Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det snuskesnaskens gratinerte pastarett. Kyllingkjøttdeig, løk, sopp og hvitløk i tomatsaus og fullkornspastaskruer i tomatsaus. Rett i formen med cottage cheese toppet med ost. Servert med salat 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HalldirV2 skrev:

Hjemmesnekra? 

Nei, det var nok Fjorlands, dette. Men den har de fått til, synes jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Inwe skrev:

Burgere laget på bønner, soya mince, soltørkede tomater, hvitløk og chilli servert med søtpotetfries og en eller annen saus. 

Er igjen mye burger"deig" så gjentar dette i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.2.2019 den 19.27, Brunhilde skrev:

I dag hadde jeg en Salma lakseburger (tilbud på Meny) med litt brokkolisalat på toppen, inni et grovt rundstykke. Det var første gangen jeg prøvde lakseburger, og det var overraskende godt. Har en til på lur i fryseboksen, og den tror jeg at jeg vil lage med annet tilbehør en dag det passer sånn.

Det spiste vi i går, med toastede burgerbrød, guacamole og mangosalat. Mmm, skikkelig godt! 

Og i dag hadde Meny 30% på skalldyr, så da blir det ferske reker! Med loff, majones, sitron såklart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stekte jeg sopp, løk, paprika og kyllingkjøttdeig med fajitaskrydder og spiste det i pitabrød med tomater, salat, jalapenos og salsa. Det var godt etter skautur i ettermiddag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Brunhilde skrev:

I dag stekte jeg sopp, løk, paprika og kyllingkjøttdeig med fajitaskrydder og spiste det i pitabrød med tomater, salat, jalapenos og salsa. Det var godt etter skautur i ettermiddag.

Nam nam. Litt knuste nachochips oppi kan også funke. 

Anonymkode: 7d1b2...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nam nam. Litt knuste nachochips oppi kan også funke. 

Anonymkode: 7d1b2...fc4

Det høres godt ut, og kanskje jeg skulle tenkt på det, men det gjorde jeg ikke. Takk for tips. :) Har rester i fryseboksen, og skal huske å kjøpe nachoschips til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesmørbrød i panna😋

Norvegia, kryddersalami, chiliflakes & god sennep! Mmm, min favoritt når jeg er hjemme alene .. 

Anonymkode: a47a3...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde salt kjøtt og rotmos med kjøttpølser i dag. Og sursøt saus som en anbefalte her. Hadde to gjester til middag, og de forventet pasta, pizza eller ost og kjeks. De ble positivt overrasket 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bønnetaco i går.

I dag ut på thai restaurant, all inn med drinker og 3 retters🤗

I morgen: pinnekjøtt med klassisk tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det danske smørrebrød! Løvemad, stjerneskud, dyrlægens natmad for å nevne noen....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...