Gå til innhold

hvordan ser den perfekte jentetissen ut?

98 stemmer

1. 1. hvordan ser det fineste kvinnelige kjønnsorgan ut?

• Bollemus
      25
    • Vanlig
      38
    • bollemus med de indre kjønnsleppene utenfor
      12
    • vanlig med de indre kjønnsleppene utenfor
      22

Fremhevede innlegg

Skrevet

En til muse avstemming!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert teit spørsmål, men hva er egentlig ei bollemus? Det har jeg alltid lurt på...

Skrevet

Sikkert teit spørsmål, men hva er egentlig ei bollemus? Det har jeg alltid lurt på...

Det kalles bollemus når venusberget har en avrundet form, ikke flatt.

Skrevet

Bollemus:

Min lenke

Min lenke

Neida, det er når venusberget står utover, gjerne pga et fint ekstra fettlag. Finnes hos mange jenter, både tynne og ikke fult så tynne ;)

Skrevet

hvordan er den perfekte tissen? også er svaralternativene "vanlig" ""kjønnslepper utenfor/innenfor" "bollemus"? Hva er VANLIG liksom? alle disse variantene er helt vanlige, alle er forskjellige. latterlig!

• Liker 1
Skrevet

hvordan er den perfekte tissen? også er svaralternativene "vanlig" ""kjønnslepper utenfor/innenfor" "bollemus"? Hva er VANLIG liksom? alle disse variantene er helt vanlige, alle er forskjellige. latterlig!

Enig. Siden når var "bollemus" uvanlig?

Det mangler en mengde alternativer, blant annet i forhold til kjønnslepper og fargenyanser.

Det som er oppgitt som alternativer reflekterer bare hva TS selv syns er fint/stygt og at TS vil få bekreftet det han/hun tror er stygt.

Derfor er det er en meningsløs "kåring"...

Skrevet

Alle jentetisser er perfekte. Man bruker jo ikke forstørrelsesglass, analyserer og lager en doktoravhandling om fitta til dama. Man slikker litt, og drønner kuken i. Kuk i fitte er like digg, uansett hvordan fitta ser ut :)

• Liker 3
Skrevet

Ikke en eneste mann vil svare her?

Skrevet

Vel siden ingen andre svarer så får nå jeg gjøre det.

Flat, kjønnsleppene har ikke så mye å si så lenge de ikke er helt ekstreme.

http://www.gap.com/Asset_Archive/GPWeb/Assets/Product/625/625539/main/gp625539-02p01v01.jpg

Vil tro den som skjuler seg under den trusa er ganske så pen. Liker å se på mellomrommet mellom beina, altså at de sitter en 5 centimeter fra hverandre fremfor å begynne helt inntil hverandre.

Skrevet

Jeg liker fitter i alle fasonger. =)

Skrevet

Men veldig få unntak så er vel mennene på KG homofile, og ser ikke på/tiltrekkes ikke av fitter. Så hvorfor skulle de svare da.

Jenter tiltrekkes vel heller ikke av sine egne underliv. De er for opptatt med å ha angst for/pleie overbevisningen sin om at de er "unormale" og "frastøtende"...

Skrevet

Vel siden ingen andre svarer så får nå jeg gjøre det.

Flat, kjønnsleppene har ikke så mye å si så lenge de ikke er helt ekstreme.

http://www.gap.com/Asset_Archive/GPWeb/Assets/Product/625/625539/main/gp625539-02p01v01.jpg

Vil tro den som skjuler seg under den trusa er ganske så pen. Liker å se på mellomrommet mellom beina, altså at de sitter en 5 centimeter fra hverandre fremfor å begynne helt inntil hverandre.

Få kvinne rer så tynne som den modellen du linker til....og for alt du vet kan hun ha lange kjønnslepper som stikker ut.

Skrevet

Få kvinne rer så tynne som den modellen du linker til....og for alt du vet kan hun ha lange kjønnslepper som stikker ut.

Desverre ja men for min del er det ikke noe større problem. ;) Plenty flotte og tynne jenter i min vennekrets

Skrevet

Desverre ja men for min del er det ikke noe større problem. ;) Plenty flotte og tynne jenter i min vennekrets

Så flott for deg - de fleste kvinner du kjenner er altså som denne modellen 170 cm høy og veier 53 kg?

Og alle har kjønnslepper som er innenfor?

Du verden, så kult!

Skrevet

Vanlig? Haha, ta deg en bollemus og ti stille.

• Liker 2
Skrevet

Så flott for deg - de fleste kvinner du kjenner er altså som denne modellen 170 cm høy og veier 53 kg?

Og alle har kjønnslepper som er innenfor?

Du verden, så kult!

De aller fleste er i god form ja. =) Sånn går det når du legger opp livet ditt rundt klatring, god mat og fysisk aktivitet fremfor alkohol og junkfood og har en sosial sirkel som er opptatt av de samme tingene. Jeg er knallstolt av vennene mine for jeg kan ikke tenke meg at det finnes noen bedre

Gjest Violently Happy
Skrevet

Hvem i all verden gidder å bry seg med hvordan det ser ut der nede? Hvis du skal ha kjæreste og han ikke vil være sammen med deg pga utseende på musa di, er han faen ikke verdt å være sammen med heller!

Bollemus er noe man blir født med og bollemusa er like feminint som alle andre typer og ikkeno forskjell til "vanlig" som folk kaller det. Begge er like vanlige. Det er ikkeno GALT med bollemus og man skal ikke opperere seg nedentil uansett hvordan vagina ser ut. Mennesket er skapt på forskjellige måter og ALLE kvinner har forskjellige typer vagina. Det ikke er noe galt uansett hvordan den ser ut for det er sånn man er skapt. Vi er skapt sånn FORDI alle har forskjellig smak. Flere og flere jenter synes det er et problem dersom de har bollemus og vil ikke vise seg med det. Noen vil ikke ha sex med en partner på grunn av det. Jeg synes det er helt latterlig. Og til dere gutter og jenter som snakker negativt om det- det er like normalt. Vi som har det burde bare være stolte over at vi har "DET LILLE EKSTRA".

• Liker 2
Skrevet

De aller fleste er i god form ja. =) Sånn går det når du legger opp livet ditt rundt klatring, god mat og fysisk aktivitet fremfor alkohol og junkfood og har en sosial sirkel som er opptatt av de samme tingene. Jeg er knallstolt av vennene mine for jeg kan ikke tenke meg at det finnes noen bedre

Det er nok mange som er i god form - uten at de dermed ser ut som på bildet du linket til?

Flott modell hun på bildet, men også veldig tynn.

Skrevet

"DET LILLE EKSTRA".

Pøh

Ingen som reagerer så kraftig på dissingen og diskusjonene rundt menn sine peniser.

HYKLER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...