Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lørdag en var kjempekos :rodmer: I går var en deilig dag. Jeg var hjemme alene da, men kosa meg med skrivingen min. Blir utrolig fornøyd med det nye skriveprosjektet mitt. Føler at jeg har tatt til meg mye av den kontruktive kritikken jeg fikk på forrige skriveprøve, og det går bare en vei, og det er opp! :jepp:

I dag har jeg forresten vært superflink! :danse: Har sendt søknader på jobber og greier! Krysser fingrene for fast jobb denne gangen! :nigo:

Nå skal jeg straks skrive litt igjen tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kryssede fingre og gode ord! :klem:

----------------

SELVTILLITSBOOST!! :bolledeig: Jeg og Inwe har hatt en utrolig koselig kveld sammen, først på cafe med deilig middag, så en runde eller fem på senteret :) Der kom vi på at vi skulle ta motet til oss og gå på Change og finne ut hvilken størrelse vi egentlig bruker i BH. Jeg for min del hadde liksom EN BH jeg var fornøyd med, og dermed bruker hele tiden, omtrent så jeg går uten BH når den er til vask :ler:

Jeg fikk en skikkelig opptur! :hoppe: Gikk fra 75C til 70DD/E!! :nigo::bolledeig: Jeg som alltid har hatt sånn komplekser med at jeg har syntes jeg hadde små pupper fikk meg en oppvekker ja. Kanskje dem ikke er så verst likevel :fnise:

Før jeg møtte Inwe var jeg på skolen, hvor vi i klassen tok blodprøver av hverandre for første gang. Det gikk så fint! Stolt av meg selv, og mine kjære klassevenninner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wow: det må jeg si! Ikke hver dag man "plutselig" finner ut at puppene har blitt større/er større ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så gøy med store pupper! :ler: Jeg målte mine, og fant ut at de var akkurat der jeg trodde de var :sjenert:

Lykke til med både skriving og jobbsøkingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Sånn hadde jeg det også da jeg fikk målt meg for første gang :lol;

Flink Envy! :hoppe;

Det er herlig! :lur:

:wow; det må jeg si! Ikke hver dag man "plutselig" finner ut at puppene har blitt større/er større ;)

Ikkesant! :fnise: Plutselig var ikke så små likevel :lol:

Så gøy med store pupper! :ler; Jeg målte mine, og fant ut at de var akkurat der jeg trodde de var :sjenert;

Lykke til med både skriving og jobbsøkingen! :klemmer;

Da var du flink som klarte å finne riktig på egen hånd da! :jepp:

Takk! :nigo:

Lykke til med jobbsøking! Krysser fingrene for at det går rette veien :klemmer;

Takk for kryssede fingre. Er fryktelig spent om dagen, har så lyst til å høre fra den jobben jeg har mest lyst på, søkte på mandag, så håper jeg hvertfall hører noe før helgen! :overrasket:

Da har vi like store pupper! :ler;

:fnise:

Jeg svarte deg i cm-tråden :) Det viser seg at jeg ikke er så verst til å regne om bh-størrelser :nigo:

Jeg blir bare forvirret inni den tråden jeg :klo: Skjønner mindre for hvert innlegg jeg leser der! :ler:

Vi har forresten like store pupper også :fnise: Men jeg bruker en annen størrelse ;)

Men hvorfor bruke en annen størrelse hvis vi har like store?

Jeg syntes dette ble vanskelige regnestykker :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Se så,

80C = 75D = 70E = 65F

Du bruker 70E, men jeg bruker 65F. Vi har i utgangspunktet samme str. Noen ganger bruker jeg 70E.

Eller det vil si, jeg skal bruke 65F nå, men den jeg har er 70F.

70F er det samme som 75E, 80D, 75C :)

For hver cup-størrelse som du går opp, så går du ned 5 cm i omkrets.

:)

Det er innmari innviklet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jammen ikke rart mange bruker feil str, og hvertfall ikke om man handler på H&M, der har dem liksom ikke høyere enn til C, kanskje dem en sjelden gang har D.

Men da skjønte jeg hva du mente med like store.. tror jeg :fnise: Forstod det på hun i butikken at det er litt forskjell på hva slags type BH man skal ha også.

Ett vet jeg hvertfall, det blir ikke mer BH-shopping på de vanlige kjedebutikkene for min del, det er jo så usannsynlig mye bedre å gå med en BH som faktisk passer! :nigo: Og bedre å ha 3 dyre BHer som er behagelige, enn 10 ubehagelige BHer som bare vrir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tror jeg på! Synes billig-bhene er veldig kjappe med å få en sånn knirk i spilene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...