Gå til innhold

Tinios travle hverdag


Tinio

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at de har homestart her i byen. :) Men nå ser det ut som om Gogutten er frisk, og siden han nå kan gå i barnehagen så blir jobben her hjemme halvert, minst. Et sykt barn er ingenting i forhold til to. :) Så det har gått mye bedre i dag. Nå må han bare holde seg frisk, synes han har hatt sin dose sykdom i år jeg altså.

Mannen har vært hos legen og fått sykemelding i dag, han er helt ødelagt stakkar. Jeg ringte og snakket med praksisveilederen min i dag, og fikk streng beskjed om å sykemelde meg, hun syntes det virket som om jeg holder på å bli utbrent rett og slett. Jeg er enig i at det kanskje ikke er så langt unna, utslitt er jeg hvertfall! Så i morgen blir det legetime på meg også, uansett greit å få sjekket hva slags baskelusker det er som herjer i kroppen min akkurat nå og få en legeerklæring på at jeg er syk. Bare Knøttet blir frisk i løpet av uken og nå, så har jeg kanskje en sjanse til å hvile ut litt uten sutrende barn som klenger seg inntil meg hele døgnet.

Hun MÅ forresten bli frisk for de skal ha karneval i barnehagen på fredag, og da skal Knøttet være bie og Gogutten skal være Peter Pan. :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...