Gå til innhold

Normalt at gutten er eldre enn jenta, men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere tenkt om en gutt på 21 var sammen med ei jente på 29?

Hva er hans/hennes hensikter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

Jeg hadde ikke tenk noe særlig over det :)

Hensikter: Det kan bare de to vite

Edit: Syns det er like naturlig som andre veien

Endret av Thefainter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere tenkt om en gutt på 21 var sammen med ei jente på 29?

Hva er hans/hennes hensikter?

Deres hensikter er og ta over verden og gjøre oss alle til slaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans/hennes hensikter kan da være alt fra å fange for så å oppbevare 21-åringen i kjelleren sin i ti år til en one night stand... Hvordan skal vi kunne si noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammens med en fyr som er fire år yngre enn meg. Jeg er 26, han er 22..

Jeg var skeptisk i starten, men denne karen her er mye mer moden enn de andre "eldre" jeg har vært sammens med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammens med en fyr som er fire år yngre enn meg. Jeg er 26, han er 22..

Jeg var skeptisk i starten, men denne karen her er mye mer moden enn de andre "eldre" jeg har vært sammens med.

Ikke sant. Burde ikke være noe problem det.

Har et vennepar hvor gutten er 24 og jenta 33. De har det helt fantastisk sammen de.

Selvfølgelig finnes det de som skal bry seg og rakke ned på alt, men det er ingenting å bry seg om så lenge de det gjelder har det bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hensikt? De har vel samme hensikt med forholdet som andre i forhold. Kjærlighet, nærhet, sex, noen å gjøre ting sammen med, noen å le med... Det finnes tusen grunner til å være i et forhold.

Så lenge begge er over 20 så er ikke 8 år forskjell i alder spesielt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tror ikke det er så veldig mange lumske hensiker ute å går altså! Det var jo endel år aldersforskjell til at forskjellen går den veien, men det er jo igrunn ikke noe rarere enn om det hadde vært omvendt.

Min samboer er 2 år yngre enn meg, og skal si jeg har måttet forklart den aldersforskjellen mer enn én gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

:ler:

Tror ikke det er så veldig mange lumske hensiker ute å går altså! Det var jo endel år aldersforskjell til at forskjellen går den veien, men det er jo igrunn ikke noe rarere enn om det hadde vært omvendt.

Min samboer er 2 år yngre enn meg, og skal si jeg har måttet forklart den aldersforskjellen mer enn én gang :roll:

Really? Når det bare gjelder 2 år? Djiiises, da er man jo jevnaldrende!

Jeg har vært sammen med menn som har vært 4-5 år yngre enn meg, men har da aldri sett på det som aldersforskjell. Så lenge man er voksen, har det null å si. Samboeren min er 2 år yngre enn meg, men jeg ser ikke på det som aldersforskjell.

Aldersforskjellen som TS beskriver er da heller ikke noe å heve øyenbrynene av. De er begge voksne mennesker som ønsker å være sammen. De har sikkert andre ting felles enn alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...