Gå til innhold

Hva er en realistisk pris på denne bilen?


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min Zafira 1,8 16V 1999 mod. den er gått 141000 km. Registerreimen ble skiftet i fjor, har fulgt servicer, sist på service nå i mai. Det er en elegance utgave, med takgrind og cdveksler med 6 cder. Det er en super familiebil som enten en veldig romslig 5 seters stasjonsvogn eller 7 seter. Det er god plass til bakovervendte seter.

Hva kan jeg få for denne tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få en viss ide om prisen ved å se på finn!

Se lenke: http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMAKE=795&YEAR_MODEL_FROM=1999&YEAR_MODEL_TO=1999&CAR_MODEL=3753&sort=4

En av bilene med samme utstyrsnivå og km-stand som din er annonsert for ca 100.000. Denne står hos forhandler. Skal du selge privat må du nok legge deg et godt stykke under dette for å få solgt.

Samtidig er en med automatgir og litt høyere km-stand annonsert privat for i underkant av 59.000 og en annen (uten automat) hos forhandler til 64.000. Stor spredning!

Hvis jeg skal tenke på et tall, ville jeg lagt meg et godt stykke under de dyreste hos forhandler, kanskje 65-70.000. Regn med å måtte gå ned litt pga pruting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, da tror jeg at jeg prøver meg på 69.900, så ser vi :)

Husk også at omregistrering i de fleste tilfeller er annonsert som inkludert i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er med :)Tenker jeg legger den ut i morgen, så får vi se responsen, har aldri solgt bil før, så jeg er litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge dinside.no er den ca verdt 65 000 kr. Er ikke alltid den kalkulatoren er helt til å stole på, men er jo en pekepin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...