Gjest Inger Skrevet 27. oktober 2010 #61 Skrevet 27. oktober 2010 Min mann arranger såkalt gangbang for meg 3-4 ganger i året. han ordner alt med disse mennene utifra mine preferanser (går da på ca alder ca str, utseende og at de ikke er noen som kjenner oss da). Jeg har alltid maske på så jeg ser de aldri, bare ligger og tar i mot en etter en. Vi leier hotell og det funker fint, er greit å ikke være på hjemmebane synes vi begge. Det er helt utrolig deilig og min mann elsker å se meg få massse pikk, pleier å være ca 5 stk som ta r meg etter tur. For oss er dette noe veldig deilig og utrolig rått som vi har gode erfaringer med. Min mann er hverken dårlig utstyrt eller en dårlig elsker men han klarer jo ikke å være 5 stykker samtidig da....... Min mann har også glede av selve prosessen med å finne mennene. Er utrolig mange som melder seg til tjeneste, hehe.Han finner de ved å annonsere på et kontaktsted som heter knullsiten, mer vet jeg ikke og mer vil jeg ikke vite. Jeg anbefaler dette dersom dere virkelig vil, har ikke hatt noen kvaler/problemer rundt dette i det hele tatt, kun gode kåte opplevelser. Hilsen Inger på 38 fra Østlandet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #62 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har sikkelig lyst til å bli knullet av flere menn samtidig. Blir sikkelig kåt av å se på gangbang scener og se jenta tar de i alle hull. Men så er jeg litt feig og har ikke helt turt å gjøre det selv om det tenner meg ekstremt mye. Har fått tilbud før om å bli knullet av 3 av mine kompiser men trakk meg. Jeg har lyst men tørr ikke helt, Håper jeg klarer å manne meg opp og gjøre det en dag. Det virker sykt deilig! Jente 28 1
Gjest Janne Skrevet 29. oktober 2010 #63 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har sikkelig lyst til å bli knullet av flere menn samtidig. Blir sikkelig kåt av å se på gangbang scener og se jenta tar de i alle hull. Men så er jeg litt feig og har ikke helt turt å gjøre det selv om det tenner meg ekstremt mye. Har fått tilbud før om å bli knullet av 3 av mine kompiser men trakk meg. Jeg har lyst men tørr ikke helt, Håper jeg klarer å manne meg opp og gjøre det en dag. Det virker sykt deilig! Jente 28 Det er sykt deilig, hopp i det du Oslojente23
Gjest olga Skrevet 5. november 2010 #64 Skrevet 5. november 2010 Min våte deilige drøm det her. Herregud så kåt jeg blir nå
Gjest På swingers-klub Skrevet 11. november 2010 #65 Skrevet 11. november 2010 Min våte deilige drøm det her. Herregud så kåt jeg blir nå Var på ferie i nakenbyen Cap d Agde, og hadde gått naken hele dagen, og det hadde bygget seg opp et litt sex-trykk i hjernen. Fikk med mannen på swingersklubb. Der var det mange par, men også noen single menn. Gikk der nakne alle. Inviterte 5-6 menn opp i andre etasje, der de skulle pule meg med kondom, for så å trekke den av, og sprute. Skikkelig gøy. Klarte nesten ikke gå dagen etterpå. Men det ble en tur til, bortom før vi reiste hjem igjen.
Evalilja Skrevet 11. november 2010 #66 Skrevet 11. november 2010 Var på ferie i nakenbyen Cap d Agde, og hadde gått naken hele dagen, og det hadde bygget seg opp et litt sex-trykk i hjernen. Fikk med mannen på swingersklubb. Der var det mange par, men også noen single menn. Gikk der nakne alle. Inviterte 5-6 menn opp i andre etasje, der de skulle pule meg med kondom, for så å trekke den av, og sprute. Skikkelig gøy. Klarte nesten ikke gå dagen etterpå. Men det ble en tur til, bortom før vi reiste hjem igjen. WOOOOOOw
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #67 Skrevet 12. november 2010 Alle disse innleggene er jo skrevet av samme trollet.. ser det på hvordan ordbruken og setningsoppbygningen er. Olga meg en viss plass.
Gjest KG-leser Skrevet 12. november 2010 #68 Skrevet 12. november 2010 Alle disse innleggene er jo skrevet av samme trollet.. ser det på hvordan ordbruken og setningsoppbygningen er. Olga meg en viss plass. UFF. Du igjen. Sitter du og studerer setningsoppbyggning og ordbruk? Hvorfor ikke komme med noen saklige svar? Er da ikke forbudt å mene mye vell? Er, så lei slike som skal avspore enhver debatt med ett eller annet, utenfor emnet. aaahhhh
Mann_30 Skrevet 12. november 2010 #69 Skrevet 12. november 2010 Jeg er helt enig. Det stinker troll lang vei.
Sequax Skrevet 12. november 2010 #70 Skrevet 12. november 2010 Min mann arranger såkalt gangbang for meg 3-4 ganger i året. han ordner alt med disse mennene utifra mine preferanser (går da på ca alder ca str, utseende og at de ikke er noen som kjenner oss da). Jeg har alltid maske på så jeg ser de aldri, bare ligger og tar i mot en etter en. Vi leier hotell og det funker fint, er greit å ikke være på hjemmebane synes vi begge. Det er helt utrolig deilig og min mann elsker å se meg få massse pikk, pleier å være ca 5 stk som ta r meg etter tur. For oss er dette noe veldig deilig og utrolig rått som vi har gode erfaringer med. Min mann er hverken dårlig utstyrt eller en dårlig elsker men han klarer jo ikke å være 5 stykker samtidig da....... Min mann har også glede av selve prosessen med å finne mennene. Er utrolig mange som melder seg til tjeneste, hehe.Han finner de ved å annonsere på et kontaktsted som heter knullsiten, mer vet jeg ikke og mer vil jeg ikke vite. Jeg anbefaler dette dersom dere virkelig vil, har ikke hatt noen kvaler/problemer rundt dette i det hele tatt, kun gode kåte opplevelser. Hilsen Inger på 38 fra Østlandet. Wow....Hørtes jo bare helt....sinnssykt herlig ut! Har alltid likt mystikken i Stanley Kubrick sin film " eyes wide shut " og fikk assosiasjoner til denne filmen når du nevnte maske... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #71 Skrevet 4. april 2015 omg, denne tråden, wow! Anonymous poster hash: 8c29f...f11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #72 Skrevet 5. april 2015 Hva med omvendt scenario da jenter??Anonymous poster hash: 2739a...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #73 Skrevet 5. april 2015 Fantaserer om dette, men blir nok ikke noe gjennomføring. Mannen vil ikke. Omvendt scenario er ikke noe jeg fantaserer om, nei. Anonymous poster hash: 7f34c...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #74 Skrevet 6. april 2015 Cumdumpsters uniteAnonymous poster hash: c97d2...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå