Gå til innhold

Liste over gutter som er " player" i Oslo

Lille-lu

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hva som er problemet. Dere vil jo ha sjarmerende menn og ikke stottrende nerder. Dersom dere vil ha en "seriøs" mann så er det bare å gå bort til en eller annen nerd som heller sitter og ser ned i ølglasset enn å gå bort å sjekke opp en dame. Det vet dere, men dere gjør det ikke. Dere gjør det ikke fordi det er ikke det dere vil ha.

Dere vil ha de som tar seg bra ut, har selvtillit og drar mye damer. Det som er problemet er at dere bygger opp en urealistisk fantasi om at den sjarmerende fyren plutselig skal stoppe å sjekke damer når han møter deg. Det er hos dere problemet er med at dere har urealistiske forhåpninger, ikke hos sjekkerne.

Noen har sjansen på å bli kjendis, noen kan bli verdensmester og noen kan dra mye damer. Du legger ikke opp midt i sesongen på grunn av ei dame.

En slik liste ville sikkert lokket flere damer enn den skremte bort så bare sett i gang.

Kan bare skrive under på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Hehehehehe! ...men det er faktisk ganske sant. Hvor er det blitt av de fåtall ordentlige mannfolka??? :)

Vi er her. Men det er ikke oss dere blir våte i trusa av. Det er nok Ronny med 215 000 i spillegjeld og et lite, men søtt, rulleblad. Han er jo bare sååå snill. Bare du blir kjent med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS og andre kvinner som sliter med playere.

Det er skikkelig leit at du/dere føler dere brukt av palyere. En slik liste som du foreslår vil være klart ulovlig så en slik liste bør du helt klart ikke lage. Det som er mye bedre er om du lærer deg litt mer om hvordan du faller for en player og hvordan du selv kan unngå å bite på kroken.

Tenk deg at du møter en mann som sier akkurat de rette tingene. Han sier de rette tingene på rett tid. Han ser deg inn i øynene med total selvtillit og får deg til å skjelve i knærne.

Hvordan kan det ha seg att han sier de rette tingene. Kansje er han gudebenådet og det er skjebnen som har bragt dere sammen. Eller så er det med flørting som med de fleste andre ting. Man blir god av å øve.. Øve MYE. Det er ikke med kompissene sine de har øvd, det er på andre kvinner som deg. Han har lært hva som funker og hva som ikke funker på tidligere kvinner.

Hvordan kan det ha seg at han har denne totale selvtilliten. Han kan jo være gudebenådet med usvikelig selvtillit som ikke svikter han selv om du er den skjønneste kvinnen han har møtt. Eller så er det med sjekking av damer som det meste her i verden. Dersom du lykkes med noe så får du en positiv tilbakemelding som øker selvtilliten. Det gjelder i idrett, på skole og det meste her i livet og det er det samme med sjekking. Har mange damer før sagt ja så er han overbevist om at du også kommer til å falle for han.

I tillegg så er det ofte slik her i livet at vi blir nervøse når mye står på spill. Du blir nervøs når du skal fri til dama di, fordi det betyr så mye. Du blir nervøs når hun skal føde fordi hun og barnet ditt, de to viktigste menneskene i livet ditt og du er redd for at noe skal skje med de. Nervøsitet er naturlig når du møter en kvinne som betyr noe for deg. Så hvorfor er han da så rolig og stinn av selvtillit? Jeg trenger egentlig ikke å gi deg svaret, men det er oftest fordi du ikke betyr noe for han.

Du blir manipulert fordi du har latt deg manipulere. Dersom du begynner å jobbe litt med å holde hodet kaldt den første kvelden. Stille deg selv noen enkle kontrollspørsmål vedrørende oppførselen hans og krever mer tid så vil du lett kunne unngå å bli manipulert. Dersom han nå skulle være gudebenådet og ment for deg så venter han. Han venter tålmodig og forstår at du må «teste» han. Litt klining første kvelden. Ikke noe mer. Han må ringe deg når han lover å ringe, ellers er han ut. Så noen seriøse dater, men ikke sex. Si at du har lyst å treffe familien han. Tar han deg med hjem for å presentere deg for mamma så tror jeg ikke han er en player. :)

Det er mer enn nok hyggelige menn ute der som er på leting etter en partner og ikke en ons. Det er bedre om du/dere blir flinkere til å identifisere de bra mennene, enn at dere setter opp lister over de dårlige. :)

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poenger i innlegget over her.

Problemet er bare at de fleste (yngre) damemennesker rett og slett ikke klarer å fatte dette.

Man kunne like gjerne prøvd å forklare henne hvordan man bygger et romskip.

Resultatet blir omtrent det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at de fleste (yngre) damemennesker rett og slett ikke klarer å fatte dette.

Da har nok jeg mer tro på damene enn det du har Steinar40.

Du skal være litt forsiktig med å sette likhetstegn mellom dine personlige opplevelser og hva som er almengyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg er et yngre damemenneske, og jeg er rimelig lei av at du skal fortelle meg hvordan jeg fungerer. Som om du har noen som helst erfaring med hvordan yngre damemennesker tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har nok jeg mer tro på damene enn det du har Steinar40.

Du skal være litt forsiktig med å sette likhetstegn mellom dine personlige opplevelser og hva som er almengyldig.

Jeg setter det litt på spissen for å få frem poenget ;)

Men et poeng er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et yngre damemenneske, og jeg er rimelig lei av at du skal fortelle meg hvordan jeg fungerer. Som om du har noen som helst erfaring med hvordan yngre damemennesker tenker.

Det er ikke snakk om hvordan du/dere tenker.

Poenget er hvordan damemennesker ofte kan reagere og oppføre seg i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS og andre kvinner som sliter med playere.

Det er skikkelig leit at du/dere føler dere brukt av palyere. En slik liste som du foreslår vil være klart ulovlig så en slik liste bør du helt klart ikke lage. Det som er mye bedre er om du lærer deg litt mer om hvordan du faller for en player og hvordan du selv kan unngå å bite på kroken.

Tenk deg at du møter en mann som sier akkurat de rette tingene. Han sier de rette tingene på rett tid. Han ser deg inn i øynene med total selvtillit og får deg til å skjelve i knærne.

Hvordan kan det ha seg att han sier de rette tingene. Kansje er han gudebenådet og det er skjebnen som har bragt dere sammen. Eller så er det med flørting som med de fleste andre ting. Man blir god av å øve.. Øve MYE. Det er ikke med kompissene sine de har øvd, det er på andre kvinner som deg. Han har lært hva som funker og hva som ikke funker på tidligere kvinner.

Hvordan kan det ha seg at han har denne totale selvtilliten. Han kan jo være gudebenådet med usvikelig selvtillit som ikke svikter han selv om du er den skjønneste kvinnen han har møtt. Eller så er det med sjekking av damer som det meste her i verden. Dersom du lykkes med noe så får du en positiv tilbakemelding som øker selvtilliten. Det gjelder i idrett, på skole og det meste her i livet og det er det samme med sjekking. Har mange damer før sagt ja så er han overbevist om at du også kommer til å falle for han.

I tillegg så er det ofte slik her i livet at vi blir nervøse når mye står på spill. Du blir nervøs når du skal fri til dama di, fordi det betyr så mye. Du blir nervøs når hun skal føde fordi hun og barnet ditt, de to viktigste menneskene i livet ditt og du er redd for at noe skal skje med de. Nervøsitet er naturlig når du møter en kvinne som betyr noe for deg. Så hvorfor er han da så rolig og stinn av selvtillit? Jeg trenger egentlig ikke å gi deg svaret, men det er oftest fordi du ikke betyr noe for han.

Du blir manipulert fordi du har latt deg manipulere. Dersom du begynner å jobbe litt med å holde hodet kaldt den første kvelden. Stille deg selv noen enkle kontrollspørsmål vedrørende oppførselen hans og krever mer tid så vil du lett kunne unngå å bli manipulert. Dersom han nå skulle være gudebenådet og ment for deg så venter han. Han venter tålmodig og forstår at du må «teste» han. Litt klining første kvelden. Ikke noe mer. Han må ringe deg når han lover å ringe, ellers er han ut. Så noen seriøse dater, men ikke sex. Si at du har lyst å treffe familien han. Tar han deg med hjem for å presentere deg for mamma så tror jeg ikke han er en player. :)

Det er mer enn nok hyggelige menn ute der som er på leting etter en partner og ikke en ons. Det er bedre om du/dere blir flinkere til å identifisere de bra mennene, enn at dere setter opp lister over de dårlige. :)

Lykke til. :)

Flott innlegg! Mange gode poeng her. Vil bare nyansere litt: Det er ikke nødvendigvis slik at menn enten er playere, bad boys eller hva man måtte kalle det eller snille gutter som bryr seg. Det er nok mange som kan oppleves som playere eller bad boys i perioder, eller så lenge man ikke står overfor noen man er for forelsket i. Men i det øyeblikk man er tilstrekkelig betatt er man ikke lenger like mye player. Skjebnens ironi er at da er man heller ikke like interessant for jenta. Selv om jenta du sjekket opp i går var minst like pen, står du nå i fare for å miste grepet fordi du faktisk bryr deg - hun betyr litt for mye. Som jeg har vært inne på før er det nærmest en forutsetning for at parforhold skal oppstå at jenta er den som er mest forelsket. Det skal godt gjøres at forelskelsen er nøyaktig like stor hos begge, og om gutten er mer forelsket enn jenta er løpet kjørt. Da har han neppe noen sjans.

Jeg tror nemlig ikke det bare handler om at jentene lar seg lure - det handler i like stor grad om at jentene er fullt klar over at gutten med den sunne selvtilliten og uanstrengte måten å opptre på kan opptre slik nettopp fordi han ikke er for betatt. Men dette hindrer henne ikke å ønske seg nettopp ham. Og det er faktisk også mulig å få ham - i en del tilfeller. Fordi vi gutter er mer i stand til å takle og "tilgi" den svakhet en "for" forelsket person avslører overfor oss. Hadde vi ikke vært det, ville det nesten ikke blitt par ut av arten homo sapiens. Ikke slik å forstå at jenter alltid kan få den gutten de vil ha, det er selvsagt helt normalt at gutter er kresne når det gjelder hvem de vil ha som kjæreste, men det kan altså være en mulighet selv om gutten normalt oppfattes som en player og selv om du merker at han har denne uanstrengte måten å være på som tilkjennegir at du nok ikke betyr så fryktelig mye for ham. I hvert fall ikke her og nå.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et poeng er det.

Jeg syntes egentlig ikke at du har noe relevant poeng. Du kommer heller ikke med noe positivt til debatten.

Ut fra hva du svarer Airi Chikako så virker det som du primært er belærende og har en ovenfra-og-ned holdning. Det hadde vært fint om du kunne innta en mindre bombastisk og allvitende holdning.

Kvinner er individer og kan ikke generaliseres slik du prøver å framstille det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig ikke at du har noe relevant poeng. Du kommer heller ikke med noe positivt til debatten.

Ut fra hva du svarer Airi Chikako så virker det som du primært er belærende og har en ovenfra-og-ned holdning. Det hadde vært fint om du kunne innta en mindre bombastisk og allvitende holdning.

Kvinner er individer og kan ikke generaliseres slik du prøver å framstille det.

Jeg vet at kvinner er individer. Men det går faktisk an å se på hva som er typisk for kvinner allikevel. At det finnes mange unntak betyr ikke at det ikke finnes visse mønster som er typiske for kvinners oppførsel.

Og at du ikke liker det er irrelevant i sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott innlegg! Mange gode poeng her. Vil bare nyansere litt: Det er ikke nødvendigvis slik at menn enten er playere, bad boys eller hva man måtte kalle det eller snille gutter som bryr seg. Det er nok mange som kan oppleves som playere eller bad boys i perioder, eller så lenge man ikke står overfor noen man er for forelsket i. Men idet øyeblikk man er tilstrekkelig betatt er man ikke lenger like mye player. Skjebnens ironi er at da er man heller ikke like interessant for jenta. Selv om jenta du sjekket opp i går var minst like pen, står du nå i fare for å miste grepet fordi du faktisk bryr deg - hun betyr litt for mye. Som jeg har vært inne på før er det nærmest en forutsetning for at parforhold skal oppstå at jenta er den som er mest forelsket. Det skal godt gjøres at forelskelsen er nøyaktig like stor hos begge, og om gutten er mer forelsket enn jenta er løpet kjørt. Da har han neppe noen sjans.

Jeg tror nemlig ikke det bare handler om at jentene lar seg lure - det handler i like stor grad om at jentene er fullt klar over at gutten med den sunne selvtilliten og uanstrengte måten å opptre på kan opptre slik nettopp fordi han ikke er for betatt. Men dette hindrer henne ikke å ønske seg nettopp ham. Og det er faktisk også mulig å få ham - i en del tilfeller. Fordi vi gutter er mer i stand til å takle og "tilgi" den svakhet en "for" forelsket person avslører overfor oss. Hadde vi ikke vært det, ville det nesten ikke blitt par ut av arten homo sapiens. Ikke slik å forstå at jenter alltid kan få den gutten de vil ha, det er selvsagt helt normalt at gutter er kresne når det gjelder hvem de vil ha som kjæreste, men det kan altså være en mulighet selv om gutten normalt oppfattes som en player og selv om du merker at han har denne uanstrengte måten å være på som tilkjennegir at du nok ikke betyr så fryktelig mye for ham. I hvert fall ikke her og nå.

Du snakker for mye tøv Cuckold. Det er tusener av smånervøse jenter og gutter som går ut på date sammen og blir kjærester. Jeg har fått meg kjæreste mange ganger og har bestandig vært nervøs.

Menn har ikke noe større evne til å tilgi eller takle svakhet hos det andre kjønn, hverken som partner eller venn.

Innlegget mitt er heller ikke myntet på menn. Det er myntet på jenter som opplever å bli lurt og som ikke vil bli lurt. De ønsker å bli sjekket opp, men av en gutt som vil ha et forhold til de og ikke bare bruke de. De rådene jeg gir er for at de skal unngå å bli lurt. Klarer de å sile ut playerne så står man tilbake med skikkelige gutter. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar. Mye mas og belæring, absolutt null innhold.

Inneholdet er dette: Er det for godt til å være sant, så er det som regel ikke sant. Noe mange kvinner har veldig vanskelig for å fatte hvis "innpakningen" er god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Inneholdet er dette: Er det for godt til å være sant, så er det som regel ikke sant. Noe mange kvinner har veldig vanskelig for å fatte hvis "innpakningen" er god nok.

Mitt innhold er dette: slutt å generalisere. Du baserer ikke teoriene dine på noe annet enn din overbevisning om hvordan virkeligheten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt innhold er dette: slutt å generalisere. Du baserer ikke teoriene dine på noe annet enn din overbevisning om hvordan virkeligheten er.

Selvfølgelig baserer jeg meg på mine overbevisninger. Ellers var jeg jo direkte falsk.

Og det er ingen som har noe annet enn sine egne overbevisninger. Det gjelder for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Selvfølgelig baserer jeg meg på mine overbevisninger. Ellers var jeg jo direkte falsk.

Og det er ingen som har noe annet enn sine egne overbevisninger. Det gjelder for deg også.

Jeg vil nå tro at jeg er litt mer åpen for andres innspill enn det du er. Du har en tendens til å kjøre deg fast i et enveisspor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at kvinner er individer. Men det går faktisk an å se på hva som er typisk for kvinner allikevel. At det finnes mange unntak betyr ikke at det ikke finnes visse mønster som er typiske for kvinners oppførsel.

Og at du ikke liker det er irrelevant i sammenhengen.

Det er ikke snakk om at jeg har antipati for fakta Steinar40. Det er snakk om at det du påstår ikke er fakta. Det du framstiller som generelle sannheter er i virkeligheten dine private opplevelser. Du prøver å framstille dine opplevelser som generelle sannheter og det er ikke tilfellet.

Det hadde vært fint om du kunne oppgi de videnskapelige kildene for alle disse "faktaene" du så bombastisk legger fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå tro at jeg er litt mer åpen for andres innspill enn det du er. Du har en tendens til å kjøre deg fast i et enveisspor.

Jeg er åpen for andres innspill, men det betyr ikke at det radikalt vil endre på mine overbevisninger.

En av hovedforskjellene på deg og meg er at jeg har levd en god del lenger. Noe som betyr at jeg har hatt lenger tid på å bli overbevist. Dette er en helt naturlig prosess.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...