Gå til innhold

Bifil og vil ha barn


Gjest YYY

Anbefalte innlegg

Jeg er bifil.

For meg er ønsket om å få barn veldig stort.

Å få barn er naturlig nok lettest dersom jeg er i forhold med en mann. - Selv om det selvsagt er mulig å stifte familie med en kvinne også (tenker hovedsakelig på sæddonasjon).

Jeg ønsker derfor helst å være sammen med en mann på lang sikt.

Hva tenker andre bifile kvinner om dette? Tar dere med ønsket om barn i betraktningen når dere velger partner?

Kan du vite pr. nå at du ønsker å dele livet ditt med en mann? Hva om du forelsker deg i en kvinne, en kvinne som du kunne tenke deg å dele livet ditt med? Eller er du i stand til å velge kjønnet på den du vil dele livet ditt med, før du i det hele tatt treffer den personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du vite pr. nå at du ønsker å dele livet ditt med en mann? Hva om du forelsker deg i en kvinne, en kvinne som du kunne tenke deg å dele livet ditt med? Eller er du i stand til å velge kjønnet på den du vil dele livet ditt med, før du i det hele tatt treffer den personen?

Synes det er unødvenig å komme med sarkastiske spørsmål.

Jeg kan ikke velge hvem jeg forelsker meg i. Men jeg kan velge hvem jeg innleder et forhold med.

Hvis jeg blir vilt forelska i ei jente, havner jeg så klart i et dilemma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvenig å komme med sarkastiske spørsmål.

Jeg kan ikke velge hvem jeg forelsker meg i. Men jeg kan velge hvem jeg innleder et forhold med.

Hvis jeg blir vilt forelska i ei jente, havner jeg så klart i et dilemma.

Sarkastisk? Hvor da? Jeg stilte deg bare noe spørsmål, og hadde ingen planer om å virke sarkastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er du i stand til å velge kjønnet på den du vil dele livet ditt med, før du i det hele tatt treffer den personen?

Jeg oppfatter deg som sarkastisk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter deg som sarkastisk her.

Det var ikke ment slik. Det var et spørsmål, da jeg opplevde ditt åpningsinnlegg som at du kunne bestemme deg for hvem du ville dele livet med (altså, hvem du forelsker deg i). Derfor lurte jeg på om du er en person som har den evnen til å kunne bestemme deg for slikt.

Legger til at jeg synes at om du velger å få barn med en mann eller en kvinne ikke betyr så mye. Det aller viktigste er at du har et trygt og godt forhold til den du velger å få barn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...