Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #21 Skrevet 28. september 2010 Også til Silje: Synes også dette høres utrolig opphissende og spennende ut - skulle virkelig ønske jeg var i stand til å la kona gå gjennom noe slikt. Dessverre stanser sjalusien slikt. Men har jo lyst å høre: Så du mennene, eller hadde du kanskje bind for øyene - eller ryggen til? Du ble kanskje bare tatt bakfra - eller hvordan var det? Det var altså en som tok deg analt? Uten kondom? Hvordan var det? Og hvordan har sexlivet til deg og mannen vært etterpå - har dere brukt denne erfaringen med dere videre?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #22 Skrevet 28. september 2010 Blæææ, fy faen så ekkelt! Jeg vemmer meg rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #23 Skrevet 28. september 2010 Blæææ, fy faen så ekkelt! Jeg vemmer meg rett og slett. Oj, skikkelig interessant å høre. Kanskje dette ikke er rette forum for deg da, lille venn?
Gjest Silje Skrevet 28. september 2010 #24 Skrevet 28. september 2010 Også til Silje: Synes også dette høres utrolig opphissende og spennende ut - skulle virkelig ønske jeg var i stand til å la kona gå gjennom noe slikt. Dessverre stanser sjalusien slikt. Men har jo lyst å høre: Så du mennene, eller hadde du kanskje bind for øyene - eller ryggen til? Du ble kanskje bare tatt bakfra - eller hvordan var det? Det var altså en som tok deg analt? Uten kondom? Hvordan var det? Og hvordan har sexlivet til deg og mannen vært etterpå - har dere brukt denne erfaringen med dere videre? Alle tok meg i misjonær bortsett fra han som knullet meg i rumpa, han var den eneste som fikk ta meg uten kondom også (min mann kjente han fra tidligere). Det var veldig deilig da han sprutet i rumpa mi, det var noe jeg aldri hadde opplevd tidligere da min mann er litt for stor til å komme inn bak der. Det som skjedde ellers var at jeg lå på ryggen og spriket, så kom én og én inn og knullet meg slik de ville. Så fort man var ferdig dro man ut og en ny kom inn. Sexlivet vårt har blitt mye bedre etterpå! Det er selvsagt ikke alle par dette passer for, men vi snakket mye om det på forhånd og var begge klare for å prøve dette.
tøydokka Skrevet 28. september 2010 #25 Skrevet 28. september 2010 Wow.. Må bare si at dette er en av mine største fantasier..Grunnen til at det enda ikke har skjedd er at det, som det blir pekt på, krever en del organisering og planlegging.. Dertil måtte det føltes riktig for mannen, noe som ikke er en selvfølge, pluss at jeg måtte hatt tillit til at ikke mannen ville "bruke det mot meg" ved senere anledninger. (F.eks for å rettferdiggjøre eget utroskap). Har vært i et forhold hvor emnet var et tema, da han ble veldig pirret av å se for seg meg sammen med andre menn.Og vi fantaserte ofte sammen om at det var flere menn tilstede samtidig. Mens jeg var i dette forholdet hadde jeg noen ganger sex med andre enn han, etter hans ønske(men uten at han var tilstede). Å se at han nøt å høre meg fortelle dette i etterkant ble på en måte veldig rart, og litt feil og sårt. Hadde kanskje foretrukket at han ble sjalu.. Som en bekreftelse om at han brydde seg. For det gjorde han ikke. Og jeg trenger noen som bryr seg.. Mener ikke at det ikke er mulig å finne en mann som kan kombinere kjærlighet og lidenskap med ønske om å se meg med andre altså.. Gud for et rotete vås, sorry..
Mann_30 Skrevet 28. september 2010 #26 Skrevet 28. september 2010 Må si jeg blir sjokkert over at dette er noe mange kvinner fantaserer om. Sånne kvinnfolk vil ikke jeg ha.
Facepainter Skrevet 28. september 2010 #27 Skrevet 28. september 2010 Må si jeg blir sjokkert over at dette er noe mange kvinner fantaserer om. Sånne kvinnfolk vil ikke jeg ha. Det er jo bare dumt å si når man vet at mange menn faktisk ønsker å se dama si med andre menn, og det er sikkert nok av menn som også ønsker å ha seg med masse damer mens kona ser på. Ikke akkurat noe jeg har ønske om, men interessant å lese og det er meningsløst å kritisere folk for det på et forum som dette. 1
Mann_30 Skrevet 28. september 2010 #28 Skrevet 28. september 2010 Jeg blir enda mer sjokkert over menn som ønsker å se kona si med andre menn. Det må være svært psykologisk skadde menn med negativt selvbilde, som ønsker å straffe seg selv. Det høres for meg ut som svært usunne aktiviteter, som kun usunne folk kan være interesserte i.
Gjest Consensio Skrevet 28. september 2010 #29 Skrevet 28. september 2010 Eller så er det voksne, trygge menn med et godt selvbilde som ønsker å prøve noe nytt og utforske. For meg høres det ut som "sunne" aktiviteter for de som liker dette. Det er ikke for alle, men de som liker det trenger ikke være hjerneskadede veit du
Mann_30 Skrevet 28. september 2010 #30 Skrevet 28. september 2010 Utfra det jeg har lest i de Cuckold trådene så er det klare indikasjoner på at det først og fremst er psykisk skadde personer som ønsker å skade seg selv som liker å se slikt.
Gjest norah Skrevet 28. september 2010 #31 Skrevet 28. september 2010 det blir helt feil å kalle folk psykisk skadde fordi de har en seksuell fantasi man ikke har selv. sålenge noe skjer mellom samtykkende voksne må man jo gjøre akkurat hva man vil - og synes man det er vemmelig, så trenger man hverken lese denne tråden eller gjøre det selv. det er ganske trangsynt å si at man ikke vil ha en kvinne/mann som kan fantasere om noe slikt - det er jo absolutt ingenting ulovlig som har skjedd her. dette er heller ikke noe som skjer på en ungdomsfest hvor ei jente blir brukt i fylla av mase ekle menn, det er jo faktisk et kjærestepar som etter mye diskusjon bestemmer seg for å gjennomføre noe de har full enighet om. jeg er overbevist om at dette er en fantasi MANGE kvinner har, men det er nok langt færre som faktisk ønsker å gjennomføre det i virkeligheten. selv om jeg aldri kunne gjort det selv, så tror jeg nok at kvinnen/mannen ikke føler det som en utlevering av seg selv. de planlegger alt, og styrer alt som skjer. de andre inviterte er jo bare noen som "leverer" hva de blir fortalt. tenk på alle de som har "lurt" noen med i fylla til sengs - vel vitende om at de er litt for fulle til å ta en smart avgjørelse. eller mast og overtalt til de får et ja, og da gjerne fra ei ung og usikker jente. hvis noe er kvalmt og vemmelig, så er det slikt. det er vel ikke rent så sjeldent at de som synes ting andre gjør er mest vemmelig og ekkelt er de som har det mest problematiske forholdet til sin egen seksualitet. jeg har store etiske problemer med å akseptere prostitusjon og sex med unge jenter/gutter, men dette her har jeg nada problemer med. whatever floats de voksne og samtykkendes boat.....
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #32 Skrevet 28. september 2010 Det som høres skikkelig usunt ut er å velge å gjøre hva dere nå gjør,- uten kondom! En gang med fremmed kis er nok til å få deg en skikkelig overraskelse i ettertid, liksom...
Gjest Consensio Skrevet 28. september 2010 #33 Skrevet 28. september 2010 Utfra det jeg har lest i de Cuckold trådene så er det klare indikasjoner på at det først og fremst er psykisk skadde personer som ønsker å skade seg selv som liker å se slikt. Wow, så kult at du helt klart er en såpass god psykolog som klarer å stille diagnoser til mennesker du aldri har truffet før da!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #34 Skrevet 28. september 2010 Man bør være forsiktig med å sykeliggjøre andres preferanser. Men utover det deler jeg Mann30 sin avsky for dette. Hvis dama så mye hadde hintet frempå om at hun kunne tenke seg noe liknende hadde jeg seriøst revurdert forholdet. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #35 Skrevet 28. september 2010 Jeg blir enda mer sjokkert over menn som ønsker å se kona si med andre menn. Det må være svært psykologisk skadde menn med negativt selvbilde, som ønsker å straffe seg selv. Det høres for meg ut som svært usunne aktiviteter, som kun usunne folk kan være interesserte i. Enig i det. Jeg tror kansje at dette er mennesker som har hatt en vanskelig barndom, vært utsatt for et traume,incest eller voldtekt.
Gjest norah Skrevet 28. september 2010 #36 Skrevet 28. september 2010 Det som høres skikkelig usunt ut er å velge å gjøre hva dere nå gjør,- uten kondom! En gang med fremmed kis er nok til å få deg en skikkelig overraskelse i ettertid, liksom... dette er faktisk et ekstremt viktig poeng, registrerer at denne jenta i tråden sa at "han brukte ikke kondom fordi han var en bekjent". en bekjent kan likegodt ha hiv eller klamydia - uten å vite det selv.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #37 Skrevet 28. september 2010 dette er faktisk et ekstremt viktig poeng, registrerer at denne jenta i tråden sa at "han brukte ikke kondom fordi han var en bekjent". en bekjent kan likegodt ha hiv eller klamydia - uten å vite det selv. Tror hele tråden er skrøneri og oppspinn fra a - å , spesielt da hun opplyser om at de ikke brukte kondom , at hun lot dem sprute i munnen og bak ... Gå å ta HIV test og SOS test snarest , isåfall ...dersom historien virkelig er sann . Livsfarlig risikosex er ikke deilig . Hadde fått seriøst ANGST etterpå av å tenke på alle sykdommene jeg kunne ha pådratt meg ... Dette må være ren fantasi og oppspinn . Ingen folk som er ved sine fulle 5 gjør slikt ....
Gjest Silje Skrevet 29. september 2010 #38 Skrevet 29. september 2010 Tror hele tråden er skrøneri og oppspinn fra a - å , spesielt da hun opplyser om at de ikke brukte kondom , at hun lot dem sprute i munnen og bak ... Gå å ta HIV test og SOS test snarest , isåfall ...dersom historien virkelig er sann . Livsfarlig risikosex er ikke deilig . Hadde fått seriøst ANGST etterpå av å tenke på alle sykdommene jeg kunne ha pådratt meg ... Dette må være ren fantasi og oppspinn . Ingen folk som er ved sine fulle 5 gjør slikt .... Hvem er du til å dømme meg og min mann?? Ja, jeg lot dem sprute i munnen min for jeg tenner utrolig på det. Jeg elsker det, og det gir meg mer adrenalinkick enn noe annet. HIV-viruset er generelt et meget lite smittsomt virus og man vet at smittsomheten ved oral sex er betydelig lavere enn ved samleie. Statistisk smitter HIV ved samleie i en størrelsesorden mellom en på tusen og en på ti tusen samleier, forutsatt kontinuerlige slimhinner (fra Lommelegen.no). Og når det gjelder han som sprutet i rumpa mi, min mann kjenner han såpass godt at vi ikke er i tvil om at han er helt frisk. Mer gidder jeg ikke å utdype om den saken. Man lever kun en gang, og jeg vil ikke ende opp som en angrende gammel dame. Jeg elsker pikk og jeg elsker å leve i nuet
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2010 #39 Skrevet 29. september 2010 Helt enig med deg Silje! Dette er en sak først og fremst mellom deg og mannen din, og de som puler deg. Av det skjønte så var det bare en av disse som tok deg uten kondom, og det var jo han som mannen din kjente godt. Der er helt riktig at sjansen for smitte oralt er mye mindre en vaginalt. Helt enig at man skal nyte av livets goder! Lykke til videre!
Gjest Silje Skrevet 29. september 2010 #40 Skrevet 29. september 2010 Helt enig med deg Silje! Dette er en sak først og fremst mellom deg og mannen din, og de som puler deg. Av det skjønte så var det bare en av disse som tok deg uten kondom, og det var jo han som mannen din kjente godt. Der er helt riktig at sjansen for smitte oralt er mye mindre en vaginalt. Helt enig at man skal nyte av livets goder! Lykke til videre! Takk gjest! Ja, noen sjanser må man jo ta Det er ikke som om jeg røyker, der sjansen for å dø av røyking er 50%.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå