Gå til innhold

Synsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heldigvis behøver ikke det å drømme død - bety at personen vil dø . Heldigvis kan det være kunn et varsel om forandring i denne personens liv ( eks sykdom ) o.a Ved å få varsel i god tid , kan man hjelpe personen så han / hun IKKE DØR eller at sykdom oppdages tidlig og kan behandles , så det går bra likevell . Eks be han / hun kjøre extra forsiktig , gå til lege dersom det er lenge siden siste rutineundersøkelse , utsette en reise med båt eller fly etc . Jeg vil si ifra - men uten å skremme personen . Det er vanskelig , når man ikke helt forstår hva varsel gjelder selv .Og jeg kan ikke si hva jeg drømte , da jeg ikke vil skremme personen .Særlig ikke når denne personen plutselig forteller etter min drøm at en sykdom plutselig er oppdaget . Dette har jeg opplevd .Og det var grusomt , og måtte skjule hva jeg tenkte og følte omkring dette .For å ikke skremme personen mer , men opptre som en støtte og vise meg sterk . Var livredd selv nemlig .Ekstra redd pga uhyggelig klarsyn .

Jeg må bære på det alene . Med viten om at noe vil skje , en alvorlig forandring . Det er skremmende . Men har lært å ta slike drømmer alvorlig nå heldigvis , siden jeg ser de stemmer , kan jeg ikke overse dem lengre . Har blit såpass gammel nå og hatt flere slike klarsyn , at jeg forstår bedre nå disse varsel .Pga erfaring med disse . Har jeg lært litt nå endelig om dem .Lære å tolke og bruke dem positivt .

Var ca 12 år første gang jeg hadde en perfekt klarsynt drøm som var helt tydelig og som jeg ikke trengte å tolke meningen av , som min veninne i sjokk og vantro bekreftet stemmer over telefon samme dag .Under beskriver jeg mitt første klarsyn i form av drøm .

- opplevd i drømme hvor jeg står utenfor 2 mennesker og overhører en hel samtale mellom dem . Som en flue på veggen var jeg i denne drømmen , hørte alt hva disse to sa og snakket om , toneleie og begeistring , smil etc osv .

Jeg ringte og fortalte min veninne hva hun og den andre veninnen hennes hadde snakket om i mitt klarsyn / drøm . Og min veninne ble veldig sjokkert over at jeg kunne vite det, for hun hadde nettopp selv fått vite dette og jeg kunne ikke vite det jeg fortalte .Rystet ble hun .Da forstod jeg at drømmer kan være klarsyn hos meg .Og at det virkelig går an og er mulig . Det jeg bare hadde hørt voksne og eldre mennesker prate om som barn .Var ikke tull , men faktisk hendte meg og jeg fikk oppleve det selv .

Når man sover kan sjelen tydeligvis forlate kroppen og reise andre steder og se og høre ting -det har jeg opplevd , fantastisk egentlig . Må jo være det som skjedde meg som 12 åring .Annen forklaring har jeg ikke .Men jeg kan ikke styre dette bevisst . Det skjer når det skjer .Er utenfor min kontroll .Men jeg tror det er mulig å lære seg dette og gjøre det bevisst . Dersom noen lærer meg hvordan jeg gjør det av egen fri vilje . Vil jeg få det til .

Eks sjamaner kan gjøre dette . De kan lære meg dette .Men jeg vet ikke om jeg vil det selv . Kanskje en annen gang , er for ung enda syns jeg . Vet ikke om det er så bra for meg rett og slett . Skumelt er det .Litt uhyggelig også .

Så fint å lese andres opplevelser også .

Jeg kom til å tenke på noe rart . Om andre sanndrømte har samme type søvn som meg . Og problem med det .

Jeg sover tydeligvis i en veldig tung og dyp søvn , uvanlig dyp søvn . Jeg er i så dyp søvn , at jeg er særdeles vanskelig å vekke , har andre forklart meg . Jeg har bestandig hatt problemer med min dype søvn og til og med vært fortvilt over meg selv , forde jeg ikke våkner så lett som andre . Jeg kommer ikke til meg selv ofte , før kroppen selv vil våkne til liv . Jeg er så langt vekk , når jeg sover .Liksom ikke tilstede i min kropp . Derfor kan jeg ha 10 vekkerklokker ringende på full guffe , og likevell ikke høre dem og bare ligger fortsatt i dyp drømmesøvn .

Lurer på om dette er typisk for sanndrømte mennesker ? At de faller i særdeles dyp søvn , rene delta nivå nesten . Ut av kroppen opplevelse . Er ikke der , i min kropp . Håper ingen gjør narr av dette , for dette er av og til fortvilende for meg selv .Og skaper problemer av og til .Men jeg lurer på om andre sanndrømte mennesker også faller i uvanlig dyp søvn og har lignende problemer som meg ? Er det derfor man er sanndrømt ? Forde man går ut av kroppen på en måte under søvn ? Forde man sover på et uvanlig dypt nivå .Man er liksom ikke tilstede sin egen kropp .Kroppen vil ikke våkne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...