Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #281 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er veldig lett å begynne å snoke på folk på denne måten Og veldig koselig å sette ansikter til de mange navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 #282 Del Skrevet 15. desember 2010 Småkjekset, det var kanskje litt ufint av meg å bruke deg som eksempel, vil du legge meg til? Så blir det mer rettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #283 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Det går helt fint det Pupsi Bare å bruke meg som eksempel, egner meg godt som det Legger deg gjerne til jeg, for da kan jeg snoke på deg og Goffern Endret 15. desember 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 15. desember 2010 Er en gjeng snokere alle sammen! Veldig koselig å se ansiktene til folk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #285 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå vet jeg hvem Tinio er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå vet jeg hvem Tinio er også. Åååee! Alle finner ut hvem jeg er, mens jeg skjønner ikke hvem noen er! Men det er vel ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg er siden jeg har to babyer på profilbildet da. Nå bestemmer jeg at alle dere KG-jenter som sniker på meg må legge meg til og fortelle hvem dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #287 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror jeg vet hvem Iril er.. men jeg er ikke helt sikker Jeg så det Tinio, at vi har en felles ikke-på-kg-venn på FB og at den plassen du kommer fra har jeg vært mange ganger, har masse slekt ca 20 minutter fra den plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror jeg vet hvem Iril er.. men jeg er ikke helt sikker Jeg så det Tinio, at vi har en felles ikke-på-kg-venn på FB og at den plassen du kommer fra har jeg vært mange ganger, har masse slekt ca 20 minutter fra den plassen Hehe hvor kjenner du henne fra? Jeg gikk på førskolelærer sammen med henne. Så gøy, kanskje vi er fjerne slektninger vi to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #289 Del Skrevet 15. desember 2010 Hun brukte å være hos sine besteforeldre som er like ved der jeg kommer fra. En dag hadde hun kastet en flaskepost som jeg fant Så ble vi brevvenner, å siden har vi bare hatt kontakt Ja, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 15. desember 2010 Hun brukte å være hos sine besteforeldre som er like ved der jeg kommer fra. En dag hadde hun kastet en flaskepost som jeg fant Så ble vi brevvenner, å siden har vi bare hatt kontakt Ja, kanskje det Hehe, verden er liten altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #291 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg la deg til nå, Tinio! Om noen andre skjønner hvem jeg er, så kan dere godt legge meg til, bare skriv hvem dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 15. desember 2010 I går kveld fant jeg og mannen ut noe rart. Som oftest er begge babyene flinke til å legge seg, Gogutten pleier å gråte litt i søvne når han har sovet 45 min, og så blir det stille igjen. Men enkelte ganger hyler han så høyt at han våkner, og vekker Knøttet i tillegg. Og da er det jo igang.. De kaver hverandre opp, og det tar gjerne en time før vi får roet dem ned. Gogutten er rasende, slår i madrassen og kaster bamsene sine rundt omkring i sengen. Skulle ønske vi hadde mulighet til at de kunne sove på hver sitt rom altså.. Men poenget var: Når vi tenkte oss om så skjer dette bare på tirsdager. Mystisk altså! Vi gjør ikke noe uvanlig på tirsdagene som kan forårsake dette. :klø: Er spent på hvordan det blir neste tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 #293 Del Skrevet 15. desember 2010 :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. desember 2010 #294 Del Skrevet 15. desember 2010 så snålt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #295 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere har tirsdagssyndromet, vi har mandagssyndromet - da er poppelen helt umulig, nekter å sove er sur og grinette.. Hver mandag det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere har tirsdagssyndromet, vi har mandagssyndromet - da er poppelen helt umulig, nekter å sove er sur og grinette.. Hver mandag det Jeg har hørt om en baby som er rasende hver lørdag og. Merkelig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. desember 2010 #297 Del Skrevet 15. desember 2010 *Kremt* Hva med meg da? Jeg vet hvem du er Tinio, hvem Småkjekset er, og hvem Icing er Jeg er litt av en snoker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #298 Del Skrevet 15. desember 2010 Men jeg vet ikke hvem du er Så da kan du gjøre deg til kjenne for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 15. desember 2010 Meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #300 Del Skrevet 15. desember 2010 Meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå