Gå til innhold

Flere menn samtidig

Fremhevede innlegg

Gjest Muskat Male
Skrevet

Jeg tror noen faker bra her inne, Silje feks. Men er veldig enig med hun som fordømte fylleknull, gutter kan være noen sleipe svin som utnytter at jenter er svake for smiger, spesielt i fylla. Etterpå gjør de nådeløst narr av henne. Skikkelig gufne typer.

Når det gjelder temaet for denne tråden så går det som det ofte går, ender opp i en persondebatt omkring "feil" meninger. Det er et viktig poeng at det er enorm forskjell mellom en fantasi og det å gjøre noe. Selv fantaserer vi begge om at hun blir knullet av flere ukjente, den tenner oss veldig. Jeg kunne også tenkt meg å sett på at hun hadde sex med en annen, det gjør meg megakåt. Men det er en fantasi som vi ikke kommer til å sette ut i livet, ganske enkelt fordi vi har det bra sammen. Men fantasien er fantastisk og deilig å kose seg med.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

pluss at jeg måtte hatt tillit til at ikke mannen ville "bruke det mot meg" ved senere anledninger. (F.eks for å rettferdiggjøre eget utroskap).

Har vært i et forhold hvor emnet var et tema, da han ble veldig pirret av å se for seg meg sammen med andre menn.Og vi fantaserte ofte sammen om at det var flere menn tilstede samtidig.

Mens jeg var i dette forholdet hadde jeg noen ganger sex med andre enn han, etter hans ønske(men uten at han var tilstede). Å se at han nøt å høre meg fortelle dette i etterkant ble på en måte veldig rart, og litt feil og sårt.

Hadde kanskje foretrukket at han ble sjalu.. Som en bekreftelse om at han brydde seg. For det gjorde han ikke. Og jeg trenger noen som bryr seg..

Mener ikke at det ikke er mulig å finne en mann som kan kombinere kjærlighet og lidenskap med ønske om å se meg med andre altså.. Gud for et rotete vås, sorry..

Dette høres komplisert ut i praksis, ja. Jeg forstår veldig godt at du ville ha foretrukket en mann som snarere ble sjalu enn at han bare "likte å høre om det som hadde skjedd" uten å bli sjalu!

Skrevet

jeg lot dem sprute i munnen min for jeg tenner utrolig på det....HIV-viruset er generelt et meget lite smittsomt virus og man vet at smittsomheten ved oral sex er betydelig lavere enn ved samleie.

Hvis man skal basere sin beskyttelse mot hivsmitte på at det er et lite smittsomt virus, så er man helt ute å kjøre. Da har man en virkelighetsoppfatning som minner mest om Walt Disney's kreasjoner.

Og dersom man skal ta din faktadiskusjon videre, så er smittefaren ved analsex ENORMT stor.

Enten er du en psykisk syk, svært naiv og lettlurt person som med vilje og viten utsetter deg selv for stor smittefare, eller så er du et fantasiprodukt fra en eller annen syking som liker å trolle. Jeg håper for din del at det er det siste.

Skrevet

Du kan mene hva du vil, jeg trenger ikke unnskylde meg eller skamme meg for at jeg tenner på å svelge sprut. Vi er alle forskjellige og det mange som tenner på munnsprut faktisk, så bare godta det du :)

Skrevet

Du kan mene hva du vil, jeg trenger ikke unnskylde meg eller skamme meg for at jeg tenner på å svelge sprut. Vi er alle forskjellige og det mange som tenner på munnsprut faktisk, så bare godta det du :)

Synes du høres ut som en ekkel tøs. Makan.Du må være helt skrudd i hodet.

Skrevet

Har gjort dette og det anbefales.

Har ikke noen god erfaring med annonser, men en sexklubb er toppers.

Her kan du snakke litt med folk og bli litt kjent visst en føler for det. Eller gå rett på sak i rom med eller uten belysning:)

Sex er gøy!!!

Er dere redd for å treffe kjente i Oslo el finner du bra klubber i København.

Skrevet

Hver sin lyst som presten sa.. Jeg fantaserer IKKE om denslags og kunne aldri gjort noe slikt. Jeg er en smule genert, trives med EN mann, vil helst at han skal ta initiativ og ikke bedrive for mange uorganiserte stunt i senga.:)

Forøvri liker jeg sex godt og kan gjerne ha hver dag. Jeg er vel kjedelig jeg da.

Skrevet

Har gjort dette og det anbefales.

Har ikke noen god erfaring med annonser, men en sexklubb er toppers.

Her kan du snakke litt med folk og bli litt kjent visst en føler for det. Eller gå rett på sak i rom med eller uten belysning:)

Sex er gøy!!!

Er dere redd for å treffe kjente i Oslo el finner du bra klubber i København.

Takk for endel bra svar........

Noen som har noen tips om bra nettsteder å finne noen? Vi gjør det på den måten så nå skal vi sette i gang prosessen her. Gleder oss!

Gjest Mann+mann+dame
Skrevet

Ingenting er mer trivelig enn 3-kant-sex med dama, og den andre mannen vi har med.

Mye mer gøy enn bare vi 2.

Kjenner den andre pikken inne i musen når vi begge er inne der.

Og sitte der med kjæresten og suge den andre mannen samtidig, til han eksploderer utover oss begge.

Skrevet

Ingenting er mer trivelig enn 3-kant-sex med dama, og den andre mannen vi har med.

Og sitte der med kjæresten og suge den andre mannen samtidig, til han eksploderer utover oss begge.

NICE!

Skrevet

Er vel mer snakk om gang bang enn cuckold her folkens.........

Skrevet

Det er kjempedeilig..men for noen må jo kjemien stemme også...dessuten er det jo absolutt tryggest at det er en bekjendt..no problem å få kompiser til å stille opp uten å gjøre en big deal utav det i ettertid ;)) annet enn at de er takknemmelige for å få lov til å stille opp)...dessuten er det jo absolutt tryggest da..selv elsker jeg å ha to menn samtidlig..blir sååå kåt bare av tanken..hihiii..liker at mennene ikke er direkte redd for berøring av hverandre også, men ikke at de er mer opptatt av hverandre enn meg. Jeg vil være midtpunktet :-) Nå ble jeg foresten ganske så het.

Gjest britt hedmark
Skrevet

Høres bare helt digg ut.

Skrevet

Hver sin lyst som presten sa.. Jeg fantaserer IKKE om denslags og kunne aldri gjort noe slikt. Jeg er en smule genert, trives med EN mann, vil helst at han skal ta initiativ og ikke bedrive for mange uorganiserte stunt i senga.:)

Forøvri liker jeg sex godt og kan gjerne ha hver dag. Jeg er vel kjedelig jeg da.

For meg hadde du blitt fryktelig kjedelig i senga,greit jeg liker og ta initiativ,men jeg liker å og ikke ha noen begrensninger i hva jeg vil/skal foreta meg i senga med deg.

Huff for en turn off om jeg hadde slengt deg rundt på en uorganisert stunt som du kaller det og blitt nektet :(

Skrevet

Vil gjerne kommentere på denne tråden, fordi jeg fikk tilbud om å være med i et "gangbang" med 5 menn siste lørdag. Alle mennene kjenner hverandre. Tilbudet kom fra en bekjent som jeg har hatt sex med en del ganger. Jeg avslo, men det betyr ikke at jeg ikke overveier det, og gutta boys er nok klare hvis jeg skulle ombestemme meg...

Litt flere detailer... Jeg er kvinne, 35 år. Jeg er single, så situasjonen er selvsagt ganske annerledes enn for trådstarters og Siljes. Ut av de 5 mennene kjenner jeg to hvor jeg har hatt sex med dem begge flere ganger. Vi har også hatt trekant et par ganger. Kondom er en selvfølge og jeg liker ikke analsex. Men jeg har en svakhet for blowjobs og å ta spruten i munnen.

Jeg vet ikke om trådstarter har hatt erfaring med trekant, og det er jo selvsagt ikke helt det samme som gangbang akkurat, men jeg må si at min reaksjon var at det var faktisk bedre enn jeg hadde trodd det skulle være! Det er jo gjerne slik at ting ofte oppleves på en helt annen måte i virkeligheten. Jeg hadde det kjempegøy, følte meg skikkelig sexy. Fikk masse oppmerksomhet og følte at jeg hadde full kontroll. Jeg vil gjerne gjøre det igjen. Jeg har også prøvd en 4-kant hvor det var 2 menn og 2 kvinner. Jeg hadde sex med den ene mannen og kvinnen. Ingen av oss var par.

Jeg avslo gangbang av forskjellige grunner - mest av alt fordi jeg er redd for å miste kontroll, redd for å ende opp med å føle meg brukt. At det vil være å gå for langt, at jeg bør tenke mere over det og vite hva jeg gjør. Jeg er litt redd for at jeg skal ende opp med en ekkel følelse inni meg etter at det er over. Samtidig kjenner jeg jo to av gutta - han ene kjenner jeg ganske godt og føler at jeg stoler en del på ham. Dessuten er jeg redd for at noen naboer skal legge merke til noe. Spesielt vil jeg ikke at mine mannlige naboer skal få noen gode ideer.

Så... jeg overveier jo saken fremdeles og kanskje er det noe jeg kommer til å gjøre... hvem vet...

Ellers vil jeg bare si at jeg satte pris på å lese om Siljes erfaringer. Jeg er glad for å høre at dere hadde en veldig god opplevelse med det - og det høres veldig sexy og deilig ut :)

• Liker 1
Skrevet

Sukk, dette er noe jeg har fantasert om jevnlig siden tenårene, det å bli tatt av flere. Jeg fantaserer om å bli tatt av tre eldre og erfarne menn med stort utstyr. Jeg får en i hvert hull og er helt prisgitt deres ønsker, bli ordentlig "misbrukt". Nå har jeg passert 30, og selv om fantasien er der ennå tror jeg at jeg er for feig til å gjøre det i virkeligheten. Men en deilig fantasi er det likevel. Kjenner jeg er litt sjalu på dere som har gjort det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...