Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Teite folk på jobben er det minste problemet mitt akkurat nå. Jeg tror ikke ting var så ille som det ble lagt frem, hadde hvertfall en knallers dag på jobb sist! Har forøvrig fått jobbtilbud fra en annen anstalt også, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre MEN! Hovedproblemet akkurat nå er følgende: Jeg er hjemme alene! Naboen rett på andre siden av gangen er heldigvis hjemme og ikke langt unna da, pluss at han er en godt voksen mann, så trøster meg med det. Men det er uansett skummelt å ikke ha K her!! Hater å være alene om natta. Skulle være flink og gå å legge meg, men i det jeg hadde skrudd av alt med lyd på rundt her hørte jeg en lyd utenfor! Jeg bor jo i bushen, hvorfor skulle det være noen utenfor her midt på natta? Jeg trenger vel ikke nevne at lysene og tv'en er kommet på igjen? Væææh! Jeg vil at K skal komme hjem nå!! Tror vi bør flytte til byen jeg, i 6. etasje eller noe, i et hus med masse mennesker i, så slipper jeg å bli redd når han ikke er hjemme. Sitter her med tlf klar på 112 liksom Endret 6. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 6. november 2010 Forresten! To ting! 1.Det snør ute :snø: (Det er egentlig ikke så kult siden K er på guttetur i skogen under åpen himmel) 2. I dag har jeg og kjære min vært sammen i nøyaktig 1 og et halvt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2010 #223 Del Skrevet 6. november 2010 :fniser: Du er nå søt da. Sitter omtrent sånn når sambo ikke er hjemme selv, men det hjelper å bo i blokk altså Snødde det i natt? Det må ha vært etter at jeg kom hjem iallefall :klø: Gratulerer med kjærligheten og slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #224 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Jeg kan også bli husredd i blant når jeg er alene. Hører lyder, og tenker "hva var det"? Får det for meg at det er noen utenfor her, og nærmest gjemmer meg under dyna... Vet jo at det er tullete, men har litt livlig fantasi. Gratulerer med 1,5 årsdagen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #225 Del Skrevet 6. november 2010 Å ja, det hjelper å bo i blokk. Håper du har fått sovet noe! Gratulerer med 1,5 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #226 Del Skrevet 6. november 2010 husredd ja! det er en grunn til at jeg bor i 2. etasjen sammen med 3 andre liker ikke å være alene hjemme jeg gratulerer med 1,5 år da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 6. november 2010 Takk for gratulasjoner dere! Jeg feirer forsåvidt dagen alene sammen med pusejenta Kjære er jo fortsatt på guttetur. Savner han! Lurer på om jeg skal ta meg en tur på senteret? Driver å maler masse med akrylmaling om dagen, fått et sånn kick! På den annen side har jeg to malerier jeg holder på med for øyeblikket, får kanskje klare seg det Jeg øyner håpet om å få solgt bildene til en fin sum på epla. De blir fine, faktisk! Men jeg hater tanken på å selge orginalene mine, men skal jeg tjene noen kroner så er det vel ratt de som må gå. Driver med et avatarbilde nå, og det blir så braaa! Sulten er jeg å! Mat nå, og senteret til uka? Ja, tror det ble konklusjonen. Har en hel masse andre ting jeg må få gjort også, bl.a. bestille julekort og bestille bilder til scrapbookingen. Hurra! Det er ikke bare feil å være vikar å ikke alltid få jobbe så mye altså Lurer på hvordan det skal gå med soving i natt, gruer meg til det blir skikkelig mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #228 Del Skrevet 6. november 2010 Ååå, scrapper du?! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, har nettopp begynt da, men syns det er veldig koselig å gjøre noe mer ut av minnene enn bare å lage et album på face :hjerte; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #230 Del Skrevet 6. november 2010 Så kreativ du er! Håper du får solgt bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) *dobbeltpost* Jaa Mahareth! Det håper jeg også, selv om jeg tror jeg kommer til å overprise meg litt siden jeg er så glad i bildene mine Endret 6. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2010 #232 Del Skrevet 6. november 2010 Takk for gratulasjoner dere! Jeg feirer forsåvidt dagen alene sammen med pusejenta Kjære er jo fortsatt på guttetur. Savner han! Lurer på om jeg skal ta meg en tur på senteret? Driver å maler masse med akrylmaling om dagen, fått et sånn kick! På den annen side har jeg to malerier jeg holder på med for øyeblikket, får kanskje klare seg det Jeg øyner håpet om å få solgt bildene til en fin sum på epla. De blir fine, faktisk! Men jeg hater tanken på å selge orginalene mine, men skal jeg tjene noen kroner så er det vel ratt de som må gå. Driver med et avatarbilde nå, og det blir så braaa! Sulten er jeg å! Mat nå, og senteret til uka? Ja, tror det ble konklusjonen. Har en hel masse andre ting jeg må få gjort også, bl.a. bestille julekort og bestille bilder til scrapbookingen. Hurra! Det er ikke bare feil å være vikar å ikke alltid få jobbe så mye altså Lurer på hvordan det skal gå med soving i natt, gruer meg til det blir skikkelig mørkt ute Når da? En dag jeg ikke jobber ikkesant? Trenger innputt snart altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 6. november 2010 Når da? En dag jeg ikke jobber ikkesant? Trenger innputt snart altså! Det vet jeg ikke. Tenkte egentlig på storsenteret da, siden jeg må på clas ohlson Mulig jeg bare tar det på vei til jobb eller noe :klø: Du må ikke spørre så vanskelig når jeg ikke har planlagt lenger enn nesa rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2010 #234 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg liker storsenteret også jeg altså. Gjør det på tirsdag, tirsdag er en fin dag. Jeg slutter tidlig på skolen og skal ikke noe før trening kl 20.00 Tirsdag er fint altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg liker storsenteret også jeg altså. Gjør det på tirsdag, tirsdag er en fin dag. Jeg slutter tidlig på skolen og skal ikke noe før trening kl 20.00 Tirsdag er fint altså. Tirsdag skal jeg på nattevakt så da tror jeg ikke jeg orker å henge Vi får se hvordan det blir En hel uke med nattevakter kan muligens gjøre så jeg må utsette alt sosialt liv til helgen etter, men da skal K ut å dykke en av dagene, så lørdag er kanskje en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #236 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, har nettopp begynt da, men syns det er veldig koselig å gjøre noe mer ut av minnene enn bare å lage et album på face :hjerte; Å ja, jeg syns det kjempestas å scrappe album Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ja, Al, det er kjempekos ------------- Ooooh!! Jeg er blitt Fast inventar i stedet for C-kjendis! Rykker stadig opp i gradene Endret 6. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #238 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er 1208 innleggfra å rykke opp. Det er mange innlegg til det Jeg får bruke natten godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er 1208 innleggfra å rykke opp. Det er mange innlegg til det Jeg får bruke natten godt Haha, du får bli en superspammer Hvor er det man ser oversikt over når man rykker opp? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #240 Del Skrevet 6. november 2010 Å jeg skal se om jeg kan finne den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå