Envy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mah: Ja, de er visst det Ser heldigvis ikke ut til at ledelsen har tatt klagen hennes så altfor alvorlig, for har fått noen fler vakter nå, så nå ser alt mye lysere ut Ping: Jeg aner ikke hva som plager den dama Jeg skal ihvertfall late som ingenting og gjøre mitt beste som jeg alltid gjør, så får hun tro hva hun vil Wild: Tja, man kan vel si at det er sånn delvis innen helse, det er iallefall offentlig sektor Må vel bare tåle at enkelte mennesker aldri blir voksne! Siden det ser ut som det ordner seg likevel lar jeg saken ligge død inntil videre! Formen er helt bra igjen ------------------ I'm back Har brukt de siste dagene på å være lengst mulig unna pc'en Har bare kosa meg og latt omverden reise sin egen sjø! I går var jeg superhusmor! Vasket ned hele leiligheten og ommøblerte noe som vi har tenkt lenge på at vi skulle ommøblere. Så nå blinker det overalt her! Velger å kalle det tidlig julevask! I dag MÅTTE jeg bare dra å shoppe litt, og kan vel mildt sagt si at jeg gikk litt amok Kom hjem med minst 6 poser med alt mulig snadder til leiligheten! Nå har jeg fått tak i kroker til å henge cerdigansene mine på (jeg har så sykt mange), og ble riktig fornøyd! Se! Kjøpt på indiska, hvor jeg også kjøpte en superfin, resirkulert lanterne! Også fant jeg et nydelig putetrekk! Det er vel egentlig myntet på julen, men det var så fint, så jeg satte det på nå! Kjøpt på kremmerhuset, som har fått inn så utrolig mye fine julevarer nå! Kjøpte et par julehjerter også, med perler på, de var også utrolig fine, og ikke så julete, så de henger oppe på soverommet alt! Resten kjøpte jeg en hel masse små, praktiske ting som vi har manglet, pluss en god del hobbysaker. I kveld har jeg laget en fin pynt på noen kjedelige ikea-esker jeg hadde. Se før-etter-bilde HER! Lagde på en ikea-eske til også, men de er ganske like, så tok bare med den ene. Ble litt mye blits på, men det rosa bak sløyfa er et slikt fairy klistremerke. De ble så søte! *stolt* Nå skal jeg gi meg med å skrive. Gleder meg til kjære kommer hjem fra jobb, da skal vi spise pannekaker og se film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. oktober 2010 #202 Del Skrevet 29. oktober 2010 Åh, masse fiiint! :rødme: Velkommen tilbake til den virkelige verden, da! (for det er det jo KG som er, sant? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 29. oktober 2010 #203 Del Skrevet 29. oktober 2010 Flinka! Jeg vil også gå leilighets-shopping-amok! Har nemlig enda ikke gjort det med denne leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. oktober 2010 #204 Del Skrevet 29. oktober 2010 Åh, så deilig med shoppingrunde! Mye fint Du settere egentlig et godt eksempel for oss andre nå. Pc-fri tid OG superhusmor-tid, det er nesten litt dårlig gjort mot oss som føler oss flinke når vi har støvsuget stua og gått ut med søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. oktober 2010 #205 Del Skrevet 30. oktober 2010 Glær mæ til etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #206 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. oktober 2010 #207 Del Skrevet 31. oktober 2010 Å, så mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. november 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 1. november 2010 Hei dere! Er bare en rask tur innom jeg Skal begynne på middagen straks. Har vært på jobb i dag. Var deilig å jobbe formiddag i dag, få døgnrytmen litt i gjenge igjen etter helgen Helgen var morsom. Jeg og Inwe var på halloweenfest sammen. Komisk nok dukket jeg opp i samme kostyme som hun som hadde festen hadde på seg. Det som er enda mer komisk er at det egentlig er et vampyrkostyme, som vi begge hadde gjort om til pirat Jeg og Inwe tok siste toget sammen til byen hun bor i. Vi skulle egentlig dra ut der, men noen hadde hatt det så morro at det egentlig bare var tid for en tur innom en kebabsjappe før det bar hjem til Inwe. Der slukna hun, mens jeg og hennes samboer ble sittende oppe og skravle til klokken var 0900 om morgenen Savnet etter min kjære samboer var stort og det var deilig å bare tilbringe ettermiddagen og kvelden i går med å suse rundt sammen med han (han hadde også vært på fest, men med jobben sin) Nå er det på tide å begynne med middagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. november 2010 #209 Del Skrevet 1. november 2010 Høres ut som en knallfin fest og en koselig helg ellers også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. november 2010 #210 Del Skrevet 2. november 2010 det ser ut som du har kost deg i det siste jeg har blitt syk, så nå sitter jeg i sofaen å fryser å svetter om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. november 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 2. november 2010 Dakars Twinkle! Nettopp been there, done that selv, og har friskt i minnet hvor slitsomt det er! Du får ha god bedring -------------------- Egentlig har jeg ikke noe fornuftig å komme med. Jeg skal snart reise på jobb, og i dag skal jeg på den avdelingen hvor folk har klaget på meg, så er litt spent på dette altså. Håper det er masse å gjøre så jeg ikke blir beskyldt for å sitte på rævva Også er det så fint innevær i dag! Hvorfor er det alltid sånn at når jeg skal på jobb og må ut, da er det fint innevær, mens de dagene jeg har fri og skal sitte hjemme å kose meg, da skinner solen fra skyfri himmel? F.eks i helgen, da skal jeg være hjemme og sambo skal være ute med gutta hele helgen. Jeg håpet med hvert fiber av kroppen min at det skulle bli overskyet slik at jeg kan sitte inne å brodere og scrapbooke og gjøre alle de andre koselige inneaktivitetene som hører hjemme på denne tiden av året. Langtidsvarselet forteller meg at dette vil bli en umulighet fordi sola kommer til å blende meg fra skyfri himmel, heeele helgen Jeg venter forresten på en pakke fra Tyskland. Håper den kommer snart! Jeg venter og venter, og pakken er så morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. november 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 2. november 2010 forresten regener jeg med at jeg tar en dagboksnokerunde i morgen, siden jeg jobber til 2300 i dag, og har bedre tid i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #213 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Rett i ryggen, nesa i været og gi faen i hva dustefolka måtte mene! Endret 2. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. november 2010 #214 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Signerer Pingtings innlegg! Ha en fin dag! Endret 2. november 2010 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #215 Del Skrevet 2. november 2010 Signerer Pingting! Skriver du på meg!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. november 2010 #216 Del Skrevet 2. november 2010 Ah, ser jeg er for kjapp i svingene her, ihvertfall i følge kjørelæreren min Skal endre setningen til noe forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #217 Del Skrevet 2. november 2010 Vah, kanskje jeg synes det er hyggelig med litt graffiti i panna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. november 2010 #218 Del Skrevet 2. november 2010 Rett i ryggen, nesa i været og gi faen i hva dustefolka måtte mene! Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. november 2010 #219 Del Skrevet 2. november 2010 Enig med Pingpong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. november 2010 #220 Del Skrevet 5. november 2010 How u doin snupps? Høres ut som en digg plan for helgen ihvertfall! Driver også å scrapper en del for tiden, utrolig koselig Æsj, teit med slike folk på jobben... Håper du klarer å glemme det litt og ikke uroe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå