godt....bl.a. sjampinjong og kantarell, løk, store hvite bønner, fløte&rømme, hele tyttebær m.m. og krydret med bl.a. knuste einerbær.  Servert med både kokte mandelpoteter og mandelpotetstappe, rosenkål, brokkoli og gulrøtter, rørt tyttebær og rips- og rognebærgelé. Hjemmebakt flatbrød. Akevitt.  Øl til de som drakk det.   :spise:

I dag...rester av gryta fra i går til vertskapet og meg. Nye poteter og grønnsaker. Gryta var enda bedre i dag.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Jerry Lee skrev:

I går, lørdag, borte på bursdagsfeiring :

Viltgryte av elg (biter og skav) med litt oksekjøtt i.   Og mye annet godt....bl.a. sjampinjong og kantarell, løk, store hvite bønner, fløte&rømme, hele tyttebær m.m. og krydret med bl.a. knuste einerbær.  Servert med både kokte mandelpoteter og mandelpotetstappe, rosenkål, brokkoli og gulrøtter, rørt tyttebær og rips- og rognebærgelé. Hjemmebakt flatbrød. Akevitt.  Øl til de som drakk det.   :spise:

I dag...rester av gryta fra i går til vertskapet og meg. Nye poteter og grønnsaker. Gryta var enda bedre i dag.   😀

Høres utrolig godt ut, gryteretter har det med å få det lille ekstra dagen etter. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Høres utrolig godt ut, gryteretter har det med å få det lille ekstra dagen etter. ;)

Ja. Det var kjempe!   😀

Og jeg er så enig. Alt av gryteretter...fra lapskaus til fårikål...er bedre dagen etter.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...