Gå til innhold

Om menn kunne fått større penis...


AnonymBruker

Ønsket lengde og tykkelse  

55 stemmer

  1. 1. Ønsket lengde

    • 12-15 cm
      4
    • 15-18 cm
      10
    • 18-20 cm
      15
    • 20-22 cm
      2
    • over 22 cm
      1
    • ville ikke ønsket mer lengde
      23
  2. 2. Ønsket tykkelse

    • 10-12 cm i omkrets
      1
    • 12-13 cm i omkrets
      5
    • 13-14 cm i omkrets
      7
    • 14-16 cm i omkrets
      16
    • mer enn 16 cm omkrets
      2
    • nei, ville ikke ønsket den tykkere
      24


Anbefalte innlegg

Si at det fantes en mulighet for at menn kunne fått lengere og tykkere penis på en trygg måte via kirurgi, ville dere ønsket at mannen deres benyttet dere av tilbudet? Og i så fall, hvor stor ville dere ønsket dere som resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk typen min er for lang for meg, han støter ofte oppi livmortappen noe som ikke er spesielt deilig. For min del kunne han vært 5cm kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får jeg en følelse av at kvinner flest er løgnere?

Åja, fordi på anonyme spørreundersøkelser så gir de helt andre svar...

HOW WOMEN FEEL ABOUT PENIS:

LENGTH WIDTH

Care a great deal 8% 13%

Care moderately 34% 38%

Care a little 31% 28%

Care not at all 27% 21%

kilde: http://www.psychologytoday.com/articles/199411/mens-bodies-the-survey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig mange kvinner er løgnere, men det finnes også mange kvinner som er ærlige.

Jeg ville ikke latt min mann gjøre noen forandringer om det hadde vært mulig.

Noen ganger skulle jeg ønske den var lengre, andre ganger tykkere, men i det store og hele så syns jeg den er ganske så fin som den er. Grunnen til at jeg kanskje fantaserer om en annen størrelse enkelte ganger, er rett og slett fordi jeg er "In the mood" for det akkurat da.

Har tidligere vært sammen med en som hadde større penis, men desverre så klarte jeg ikke ha sex med han så ofte fordi jeg ble sår (også med glidemiddel), jeg fikk sterke magesmerter fordi han støtet oppi livmorstappen, jeg klarte ikke gi ham en blowjob, fordi det føltes ut som at kjeven kom til å gå ut av ledd.

Mye mer happy med en med en litt mindre penis, men mye mer moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nei, jeg liker den størrelsen han har. Jeg har uansett ikke plass til noe større uten at det blir vondt, så jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få større penis er fullt mulig ved hjelp av ufarlige øvelser, men det tar tid og tålmodighet.

Pegym.com

Her finnes øvelser, logger og bilder med dokumenterte resultater. De fleste øker 1-2cm i lengde de første 6-9mnd. Enkelte har faktisk oppnåd 5cm eller mer over et par år + 2-3cm i omkrins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få større penis er fullt mulig ved hjelp av ufarlige øvelser, men det tar tid og tålmodighet.

Pegym.com

Her finnes øvelser, logger og bilder med dokumenterte resultater. De fleste øker 1-2cm i lengde de første 6-9mnd. Enkelte har faktisk oppnåd 5cm eller mer over et par år + 2-3cm i omkrins.

Dette er bare tull. En kompis har forsøkt alt, og alt han fikk igjen av det var betennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir litt misvisende med denne undersøkelsen er at du nevner "mannen din". Jeg er 100% fornøyd med min manns utstyr, men det er vel nettopp fordi det allerede har ønsket størrelse. Selvsagt vil jeg da ikke ønske meg hverken lengre eller tykkere penis, men situasjonen ville vært en helt annen om mannen min hadde 10 cm lang og 10 cm omkrets.

Er du ute etter å få vite om vi er fornøyde med størrelsen på kjærestens utstyr, eller er du ute etter å vite hva vi synes er den ideelle størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir litt misvisende med denne undersøkelsen er at du nevner "mannen din". Jeg er 100% fornøyd med min manns utstyr, men det er vel nettopp fordi det allerede har ønsket størrelse. Selvsagt vil jeg da ikke ønske meg hverken lengre eller tykkere penis, men situasjonen ville vært en helt annen om mannen min hadde 10 cm lang og 10 cm omkrets.

Er du ute etter å få vite om vi er fornøyde med størrelsen på kjærestens utstyr, eller er du ute etter å vite hva vi synes er den ideelle størrelsen?

Enig i at det var litt uklart, men det er jo ikke akkurat vitenskapelig arbeid :P

Svaret på ditt spm: Begge deler. Et premiss kunne vært at dersom du syntes partneren dins størrelse var mindre enn ditt ideal, ville du ønsket at han tok operasjon dersom tilbudet var tilgjengelig, trygt og ikke altfor dyrt? Og så svare med tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at det var litt uklart, men det er jo ikke akkurat vitenskapelig arbeid :P

Svaret på ditt spm: Begge deler. Et premiss kunne vært at dersom du syntes partneren dins størrelse var mindre enn ditt ideal, ville du ønsket at han tok operasjon dersom tilbudet var tilgjengelig, trygt og ikke altfor dyrt? Og så svare med tall.

Hehe, nei, det er ikke vitenskapelig arbeid, men du kan jo fort få en stor andel "ville ikke byttet", pga at mannen til vedkommende har ønsket størrelse.

Jeg ville ikke blitt sammen med en mann jeg syntes hadde for liten penis, da sex er veldig viktig for meg, men la oss for diskusjonens skyld si at jeg var det... Nei, jeg ville ikke ønsket at han skulle gjennomføre noe så ekstremt (uavhengig av hvor trygt det var). Om han så hadde micropenis, ville det vært jeg som hadde problemer med hans handicap, og da er det ikke rett at han skal måtte forandre seg av hensyn til det. Jeg ville ikke blitt sammen med en mann med amputert ben heller, men det er fortsatt jeg som har problemer med et handicap han kanskje selv har akseptert. Jeg ville blitt i forholdet om partner skulle miste et ben eller bli impotent, men går ikke med åpne øyne inn i et slikt forhold.

Når det gjelder ønsket størrelse stemte jeg på 18-20 cm lengde (min partner havner i den kategorien, men jeg kunne like så gjerne stemt 15-18. Synes alt mellom 15 og 20 er greit).

Omkrets 14 - 16 cm (partner havner igjen innenfor der, men alt mellom 12 og 16 er ok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville uansett ikke blitt sammen med noen som ønsket jeg skulle forandre meg. Jeg fortjener bedre. Overfladiskhet er en vanvittig turn-off. Derfor bruker jeg alltid litt tid på å bli kjent med mulige partnere før jeg kaster meg inn i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde vært større så hadde det gjort forferdelig vondt for min del.

Synes nesten han er i største laget som det er.

Men nå skal det sies at jeg ikke har mye plass der nede :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...