Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Åååå, så bra med intervju! Krysser fingra for deg altså :) Og grattis med både laptop og printer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takke og takk og takk alle sammen! :nigo: Nå skal man jo ikke ta gleden på forhånd da, men det blir ihvertfall bra å få en fair sjanse! :jepp:

Nå sitter jeg forøvrig å skriver på ny pc! :hoppe: Til min store glede lå det en del software inne på den også, bl.a. photoshop elements og word 2010! :happy: Uvant med nytt tastatur da, når man har hatt det gamle i 7 år. Ikke rart jeg er blitt god på touch-metoden hvertfall, bokstavene på det gamle tastaturet er nemlig slitt bort :ler:

I dag hadde vi innlevering på skolen, journal, som læreren rettet og leverte tilbake iløpet av dagen. Jeg må si jeg er litt stolt av meg selv. Hadde bare to feil på de medisinske ordene, og på resten sto det "flott", "fint" og "kjempeflott" :hoppendeglad: Det er liksom faget mitt det der da, synes det er så gøy, også er det det jeg har lyst til å rette meg inn mot etter endt utdanning. :jepp:

Nå i kveld har jeg og K sett på dansken og fingern :ler: De er så morsomme! Før det skrev jeg CV'en hans (måtte jo få testet word 2010 skikkelig ;) ) mens han satte opp og ordnet den nye printeren. Nå har vi virkelig alt på stell, og her er det utelukkende bare velstand for tiden! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Flott å lese om gode tider i Envyheimen :) Måtte det fortsette sånn, også krysser jeg fingre for at du får den jobben! Og gratulerer med flott resultat på innleveringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ikke alt like flott i Envyheimen :trist:

Vet ikke helt hva som er problemet egentlig. Har vært å feiret 40-års dagen til svigermor. Var vel hyggelig nok det.

Er bare det at det er nettopp blitt slutt mellom et vennepar av oss, og det er litt ekstra vondt for meg fordi det ble slutt fordi han reiste i forsvaret i januar.

Føler liksom at forholdet mellom meg og K er "dømt" allerede, siden han skal avgårde. Føler nesten ikke det er vits i å fortsette. Skulle kanskje bare gjort det slutt med det samme for å skåne meg selv for smerten av at han reiser. Orker bare ikke!

Nå har han fått et flott jobbtilbud også, og trodde nesten han hadde kommet på andre tanker, men neida. Nå har han sendt mail om at han er ferdig med fagprøven og klar for forsvaret.. Hvorfor måtte jeg klare å treffe på den ene av x-antall gutter som faktisk VIL inn der da? :sukk: Hvorfor kan han ikke være som alle andre, som er overlykkelige for å slippe unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy :kose: Det ordner seg nok helt sikkert, selvom han skal i forsvaret. Selvom venneparet deres gjorde slutt av den årsaken betyr ikke det at det blir slik hos dere :jepp:

Vet dere noe om hvor han skal/vil ennå?

Heldigvis er også forsvaret rause med permisjoner - det er kun de første par ukene han må være i leir hele tiden. I tilegg får han dekket reiser hjem, og dekket utgifter til bolig mv mens han er borte :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Det ordner seg, Envy. MaiL har helt rett. Selv om andre har gått ifra hverandre, så betyr ikke det noen verdens ting for dere! :klemmer:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fulgte et innfall og kikket innom; joda, Envy er still going strong. Skole? Jobbintervju? Samboer? Hm, jeg har visst forsømt meg her. Trenger å oppdatere!! :fnise:

Tvi, tvi med det ovennevnte, væffall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med hodet jente, dette kommer til å gå så bra :jepp:

Tenk heller at akkurat DERE skal klare dette, ikke hør på hvordan det har gått med andre.

Masse :klemmer: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy :kose Det ordner seg nok helt sikkert, selvom han skal i forsvaret. Selvom venneparet deres gjorde slutt av den årsaken betyr ikke det at det blir slik hos dere :jepp

Vet dere noe om hvor han skal/vil ennå?

Heldigvis er også forsvaret rause med permisjoner - det er kun de første par ukene han må være i leir hele tiden. I tilegg får han dekket reiser hjem, og dekket utgifter til bolig mv mens han er borte :)

:klem

Jodam vet jo forsåvidt det. Men det er bare så vondt å tenke på at han reiser over 100 mil unna om under 6 mnd :( Vi bor jo ved oslo, og han skal helt opp til russergrensen.

Håper jo at han kommer en del hjem, og tror jo egentlig at vi skal klare det året, men når man savner han bare han er på jobb, så skjønne rjeg bare ikke hvordan jeg skal klare det :gjeiper:

Det ordner seg, Envy. MaiL har helt rett. Selv om andre har gått ifra hverandre, så betyr ikke det noen verdens ting for dere! :klemmer

:kose

Nei, de er jo i en litt annen situasjon. Kom vel bare inn i tankerekken da jeg fikk bekreftet at det var slutt mellom venneparet.

Hei! Fulgte et innfall og kikket innom; joda, Envy er still going strong. Skole? Jobbintervju? Samboer? Hm, jeg har visst forsømt meg her. Trenger å oppdatere!! :fnise

Tvi, tvi med det ovennevnte, væffall! :jepp

Hei Mummi! :vinke: Så koselig at du tok turen innom! :hoppe: Jada, her har det skjedd litt av hvert, kort oppsummert ja, går på skole for å bli legesekretær, er samboer med min kjære K (i snart 2 år) og på fredag bærer det avgårde på jobbintervju. Bare en sommerjobb da, men en fot innenfor er viktig! :jepp:

Det går vel helst bra, håper jeg. Men av og til kommer de grå tankene og tar overhånd :forvirret:

Opp med hodet jente, dette kommer til å gå så bra :jepp

Tenk heller at akkurat DERE skal klare dette, ikke hør på hvordan det har gått med andre.

Masse :klemmer fra meg

neida, det er sant det! Prøver jo å tenke at vi skal klare det. Vi har ihvertfall fordelen at vi er veldig forberedt på det, da vi har visst at det kom til å komme helt siden vi ble sammen.

---------------------

Også en STOR klem til alle dere søte damene! :klem: Det er godt å ha slike dagboksnokere som dere! :)

Nå sitter jeg her og er stuptrøtt. Senga neste! Har hatt full dag på skolen i dag, med helt sykt mye teori. Utrolig spennende og lærerikt, men man føler liksom fysisk at man blir full i hodet :tongue:

I kveld har jeg og K spist pizza til middag, faktisk :jepp: Etterpå var vi en tur på senteret, hvor det ble verktøykasse (som jeg skal ha hobbytingene mine i) og DETTE skjørtet på meg :nigo: Egentlig var det K som skulle ha hobbykasse :sjenert: men den var de utsolgt for, så etter en runde på senteret var det altså jeg som endte opp med ting, ikke han :lol:

Han ble litt furt når han ikke fikk tak i den kassa da, stakkars, så da tar jeg turen innom OsloCity i morgen. Håper jeg får tak i der, da blir han sikkert glad :hjerte:

Nuh, senga! Snokerunde har jeg ikke tid til før i morgen :sjenert:

Edit: leifer

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier at det ikke er tungt å gå på skole, skulle prøvd det selv! Fag med mye teori da selvsagt. Jeg kunne bli helt utslitt av 8 timer med det ene faget vi hadde. Har aldri blitt så sliten på jobb :sjenert:

Og angående militæret, så tror jeg at dere klarer det helt fint! Det er altfor mange andre som gir opp forholdet for lett. Tenk hvor lite ett år er av hele resten av livet deres sammen! :hjerte: Det blir tøft ja, men det vokser dere bare sammen av hvis dere lar dere selv gjøre det og ikke gir opp. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Fint skjørt! :nigo: Jeg elsker Indiska!

Ikke bekymre deg mer for hvordan det blir når K skal i militæret. Det hjelper ikke å ta sorgene på forskudd, iallefall ikke når det på ingen måte er garantert at det blir noen sorger!

Som Lollipop sier, så er det mange som gir opp for ingenting. Dessuten, mange av disse parene er også yngre enn dere, og har hatt mindre tid sammen. Det betyr overraskende mye faktisk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille prinsessa i huset har vært hos dyrlegen i dag!! Stakkars liten :( Hun har vært dårlig i magen en ukes tid, og når en bekymret matmor ringte dyrlegen i går mente de at det var lurest at de fikk se på henne. Så bar det avgårde i dag da. Viste seg at hun har feber og greier, stakkars! :( Han fant ikke ut hva som feiler henne da, men mente det kunne være fordi vi har byttet ut fôret hennes. Heldigvis mente han også å kjenne at hun er på bedringens vei når han klemte på magen hennes. Huff, det skremmer jo uansett et matmorhjerte når lillemor har feber og er slapp!

Fikk med hele 2 medisiner, en antibiotika som skal takes 2 ganger om dagen! Skal snart gi henne første sprøyte i munnen. Litt spent på hvordan det skal gå, har en følelse av at hun ikke akkurat kommer til å svelge villig unna :forvirret:

Egentlig skulle jeg kjøre henne hjem til mine foreldre i dag, siden K absolutt vil at vi skal natte over hos et vennepar i morgen. Men jeg hadde ikke hjerte til det jeg, når hun er syk stakkars. Det er bare meg og K hun har skikkelig tillit til, så vil heller ikke at foreldrene mine skal måtte styre med å få i henne medisin, hun bør jo føle seg tryggest mulig når vi driver med dette, eller?

Kompisen får bare vente! :nei:

Dakars pusen min :sukk:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh stakkar liten! Ble bekymret jeg og nå, men så har jeg jo en liten pus også og ser det for meg på min egen lille snuppe. Skjønner veldig godt at du vil ha pusen hjemme hos dere når hun er syk og skal ha medisiner. De trenger de personene som de stoler aller mest på og som er som mamma og pappa for dem i en sånn tid. Det mener iallfall hønemamma-meg.

Goood bedring til lille skatten din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere har sendt gode tanker til pus :hjerte: Hun er heldigvis i mye bedre form nå, selv om hun ikke er helt i hundre. Hun virker hvertfall fin i magen igjen :)

Det å få i henne medisin er virkelig en kamp da. Stakkars lita, det finnes jammen mye kampvilje i et så lite dyr! Vi måtte tilslutt finne opp "tvangstrøye" i form av å tulle en diger håndduk rundt henne mens vi holder på, skal vi slippe å bli helt oppkloret :lol:

Heldigvis er det siste dag med pusemedisin i morgen! :hoppe:

Eller er det ikke mye nytt. Er blitt fryktelig KG-lat den siste tiden :sjenert: Tror det har noe å gjøre med det fantastiske være! :happy: I helgen har vi dessuten tatt vårrengjøring, og K satte opp ny lampe i taket, så endelig har vi skikkelig lys. Da så vi alt støvet og satte i gang :lol:

I dag har jeg forsovet meg til skolen, og havnet derfor her :sjenert: Den nye pcen har vi dessuten levert tilbake da K aldri ble helt fornøyd. En ny en, som visstnok var helt knall er bestilt og på vei :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh stakkar liten! Ble bekymret jeg og nå, men så har jeg jo en liten pus også og ser det for meg på min egen lille snuppe. Skjønner veldig godt at du vil ha pusen hjemme hos dere når hun er syk og skal ha medisiner. De trenger de personene som de stoler aller mest på og som er som mamma og pappa for dem i en sånn tid. Det mener iallfall hønemamma-meg.

Goood bedring til lille skatten din :klemmer:

Måtte bare svare på denne. Du er nå søt også da, hønemamma! :happy: Kunne ikke vært mer enig faktisk! Det blir jo litt sånn for dem også, viktig å få føle seg trygg, og spesielt når de ikke er i form!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...