Gjest Purple Haze Skrevet 28. mai 2011 #1001 Del Skrevet 28. mai 2011 Så koselig med ny kattepus! Kan tenke meg du gleder deg til å hente den i morgen Hva skjedde forresten med at du skulle bytte nick? Ombestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #1002 Del Skrevet 30. mai 2011 Oi oi oi! Jeg visste det kunne være turbulent i starten med to puser, men i går kveld var virkelig en prøvelse! Her er et innlegg hvor jeg har skrevet ganske utfyllende om hvordan det går her, med disse to små! Når det gjelder nickbytte, PH, så ble det ikke noe av. Jeg byttet, men så føltes det som jeg hadde byttet hele KG-identiteten min, så jeg måtte bytte tilbake Nå skulle jeg har vært på skolen, men har så vondt i hodet. Har jo styra og kava mesteparten av natta, og de få timene vi sov alle 4 ble det liksom til at man sov litt på ank, i tilefelle det skulle bli noe tull. Er bare repetisjon på skolen uansett, mye hyggeligere å være hjemme og følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 30. mai 2011 #1003 Del Skrevet 30. mai 2011 Kos:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #1004 Del Skrevet 30. mai 2011 Gjett hvem som har to stykk slitne pusekatter som ligger på samme pledd, 1-2 cm fra hverandre!!!! :hoppendeglad: Å, hurra hurra hurra! Er ikke lett å pugge latinske deklinasjoner når man har to sånne søtnoser altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. juni 2011 #1005 Del Skrevet 1. juni 2011 Så koselig med ny kattepus! og bra at de begynner å godta hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2011 #1006 Del Skrevet 2. juni 2011 Så utrolig spennende og søtt å lese om de to pusene dine Fins det noe bedre enn puser?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. juni 2011 #1007 Del Skrevet 2. juni 2011 Så godt at kattene dine har blitt venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1008 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hihi ja, de er søte! Og nei Lollipop, jeg tror ikke det finne snoe søtere enn puser! Er utrolig glad for at det går bra med dem. De går bedre og bedre overens for hver dag nå Lillegutt er stort sett der frøkna er. Hun synes nok det er både slitsomt og koselig. I morrest lå han på ryggen og strakk seg mens hun vaska ham på magen og brystet De er så gode!! Selv er jeg i skrallere form. Vet ikke helt hva som skjer, dro til legen i går, for jeg var sikker på at jeg hadde urinveisinfeksjon for n'te gang. Skulle vel bare ha den vanlige kuren min, tenkte jeg. Men neida, alle prøvene var fine, så legen konkluderte med at det kunne være helt i starten på en blindtarmbetennelse Fikk derfor skrevet ut betennelsesdempende medisin og paracet. Knasker nå piller for harde livet, og håper håper håååper jeg slipper noe operasjon! Jeg har jo ikke tid til å ligge på sykehus nå midt i eksamenstiden! Huff, skal si jeg var nedslått når jeg kom hjem i går. Ikke særlig kult å bare gå rundt å vente og se om det blir verre eller ei. K skulle avgårde å dykke i dag, og jeg syntes det var litt ekkelt å være hjemme alene, i tilfelle det plutselig skulle finne på å forverre seg og om jeg måtte dratt på sykehuset, så derfor har verdens snilleste mamma vært her i dag sammen med meg, og vi har kosa oss maks med å gå tur med storepus i finværet og spilt scrabble. Snille mamman min Endret 2. juni 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. juni 2011 #1009 Del Skrevet 3. juni 2011 Bra at du kom deg til legen i tide! Får håpe medisinene hjelper på slik at du blir kvitt betennelsen Høres ut som om du har kost deg masse med moren din også! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. juni 2011 #1010 Del Skrevet 3. juni 2011 Uff da Envy, håper virkelig at du slipper operasjon. Håper du blir frisk fort Snille mammaen din som kom å ble hos deg ikke moro å være hjemme alene når man er syk og ikke vet om man kan blir værre. Da er mammer jammen gode å ha Ønsker deg god bedring og en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #1011 Del Skrevet 4. juni 2011 Blindtarmen er noe dritt, håper du blir fort frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juni 2011 #1012 Del Skrevet 4. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. juni 2011 #1013 Del Skrevet 4. juni 2011 Håper det går bedre med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 6. juni 2011 #1014 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei og hopp på deg! Så bra at kattene endelig har blitt venner Det finnes ingenting bedre enn søte puser! Men sååå kjedelig med den mulige betennelsen da! Og like før sommeren Håper virkelig ikke at det blir verre:( God bedring, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2011 #1015 Del Skrevet 9. juni 2011 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2011 #1016 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hvordan går det med deg? Måtte du operere? Synes forøvig det er flott at du ikke byttet nick. Mye greiere for oss andre å slippe å tenke på sånn Jeg byttet nick en periode, men måtte bare bytte tilbake. Det ble ikke det samme i det hele tatt! Følte meg som en annen person jo Endret 15. juni 2011 av Purple Haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #1017 Del Skrevet 15. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2011 #1018 Del Skrevet 12. juli 2011 Står til her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #1019 Del Skrevet 15. juli 2011 Hei Huff, så grusomt, siste tingen jeg skrev om her inne var blindtarmen som var kranglete For å besvare spørsmålet lenger opp, så måtte jeg heldigvis ikke operere! Jeg har hatt eksamener, kurs og masse masse jobbing på gang. Det eneste jeg har gjort på pcen i det siste er faktisk facebook og Deviantart Har blitt helt dilla på å lage ting av leire! Her er brukeren min på DA, kan ikke legge under en stol at jeg er ganske fornøyd med en del av tingene Ellers går livet sin vante gang. Har hatt bursdag, og fått verdens fineste bursdagsgave av K Fikk en ring i gult og hvitt gull med to diamanter OG en dyr parfyme jeg har ønsket meg i noe som føles som en hel evighet. Han slo virkelig på stortromma i år :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juli 2011 #1020 Del Skrevet 15. juli 2011 Å, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå