Gjest Katee Skrevet 10. april 2011 #921 Del Skrevet 10. april 2011 Å, for en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. april 2011 #922 Del Skrevet 10. april 2011 For en herlig helg du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. april 2011 #923 Del Skrevet 11. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. april 2011 Forfatter #924 Del Skrevet 12. april 2011 I dag har det vært den store regne- og blåsebortdagen! Hurra for det! Bilen til K er i tillegg midlertidig ute av funksjon, så han måtte låne bilen min til og fra jobb i dag, akkurat en slik dag hvor det ville være naturlig for meg å kjøre til stasjonen. Jaja, fikk mye frisk luft da! Hadde heldigvis paraply! Og dere, vet dere hva! Gjett hvem jeg holdt på å gå rett inn i på Oslo S i dag!!! :hakeslepp: Chiraq i Karpe Diem! Hoho, Karpe er det beste bandet noensinne! Kan tenke dere det ble litt rart for meg når jeg går rett inn i HAN da!! Turte ikke si noe da, han gjemte seg så godt inni hetta si, så han ville vel neppe ha noe med fansen å gjøre heller I morgen er det stikkedag på skolen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. april 2011 #925 Del Skrevet 12. april 2011 Åååå, Karpe Du skulle sprunget etter han og fått en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. april 2011 #926 Del Skrevet 13. april 2011 Ser for meg han fyren løpe med hetta godt ned i ansiktet, med Envy på slep - desperat etter en klem, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 13. april 2011 #927 Del Skrevet 13. april 2011 Haha! Tidig! En gang satt jeg på samme bord som Sondre lerche å spiste.. På restaurant. Følte meg litt viktig. Selvom jeg egentlig ikke var i Lerche's company..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. april 2011 Forfatter #928 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Åååå, Karpe Du skulle sprunget etter han og fått en klem! Ser for meg han fyren løpe med hetta godt ned i ansiktet, med Envy på slep - desperat etter en klem, hihi Hehe huff, nei, det hadde jeg aldri turt! forresten! Haha! Tidig! En gang satt jeg på samme bord som Sondre lerche å spiste.. På restaurant. Følte meg litt viktig. Selvom jeg egentlig ikke var i Lerche's company..hehe Det er lov å føle seg viktig når man spiser ved samme bord som en kjendis! -------------------- Jeg sulter ihjel! K ville ikke ha middag i dag! Fint at jeg sleit meg hjem fra butikken med både mel, sukker og 1,5 liter melk i posen da! Tenkte å lage ovnspannekake, men han ville heller at vi skulle stikke innom macern! Nå tar han en cowboystrekk før vi skal ut på farten igjen. Vi skal på visning igjen i dag! Å, det huset er så fiiint! Stor tomt, oppå en liten topp, med masse utsikt i ei kjempekoselig lita bygd! Jeg vil ha det allerede før vi har vært å sett på det jeg! Blir vel ikke noe kjøp, men forhåpentligvis får han vite i løpet av uka om han skal inn i militæret til sommeren. Får han vite at han ikke skal inn i sommer kan det hende det blir huskjøp litt brennkvikt. Det ligger liksom akkurat i vår prisklasse og aaaalt! *vil ha!* Edit: Mye leifer ute å går etter en lang dag på skolen Endret 13. april 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #929 Del Skrevet 13. april 2011 Så spennende med visning! Rapport ønskes etter visningen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 13. april 2011 #930 Del Skrevet 13. april 2011 Åh! Det huset kunne jeg tenkt meg også, faktisk!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2011 #931 Del Skrevet 13. april 2011 Lykke til på visning! Sånt er utrolig spennende! Vi var sikre på at vi ville ha huset vi bor i nå, så vi fikk ordnet med alt før visningen, slik at når vi var der kunne vi legge inn bud. Det er eneste årsak til at vi fikk huset. For det var fire (!) andre som hastet dagen etter før budet gikk ut for å få ordnet med finansieringen, men de rakk det ikke, og tidligere huseier sa ja! Så husk å få orden i det hvis dere ikke har det, når dere begynner jakten. Det kan være avgjørende i forhold til om dere får boligen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2011 #932 Del Skrevet 13. april 2011 Lykke til, Envy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. april 2011 #933 Del Skrevet 14. april 2011 Så gøy med visning Vil gjerne ha rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. april 2011 #934 Del Skrevet 14. april 2011 Må si jeg stusset litt over at du tok med deg Inwe til foreldrene dine, foreldrene til K og at dere gitt hånd i hånd, så måtte nesten opp og lese på nytt, og så jo det at det var med K du hadde gjort disse tingene! Virket som en fantastisk dag da, og for en mat dere spiser! Fancy! Jeg lo høyt når så den. Hadde forsåvidt ikke hatt noe imot maten da Huskjøp ja, det er noen som har det. Synes det er for skummelt å bli voksen til å gjøre sånt jeg Dessuten hadde vi ikke fått lån enda allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. april 2011 #935 Del Skrevet 14. april 2011 Huskjøp er gøy! Vil også gjerne høre mer om huset dere så på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. april 2011 Forfatter #936 Del Skrevet 14. april 2011 Teriyaki: Ang. finansene har vi de nogenlunde i orden, K har snakket med banken og får et forholdsvis stort lån alene, regner med vi kan få et par hundre tusen til om jeg også setter meg på lånet, så regner med det ordner seg. Foreløpig driver vi dog bare å ser, ikke noe stress Resten av gjengen, her kommer visningsrapporten Huset hadde en fin beliggenhet, men litt dum tomt i forhold til at vi måtte bygget garasje. Ellers var det så absolutt et hus med potensiale. Må pusses opp mye mer enn vi trodde da. Bl.a. Måtte vi pusset opp både kjøkken og bad, og det er jo ganske dyre rom å pusse på. Samt nye gulv i alle rom. Vi vurderer å legge inn et skambud på langt under takst, som vi synes er en akseptabel pris for huset, men vi får se hva vi tenker når megleren ringer i morgen. Ellers har vi "bestilt" visning på et hus vi har kikket på tidligere til helgen, på lørdag Dette huset har ligget ute en stund, så regner med det sikkert er litt pussing på det også, men fordelen med at det har ligget en stund ute er jo at vi antakeligvis slipper budrunde. Er et veldig koselig hus det også, med en liten låve! Også jeg som alltid har hatt lyst på småbruk Gleder meg til ås e på det! Men K sier han uansett vil tenke til over påske, så da får vi se hva som skjer I dag er jeg sliten etter to dager med lab på skolen. Men veldig stolt, jeg traff på første forsøk da jeg skulle ta blodprøve av ei med veldig vanskelige årer i dag Flinkis meg! I morgen er det halv dag med skole, det vil si at jeg har påskeferie fra 11.30 i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. april 2011 #937 Del Skrevet 14. april 2011 for at du er så flink og påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2011 #938 Del Skrevet 14. april 2011 Herlig med tidlig påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 14. april 2011 #939 Del Skrevet 14. april 2011 Gratulerer med bra stikk!! Og jippi for påskeferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. april 2011 #940 Del Skrevet 14. april 2011 Hurra for påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå